Re: Sen zdumionego 8-)

11. Data: 2010-02-10 17:16:15

Temat: Re: Sen zdumionego 8-)
Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"zdumiony" <z...@j...pl>
news:hkuof1$a2n$1@news.onet.pl...
> "Robakks" <R...@g...pl>

> To będzie punkt a nie odcinek

No widzisz: jeden punkt będzie miał nazwę 1 drugi będzie miał
nazwę 2, a punkty pomiędzy nimi będą miały nazwy ułamkowe.
Jaka jest długość tego odcinka pomiędzy dwona punktami
o nazwach liczb całkowitych? To właśnie 1/Alef0 a w nim, w tym
odcinku są punkty ułamkowe. Wiesz o co pytam czy Ci narysować? :-)
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙?^:;~>¤<×÷-.,˛¸

12. Data: 2010-02-10 17:24:49

Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> o nazwach liczb całkowitych? To właśnie 1/Alef0 a w nim, w tym
> odcinku są punkty ułamkowe. Wiesz o co pytam czy Ci narysować? :-)

Punkty będa miały takie nazwy jak współrzędne np 0.5, 0.333...

13. Data: 2010-02-10 17:45:31

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"zdumiony" <z...@j...pl>
> "Robakks" <R...@g...pl>

> Punkty będa miały takie nazwy jak współrzędne np 0.5, 0.333...

Właśnie. :)
Punkty będą miały dokładnie takie same nazwy jak liczby na osi
liczbowej, a więc będzie punkt o nazwie 0 i nazwie 1 i o nazwie 2,
będzie nieskończenie wiele punktów pomiędzy 1 i 2 o nazwach
1,u, natomist ostatni punkt odpowiadający granicy ->oo będzie
miał nazwę continuum i dalej już nie będzie punktów, bo odcinek
się właśnie skończył i kolejne punkty o nazwach większych
od continuum nie należą już do zbioru liczb rzeczywistych.
Mnie interesuje długość tego odcinka zawierającego nieskończoną
ilość punkrów pomiędzy punktem z nazwą 1 i nazwą 2.
Długość tego odcinka to 1/Alef0. Tak?
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

14. Data: 2010-02-10 17:50:45

Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "zdumiony" <z...@j...pl>
> 1,u, natomist ostatni punkt odpowiadający granicy ->oo będzie
> miał nazwę continuum i dalej już nie będzie punktów, bo odcinek
> Edward Robak* z Nowej Huty

Ostatni będzie miał nazwę 2

15. Data: 2010-02-10 17:55:15

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"zdumiony" <z...@j...pl>
> "Robakks" <R...@g...pl>

> Ostatni będzie miał nazwę 2

To na odcinku są tylko 2 punkty, a nie continuum???
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙?^:;~>¤<×÷-.,˛¸

16. Data: 2010-02-10 18:12:16

Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To na odcinku są tylko 2 punkty, a nie continuum???
> Robakks

PIerwszy na docinku <1,2> ma nazwę 1 a ostanti 2, to proste

17. Data: 2010-02-10 18:25:11

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"zdumiony" <z...@j...pl>
> "Robakks" <R...@g...pl>

> PIerwszy na docinku <1,2> ma nazwę 1 a ostanti 2, to proste

A pomiędzy nimi continuum punktów o nazwach od 1 do continuum.
Czy nazwa 2 to to samo co continuum?
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

18. Data: 2010-02-10 18:30:47

Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A pomiędzy nimi continuum punktów o nazwach od 1 do continuum.
> Czy nazwa 2 to to samo co continuum?

O nazwach od 1 do 2

19. Data: 2010-02-10 18:36:15

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"zdumiony" <z...@j...pl>
> "Robakks" <R...@g...pl>

> O nazwach od 1 do 2

Twierdzisz, że nazw 1,u jest continuum?
Czyli jest tych nazw więcej niż Alef0?
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙?^:;~>¤<×÷-.,˛¸

20. Data: 2010-02-10 18:54:21

Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Twierdzisz, że nazw 1,u jest continuum?
> Czyli jest tych nazw więcej niż Alef0?
> Robakks

Co to znaczy 1,u ? czy u to część ułamkowa?
Punktów jest więcej niż Alef0 bo continuum

Robaks się wscieknie :-)))))
Total OT
Re: Siła przesunięcia paradygmatu