Re: Serce staje

Data: 2006-02-10 18:42:30
Temat: Re: Serce staje
Od: Sławek SWP <s...@w...pl>

W: news:dsigai$ooo$1@inews.gazeta.pl
Od: Akulka <s...@g...pl>
Było:
> A ja chciałabym się dowiedzieć, jak to zrobić. Albo jak w ogóle
> innych badań?

Musisz mieć wizytę u swojego lekarza na początku roku rozliczeniowego, w tym
okresie niektórzy "szastają" skierowaniami, a może nawet na badanie do
szpitala cię wyślą...
A na poważnie to idź do lekarza w niedawno powstałej przychodni o prywatnej
"etiologii", takiej która musi wywieszać napisy, że podpisała umowę z NFZ bo
ludzie boją się tam wchodzić, zeby za trzaśnięcie drzwiami nie zostali
skasowani. W takiej przychodni porozmawiaj z "pierwszym kontaktem" o swojej
chęci gruntownego przebadania się, i o wielkiej potrzebie otrzymania
skierowania do kardiologa. A poza tym nerwice też się leczy...
Jak coś wykryją w tej drugiej to w tej pierwszej, tytułem odwetu sprawdź jak
cię leczyli i generalnie to za co płaciło NFZ w twoim przypadku.