Koniec internetowej wolnosc w PL?

1. Data: 2009-11-09 15:24:12

Temat: Koniec internetowej wolnosc w PL?
Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Lapki "liberalnej" wladzy zaciskaja sie coraz bardziej:

"Dostęp do internetu ma być w Polsce limitowany.
Przy okazji zdelegalizowania e-hazardu rząd chce stworzyć czarną listę
domen,
które będą musieli blokować dostawcy internetu"

jesli bedziesz niegrzeczny dla rzadu to Twoja domena zostanie zablokwana:

http://tinyurl.com/y9ybaso

Duch

2. Data: 2009-11-09 20:00:20

Temat: Re: Koniec internetowej wolnosc w PL?
Od: "juda.kallach \(*" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Duch" <n...@n...com> napisał

> [...]
> które będą musieli blokować dostawcy internetu"
> jesli bedziesz niegrzeczny dla rzadu to Twoja domena zostanie zablokwana:

===
Nie płacz Ewka, przecież to jest twój kurewski duch...
Przyrzyj mu się przynajmniej z bliska, rzymska cipcio... :o)

zdar
juda

3. Data: 2009-11-10 09:14:09

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"juda.kallach (*" <i...@i...pl> wrote in message

Z rozwolnieniem -> do WC.
Chyba ze chcesz lewatywe
Duch

4. Data: 2009-11-10 12:27:41

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Duch wrote:
> "juda.kallach (*" <i...@i...pl> wrote in message
>
> Z rozwolnieniem -> do WC.
> Chyba ze chcesz lewatywe
> Duch

Dobrze ci napisał, a tak wogóle z kim ty walczysz, w polsce nie ma
liberalizmu, są tylko mniej zacietrzewieni. Robiono badania porównując
naszych liberałów z amerykańskimi i wyszło że dokładnie wpasowują się
z programami konserwatystów w Stanach i to się zgadza , przecież
Polska jest narodem stadnym [ prymitywnym] , więc odbiegów od
stadności nie ma, polska też historycznie nie przeżyła wielkich
wolnościowych idei. To widać po paradach równości, jakie one są tu
szare i mało zabawne, to widać po tym zawodzie ludzi , których
politycy zawiedli jeśli chodzi o prawa kobiet itd.

5. Data: 2009-11-10 12:40:05

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

glob wrote:

> [...]
> szare i mało zabawne, to widać po tym zawodzie ludzi , których
> politycy zawiedli jeśli chodzi o prawa kobiet itd.

No i gdyby polskę zachód teraz rozebrał, to paradoksalnie więcej by
było wolności, niż teraz w stadnej polsce. Tu widać jak sradko
prymitywne i ocucone, samo siebie gwałci.

6. Data: 2009-11-10 12:56:19

Od: "Szczesiu" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No i gdyby polskę zachód teraz rozebrał, to paradoksalnie więcej by
> było wolności, niż teraz w stadnej polsce. Tu widać jak sradko
> prymitywne i ocucone, samo siebie gwałci.

Tak widać lubi, np. ja nie chciałbym być czymkolwiek uszczęśliwiany na siłę,
a skoro tyle czasu się nie daje, to może jednak jest na siłę?

Ewolucja wymaga czasu, rewolucja musi być spontaniczna i prawdziwa. Skoro
nie dzieje się, znaczy - suma sumarum nie potrzeba.

7. Data: 2009-11-10 13:01:30

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Szczesiu wrote:

> Tak wida? lubi, np. ja nie chcia?bym by? czymkolwiek uszcz?liwiany na si??,
> a skoro tyle czasu si? nie daje, to mo?e jednak jest na si???
>
> Ewolucja wymaga czasu, rewolucja musi by? spontaniczna i prawdziwa. Skoro
> nie dzieje si?, znaczy - suma sumarum nie potrzeba.
Potrzebna , bo masz terror i zamordyzm stadny, tu nawet ciężko jest
rozmawiać swobodnie, co przypomina cenzurę komunistyczną, bo jak
będziesz otwarcie, to się narazisz. Czyli kwitnie cwanictwo, a
publicznie wszyscy slachetni są, ale ta szlachetność jest takim=
cienkim głosikiem śpiewana.

8. Data: 2009-11-10 13:22:36

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

glob wrote:

> [...]
> będziesz otwarcie, to się narazisz. Czyli kwitnie cwanictwo, a
> publicznie wszyscy slachetni są, ale ta szlachetność jest takim=

Poza tym zobacz, ludzie zaczynają wychodzić na ulicę, mówię o
ateistach, agnostykach, teraz marsz ma się 11 listopada odbyć
przeciwko faszystom polskim, słuchałem wywiadów, jak ludzie mają dojść
tej chołoty nienawidzącej wszelkie odmienności Żydów itd i nikt
prawnie nie chce tym się zajmować, bo musiałby się szarpać. Ludzie
wychodzą na ulicę, bo ich się tutaj dusi. Ja napisałem że od 30 lat
homo to norma psychologiczna, to mnie przez tydzień linczowali.

9. Data: 2009-11-10 13:22:53

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"glob" <r...@g...com> wrote in message
.googlegroups.com...

[...]

Gdy czytam te twoje wypociny na poziomie dresa,
chamskie odzywki, bluzbi, ataki zlosci,
bo ktos ma inne zdanie,
albo kompleksy jakie wczesniej wyrazales,
to rzeczywiscie czasmi mysle
ze wzgledu na takie uwstecznione osobniki jak ty,
czy rzeczywiscie nie
jest nam daleko do Europy.

Duch

10. Data: 2009-11-10 13:37:11

Od: "Szczesiu" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wychodzą na ulicę, bo ich się tutaj dusi. Ja napisałem że od 30 lat
> homo to norma psychologiczna, to mnie przez tydzień linczowali.

Widzisz sprzeczność pomiędzy zakazem swobodnej wypowiedzi w realu i w necie?
To jest takie samo zamykanie ust jak każde inne - przeczytaj jeszcze raz to,
co napisał Duch: "rząd chce stworzyć czarną listę domen, które będą musieli
blokować dostawcy internetu".

Była już druga Japonia, a teraz będą drugie Chiny!

popularny populares ???
ja jeszcze tylko 3 slowa do trolla prowadzacego
ireneuszowi krzemińskiemu się nawróciło
(.) etyka seksualna
Re: Polański