Serce po alkoholu

1. Data: 2002-08-05 06:44:53

Temat: Re: Serce po alkoholu
Od: "Niedzwiedz" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

SAM SOBIE ODPOWIEDZIAŁEŚ. RZECZYWIŚCIE ALKOHOL WYPŁUKUJE MAGNEZ.I OBJAWY
BYŁY ADEKWATNE DO OBJAWÓW BRAKU MAGNEZU. POZA TYM WAZNE JEST Z CZYM PIJESZ
TEN BYC MOŻE RZECZYWISCIE PODEJRZANY ALKOHOL. NIE MA ZŁOTEGO SRODKA.
POPROSTU UZUPEŁNIAC MAGNEZ PRED IMPREZĄ MAGNEZIN 500 + VIT B 6, 2-3
TABLETKI. NORMALNIE 1-2 DZIENNIE.
JESLI MASZ STRESUJACY TRYB ZYCIA WÓWCZAS NALEŻY PODAWAC MAGNEZ CAŁY CZAS
POZDRAWIAM
JAREK HEJDUK

3. Data: 2002-08-06 18:05:25

Od: l...@o...pl (living_english_structure) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 6 Aug 2002 16:29:12 +0200, Tomasz <t...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
> Jak w takim stanie szybko powrócic do normy?
> Co powinienem brać lub czego sie wystrzegać.

Alkohol to trucizna. A alkohol kupowany w Polsce to igranie ze śmiercią.
Skąd wiesz co wypiłeś ?
Ostatnio pojawiła się whisky - spiryt zaprawiony bejcą.

living_english_structure (at) http://www.medleksykon.prv.pl

4. Data: 2002-08-07 10:30:50

Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "living_english_structure"
<l...@o...pl> napisał w
> Alkohol to trucizna. A alkohol kupowany w Polsce to igranie ze śmiercią.
> Skąd wiesz co wypiłeś ?
> Ostatnio pojawiła się whisky - spiryt zaprawiony bejcą.

Masz racje , ale taki już nasz los Polaków ze musimy to pić.
Może jednak wrócić do pedzenia alkoholu samemu na wlasny użytek. Będzie
chociaz pewnosc jaka trucizne pijesz.

5. Data: 2002-08-07 17:25:54

Od: l...@o...pl (living_english_structure) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 7 Aug 2002 12:30:50 +0200, Tomasz <t...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
> Masz racje , ale taki już nasz los Polaków ze musimy to pić.
> Może jednak wrócić do pedzenia alkoholu samemu na wlasny użytek. Będzie
na własny użytek można :

* pić wino, piwo - tego raczej nie podrabiają - no raczej nie sprzedają
spirytusu technicznego jako spożywczy

* zaopatrywać się za granicą, w sklepach wolnocłowych, kupować od ludzi
pracujących w zakładach produkujących i wysyłających na eksport

* nie pić wysokoprocentowego alkoholu

BTW "zdrowie ma się tylko jedno i nie warto na nim oszczędzać"

living_english_structure (at) http://www.medleksykon.prv.pl

6. Data: 2002-08-08 09:28:54

Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "living_english_structure"
<l...@o...pl> napisał w > * pić wino, piwo -
tego raczej nie podrabiają - no raczej nie sprzedają
> spirytusu technicznego jako spożywczy
To tak Ci sie wydaje bo moze nie pijasz wina.
Sprawdz wina czerwone wytrawne , z niebieska akcyza
sprowadzane z Bulgarii.
Jesli oczywiście pamietasz jak wygladaly i smakowaly Bulgarskie czerwone
wina wytrawne . kiedy nie funkcjonowala jeszcze u nich mafia.

7. Data: 2002-08-08 17:13:26

Od: l...@o...pl (living_english_structure) szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 8 Aug 2002 11:28:54 +0200, Tomasz <t...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
> Jesli oczywiście pamietasz jak wygladaly i smakowaly Bulgarskie czerwone
> wina wytrawne . kiedy nie funkcjonowala jeszcze u nich mafia.
Fakt. za konsera się nie uważam.
Ale popieram czerwone wino ponieważ zawiera flawonoidy i chroni nasz
układ krążenia.
BTW słyszalem że dobre wina bułgarskie są lepsze od "takich sobie" francuskich.

living_english_structure (at) http://www.medleksykon.prv.pl

8. Data: 2002-08-09 09:02:55

Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "living_english_structure"
<l...@o...pl> napisał w
> BTW słyszalem że dobre wina bułgarskie są lepsze od "takich sobie"
francuskich.

Totez ja od dzieciństwa pije czerwone, wytrawne wina bulgarskie
i tylko boleje nad tym że w obecnych czasach jakieś dranie dolewają do nich
wody.

zajady
ochladzanie organizmu / pocenie
stomatolog