Re: Sen zdumionego 8-)

1. Data: 2010-02-10 14:26:17

Temat: Re: Sen zdumionego 8-)
Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisał w wiadomości
news:hkuf1t$h7i$1@inews.gazeta.pl...
> Miałeś piękny sen przyjacielu, szkoda tylko, że ten sen
> śnił się wyłącznie Tobie... :(
> Prawda jest bardziej prozaiczna:
> W+1 > W
> a ta liczba W+1 jest ponad wszystko co przwdziwe. :)
> Edward Robak* z Nowej Huty

Ale krok po kroku to udowodniłem i przyznałeś mi rację mówiąc
> Jeśli sznurek wyrzucę do kosza, to ja już sznurka nie mam.
> Jest gdzie indziej.
> Właśnie poznałeś ZERO arytmetyczne.

Jeżeli W=1/0 to W+1=W i innego wyjścia nie ma!

2. Data: 2010-02-10 14:48:07

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"zdumiony" <z...@j...pl>
> "Robakks" <R...@g...pl>

> Ale krok po kroku to udowodniłem i przyznałeś mi rację mówiąc

hehe
To nie jest moje odrycie, bo przede mną żyło kilku wizjonerów
twierdzących, że wszystko = 1/NIC
i to jest prawda
Wszystko co prawdziwe jest odwrotnością NICA, stąd nazwa
WYNICOWAĆ = odwrócić na drugą stronę.
Praktycznie robi się to tak:
Lew chce nas pożreć, więc wkładamy mu rękę do paszczy,
łapiemy za ogon i wyciągamy ogon jego paszczą, przeciągając
całego lwa na odwrotną stronę, a więc nicując.
Wynicowane NIC JEST wszystkim, ale nie zawiera
tego co ISTNIEJE, bowiem to co ISTNIEJE jest ponad wszystko.
Ustnieje psychicznie, ale nie ma fizycznie, dopóki ktoś nie
przeleje informacji o swoich wrażeniach na papier.
Pachnie różą - czujesz? ;)

> Jeżeli W=1/0 to W+1=W i innego wyjścia nie ma!

Udowodnij Drogi Kolego, że potrafisz zapełnić zbiór LP, a więc
taki zbiór który nie jest ograniczony i ma moc bez granicy. OK?
W zbiorze LP zawarte są nie tylko liczby tworzące zbiór W=WSZYSTKO
ale także w zbiorze LP zawarte są liczby, których nie ma w zbiorze W
bo są nieprawdziwe. Czujesz polkę? ;D
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙?^:;~>¤<×÷-.,˛¸

3. Data: 2010-02-10 14:59:33

Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To nie jest moje odrycie, bo przede mną żyło kilku wizjonerów
> twierdzących, że wszystko = 1/NIC

Przedtem twierdziłeś że 1/0=W
Są dwa wyjścia:
albo nie ma czegoś takeigo jak 1/0
albo W+1=W

> [...]
> W zbiorze LP zawarte są nie tylko liczby tworzące zbiór W=WSZYSTKO
> ale także w zbiorze LP zawarte są liczby, których nie ma w zbiorze W

Zbiór LP da się zapełnić: w czasie 1 minuta dodajemy jednego gościa, w czasie 1/2
minuty drugiego, w czasie 2 minuty-zero geometryczne będą dodane Twoje
Alef0=Re1=oo=N=1'0, potem dodajemy 1'1, 2'1 wszystkie silne, W, W+1,W+2....
Aż dodamy cały zbiór LP w czasie 2 minuty

4. Data: 2010-02-10 15:23:02

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"zdumiony" <z...@j...pl>
> "Robakks" <R...@g...pl>

> Przedtem twierdziłeś że 1/0=W
> Są dwa wyjścia:
> albo nie ma czegoś takeigo jak 1/0
> albo W+1=W

Cały czas tiweirdziłem i twierdzę, że W to WSZYSTKO co prawdziwe.
Jeśli ZERO arytmetyczne jest prawdziwe, to również jego odwrotność.
Napisz mi Drogi zdumiony, czy
1/Alef0 jest tak samo prawdziwe jak 1//continuum
bo W jest większe od Alef0 i continuum.
A dokładniej:
Ile w punkcie 1/Alef0 mieści się punktów 1/continuum?
Umiesz to policzyć?

> [...]
> potem dodajemy 1'1, 2'1 wszystkie silne, W, W+1,W+2....
> Aż dodamy cały zbiór LP w czasie 2 minuty

hahahahaha haha haha
Tym sposobem zapełniasz wyłącznie 1 pojedynczy wiersz
Tabeli N^2, a pozostałe wiersze są niezapełnione.
Uzyskując wiersz PEŁNY osiągnąłeś granicę a zbiór LP
nie ma granic.
Nie udowodniłeś, że potrafisz zapełnić zbiór LP, a więc że
potrafisz dokonać niemożliwego..Wyraziłeś tylko pobożne życzenie. ;)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

5. Data: 2010-02-10 15:37:48

Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ile w punkcie 1/Alef0 mieści się punktów 1/continuum?
> Umiesz to policzyć?

Alef0 i continuum to liczności zbiorów, jak chcesz obliczyć 1/Alef0 i 1/continuum.
Punkt to punkt i mieści się w nim jeden punkt.

> [...]
> Nie udowodniłeś, że potrafisz zapełnić zbiór LP, a więc że
> potrafisz dokonać niemożliwego..Wyraziłeś tylko pobożne życzenie. ;)

Nie, jeden wiersz jest zapełniony juz w czasie 2 minuty - zero geometryczne bo
twierdzisz że 1'1 to odwrotność zera geometrycznego, potem zapełniane są kolejne
wiersze aż w czasie dwie minuty będzie pełny cały zbiór LP.

6. Data: 2010-02-10 15:50:48

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"zdumiony" <z...@j...pl>
> "Robakks" <R...@g...pl>

> Alef0 i continuum to liczności zbiorów, jak chcesz obliczyć 1/Alef0
> i 1/continuum. Punkt to punkt i mieści się w nim jeden punkt.

Mnie tak się marzy, że to nie ja ale Ty podzielisz 2 odcinki o długości 1
1-szy na tyle odcinków elementarnych aby ten zbiór miał moc Alef0
a 2-gi na tyle odcinków elementarnych aby ten zbiór miał moc continuum.
Jeśli to zrobisz dobrze, to czy dalej będziesz twierdził, że
Alef=continuum ?

> Nie, jeden wiersz jest zapełniony juz w czasie 2 minuty - zero
> geometryczne bo twierdzisz że 1'1 to odwrotność zera
> geometrycznego, potem zapełniane są kolejne wiersze
> aż w czasie dwie minuty będzie pełny cały zbiór LP.

Czymś Cię muszę zachęcać do rozwijania własnej wyobraźni,
więc po to napisałem Ci, że Ale0 = 1/0 - 1
Ty ze swoją wyobraźnią powędrowałeś w stronę zera arytmetycznego,
którego nie znałeś - a już znasz i dziwisz się dlaczego matematycy
mieli kłopoty z tym zerem i z nieskończonościami. Powtarzasz
ich błędy, a ja spokojnie kontynuuję rzeźbienie Twojej nowej
świadomości. Wkrótce będziesz to miał w małym palcu
i prześcigniesz mistrza ku mojej nieukrywanej radości. :-)
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙?^:;~>¤<×÷-.,˛¸

7. Data: 2010-02-10 16:05:35

Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mnie tak się marzy, że to nie ja ale Ty podzielisz 2 odcinki o długości 1
> 1-szy na tyle odcinków elementarnych aby ten zbiór miał moc Alef0

Nie da się.

> a 2-gi na tyle odcinków elementarnych aby ten zbiór miał moc continuum.

Da się podzielić na punkty których jest continuum

> Jeśli to zrobisz dobrze, to czy dalej będziesz twierdził, że
> Alef=continuum ?

Nigdy nie twierdziłem że Alef0=continuum.

8. Data: 2010-02-10 16:08:02

Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zdumiony" <z...@j...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisał w wiadomości
> Nie da się.

To znaczy da się ale nie na równej długości

9. Data: 2010-02-10 16:31:48

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"zdumiony" <z...@j...pl>
> "zdumiony" <z...@j...pl>

>>> 1-szy na tyle odcinków elementarnych aby ten zbiór miał moc Alef0

> To znaczy da się ale nie na równej długości

Nie wolno podzielić na równe długości???
Taki ZAKAZ - tak?
Jeśli podzielimy na równe długości, to odcinek elementarny będzie
miał długość 1/continuum a połowa wszystkich odcinków elementarnych
będzie połową odcinka
Tak? :-)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

10. Data: 2010-02-10 16:55:58

Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeśli podzielimy na równe długości, to odcinek elementarny będzie
> miał długość 1/continuum a połowa wszystkich odcinków elementarnych
> [...]

To będzie punkt a nie odcinek

Robaks się wscieknie :-)))))
Total OT
Re: Siła przesunięcia paradygmatu