Sępienie - pierwsze koty za płoty

81. Data: 2004-12-13 07:39:48

Temat: Re: Sępienie - pierwsze koty za pło ty
Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

aniai <aniai@go2_usun_to.pl> wrote in news:cph0lr$an0$1@inews.gazeta.pl:

> Tfu- coś mi się pomyrdło- bo całe życie słyszałam śnieżyczka-
> przebiśnieg i myślałam że to do mnie.

Dobrze slyszalas, sniezyczka przebisnieg i sniezyca wiosenna :-)
Nie narobilas zamieszania :-)
Pozdrowienia - Ewa Sz.

82. Data: 2004-12-13 07:41:01

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

aniai <aniai@go2_usun_to.pl> wrote in news:cph14o$bk9$1@inews.gazeta.pl:

> Chcem :)
> Tylko proszę mi napisać kiedy mam się przypomnieć :)
> Hm...w życiu tyle nie sepiłam co w ciągu ostatnich kilku dni przez
> ten wątek. Ale jesteście. Aż mi dziwnie...

No i bardzo dobrze, rok sepa nadchodzi, trzeba sie wykazac aktywnoscia.. a
ktos musi byc obsepiony, zeby sepic mogl ktos :-)
Przypomnij sie w kwietniu :-)
Pozdrowienia - Ewa Sz.

83. Data: 2004-12-13 08:50:24

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale ja sniezyczek nie rozdaje, ino sniezyce, to co insze. To co ty chcesz?
> :-)
> Sniezyc kilka cebul odpalic moge :-)
> Pozdrowienia - Ewa Sz.

Jeżeli rozdajesz różowe, to ja też koszyk podstawiam.
Pozdrawiam .Mirzan

84. Data: 2004-12-13 11:10:29

Od: "Lilka" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Maria Maciąg" <m...@N...pl> wrote in news:cpfghh$riq$1
> @atlantis.news.tpi.pl:

> Zimuje dobrze, kwitnie ladnie, tylko jest denerwujaca, bo zawsze u mnie
> wylazi na zime.. teraz ma juz jakies 3-5 cm wys., znaczy liscie, i zawsze
> sie boje, ze ktoregos razu w koncu wezmie i zmarznie..
> Zobaczymy, ile jej na wiosne bedzie, znaczy ile cebul przybyszowych sie
> ujawni :-)
> A cebulki kupowalam w Kwiatonie, jeszcze w tym starym, chlip, ale w nowym
> jesienia tego roku tez byly.
> Pozdrowienia - Ewa Sz.

Dzięki za informacje.Nowy Kwiaton jakoś mi nie po drodze, więc
rzadko tam ostatnio zaglądałam.Teraz żałuję.W przyszłym roku
zapoluję na te cebulki.

Pozdrawiam,Lilka

85. Data: 2004-12-13 11:21:06

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"mirzan" <l...@o...pl> wrote in

> Jeżeli rozdajesz różowe, to ja też koszyk podstawiam.

Nii.. zwykle biale, ale milo wiedziec, ze jest cos, czego szukasz.
Bedzie wiadomo, za czym sie rozgladac :-)
Btw. nie wiedzialam nawet, ze sa rozowe :-D
Pozdrowienia - Ewa Sz.

86. Data: 2004-12-13 11:29:46

Od: "moni" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam znajomego, który z dużym powodzeniem rozmnaża z nasion storczki
> epifityczne, natomiast twierdzi, że z gruntowymi ta sztuka całkiem mu nie
> wychodzi. Ja natomiast nie mam warunków, żeby się w to bawić. Można zamówić
> siewki i sprowadzić. Jeśli Cię to interesuje, to dam znać przed kolejnym
> importem.
>
> Z pozdrowieniami, Maria

Czesc,

i ot tak sobie sprowadzacie obuwiki po 130 zl sztuka?

Pozdrawiam,

moni

87. Data: 2004-12-13 11:54:26

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nii.. zwykle biale, ale milo wiedziec, ze jest cos, czego szukasz.
> Bedzie wiadomo, za czym sie rozgladac :-)
> Btw. nie wiedzialam nawet, ze sa rozowe :-D
> Pozdrowienia - Ewa Sz.

Siałem taką zimą, ale za wcześnie w lodówce wyrosła
i nie przeżyła przesadzania.
Czy zielsko o nazwie Herbertia umie zimować w ogrodzie
czy należy wykopać.
Pozdrawiam, Mirek

88. Data: 2004-12-13 13:05:30

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "moni" <o...@o...pl> napisał w wiadomości

> Czesc,

> i ot tak sobie sprowadzacie obuwiki po 130 zl sztuka?

Nie rozumiem... Możesz jaśniej? Byłeś na stronie storczykowej, rozmawiałeś
z importerem.

Z pozdrowieniami, Maria

89. Data: 2004-12-13 13:19:47

Od: "moni" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "moni" <o...@o...pl> napisał w wiadomości

> Nie rozumiem... Możesz jaśniej? Byłeś na stronie storczykowej, rozmawiałeś
> z importerem.
>
> Z pozdrowieniami, Maria

Szukalem obuwika, pierwsza oferte, ktora znalazlem to byly sadzonki okolo 130zl.
Nawet jesli bylaby oferta 50% lepsza to i tak 65 zl za dwa listki i kwiatek,
ktore oklada sie przez tydzien w roku to za duzo:-)

Pozdrawiam,

moni.

90. Data: 2004-12-13 13:51:01

Od: l...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Nawet jesli bylaby oferta 50% lepsza to i tak 65 zl za dwa listki i kwiatek,
> ktore oklada sie przez tydzien w roku to za duzo:-)

Jasne że za dużo. Za tą cenę możesz sprowadzić ze Stenów cebulę
lilii , najnowszą odmianę. Masz kwiaty naprzeciw nosa, nie trzeba
schylać się do oglądania, kwitną dwa tygodnie.
Pozdrawiam. Mirzan

nomen omen oman:)
niusy
Statut Sępa Ogrodowego (bardzo długie)