Sępienie - pierwsze koty za płoty

21. Data: 2004-12-10 08:51:40

Temat: Re: Sępienie - pierwsze koty za płoty
Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

zapisała na cebulę...marzenie od wielu lat. A
> co w zamian?

widzisz, z Mirzanem to ja nie mam szans :-))

Pozdrawiam, Krystyna

22. Data: 2004-12-10 08:54:54

Od: o...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Czesc,
>
> bam bam.

Basia Kulesz i Zielka - wyslalem do Was wiadomosci na priv.
Jesli nie dojda prosze o info.

Pozdrawiam,

moni

23. Data: 2004-12-10 08:57:30

Od: aniai <aniai@go2_usun_to.pl> szukaj wiadomości tego autora

moni napisał(a):
> Czesc,
>
> bam bam.
> Oglaszam inauguracje roku sępa.
> Mam na wydaniu trytome, mikolajek alpejski, mikolajek plaskolistny, siewki
> lawendy waskolistnej i dwie sadzonki winogron Nero.
> W zamian przyjme przebisniegi, byliny lub siewki wawrzynka.

Hej!
Na lawendę to bym się z chęcią zapisała :)I na mikołajka- tego , którego
Ci akurat będzie zbywać.
W zamian mogę kilka cebulek przebiśniegów, takich najbardziej
pospolitych o ile cię interesują- tylko ktoś musi mnie uświadomić j a k
się te cholery rozsadza, przesadza, wykopuje i k i e d y oczywiście. Bo
z wielu prób w baaaardzo różnych terminach żadna mi się nie udała, chlip.
A z bylin to co chcesz? Jakieś pospolite niebieski irysy mogą być? Bo
mam tego dużo. I pospolitych pomarańczowych liliowców, i eee...aha,
zwykłe piwonie, marcinki fioletowe, też najbardziej popularne, i jakieś
takie chryzantemowate co się pleni jak zaraza, kwitnie jak głupie (w
sensie że całe fioletowe się robi na jakieś 2 tygodnie) i cudownie
pachnie miodem. A może coś z ziół?? Hyzopu mam całą długą grządkę.
Kwitnie długo i pięknie, a ile owadów do tego idzie... I jeszcze trochę
innych pospolitych roślin :)
To ja bardzo proszę żeby się zastanowić i dać znać.

Pozdrawiam
sępi pisklak- Ania I.

24. Data: 2004-12-10 08:58:19

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

>Basia Kulesz i Zielka - wyslalem do Was wiadomosci na priv.
>Jesli nie dojda prosze o info.
>Pozdrawiam,
>moni
:)))))
a nie prosciej bylo wyslac e-mailem
niz zlecac to Goncowi
?
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

25. Data: 2004-12-10 09:05:18

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

aniai wrote:
(...)
> Hyzopu mam całą długą grządkę.
> Kwitnie długo i pięknie, a ile owadów do tego idzie... I jeszcze trochę
> innych pospolitych roślin :)

Ja ten hyzop poproszę. Raz próbowałam wysiać, ale nic z tego nie
wyszło. Mogę dać dowolne ilości konwalii, zwykłego lilaka, pióropusznik,
szałwię omszoną i sama nie wiem co jeszcze :-)
choć nie będzie to pewnie myśl złota:
Najpiękniejszą muzyką przed snem

26. Data: 2004-12-10 09:24:07

Od: "moni" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ani Goniec ani e-mail nie daja gwarancji dotarcia przesylki.
Poniewaz chodzi o honor sępa to wole sie w ten sposob ubezpieczyc.

moni

27. Data: 2004-12-10 09:56:49

Temat: Re: Sępienie rozpoczęte
Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czesc,
>
> bam bam.
> Oglaszam inauguracje roku sępa.

Sępienie rozpoczęte, dzisiaj wysyłam pierwsze nasiona!! :-))

Pozdrawiam, Krystyna

28. Data: 2004-12-10 12:24:52

Od: aniai <aniai@go2_usun_to.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger napisał(a):

> Ja ten hyzop poproszę. Raz próbowałam wysiać, ale nic z tego nie
> wyszło. Mogę dać dowolne ilości konwalii, zwykłego lilaka, pióropusznik,
> szałwię omszoną i sama nie wiem co jeszcze :-)

Żaden kłopot- u mnie nie dość że wyszła z jednej paczki 5 metrowa
grządka, to jeszcze się skubany rozsiał jak głupi, pełno siewek wyszło.
Hm, ale to się kopie już teraz czy lepiej nie ryzykować i na wiosnę
wysłać? Bo jak teraz to kłopot bedzie, bo na razie poza domem siedzę i
dopiero na swięta będę. I ile chcesz- 1, 2, 10...?
Hmm...a z tego co wymieniłas wszystko mam, poza szałwią. A że rok sępa
się zaczął... :)
W każdym razie poproszę o adres na priv i info kiedy wysłac :)

Pozdrawiam
Ania I.

29. Data: 2004-12-10 12:39:42

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

aniai wrote:

> [...]
> grządka, to jeszcze się skubany rozsiał jak głupi, pełno siewek wyszło.
> Hm, ale to się kopie już teraz czy lepiej nie ryzykować i na wiosnę

Pewnie lepiej na wiosnę,przypomnę się na początku marca :-)

> Bo jak teraz to kłopot bedzie, bo na razie poza domem siedzę i
> dopiero na swięta będę. I ile chcesz- 1, 2, 10...?

Kilka, 3-5.

> Hmm...a z tego co wymieniłas wszystko mam, poza szałwią. A że rok sępa
> się zaczął... :)
> W każdym razie poproszę o adres na priv i info kiedy wysłac :)

OK, też na wiosnę :-)

30. Data: 2004-12-10 12:57:07

Od: aniai <aniai@go2_usun_to.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger napisał(a):

> Pewnie lepiej na wiosnę,przypomnę się na początku marca :-)

Ok, to bedę czekac na inf.
Pozdrawiam
Ania I.

nomen omen oman:)