Seria wandalizmu świątyń buddyjskich w Japonii i U.S. przez chrześcijańskie sekty

11. Data: 2017-05-31 07:24:29

Temat: Re: Seria wandalizmu świątyń buddyjskich w Japoni i i U.S. przez chrześcijańskie sekty
Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> napisał w
wiadomości news:66b0f577-ee84-477e-90a6-ffa9e35a7b35@googlegrou
ps.com...
W dniu wtorek, 30 maja 2017 12:22:30 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:
> [...]
/0na/002000c

466/police-investigate-vandalism-japans-famous-shrin
es

le-identified-as-target-of-vandal-1.2565767

temple-in-columbia-borough/

> Przygotuj się na kolejny porządny upadek cywilizacji w muzułmańskim
> wykonie, co tam jakieś chrześcijańskie sekty.

Chyba rzeczywiście za parę lat będę musiał się przeprowadzić do Korei i to
tej
Północnej. Ja pitolę - nie dość, że głupki (+) są blisko upadku jak
napisałaś
w muzułmańskim wykonie, to jeszcze muszą wandalizować świątynie zen po
drodze.
Po jaką cholerę? Poświęciliby trochę tej energii na walkę z salafizmem.
To jest właśnie jedna z przyczyn, dla której przegrywają - koncentracja
na pierdołach.
==============
Kraje jak Korea Północna- najpierw się izoluje. W tym wypadku- wepchnięto
ich w ramiona Chińczyków. Skoro już są jedynym krajem, który z nimi
handluje- to biorą ich surowce za półdarmo. No a potrzeby mają ogromne. Kto
na tym zyskuje? Na ile jeszcze Korei starczy surowców? Na dodatek obłędna
ideologia dżucze- która czyni z nich wrogów każdego kraju. Pociąga to za
soba konieczność utrzymywania armii na poziomie niemalże supermocarstwa.
Jakubie- to nie może potrwać długo- ten kraj stoi nad przepaścią. A jak już
zostaną wyzwowleni przez USA może razem z Chinami- to już w ogóle zostaną
cofnięci do epoki kamienia łupanego

--
Chiron

12. Data: 2017-05-31 07:26:58

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> napisał w
wiadomości news:125fc9c8-30ed-4509-b820-27c8de6e5a6e@googlegrou
ps.com...

466/police-investigate-vandalism-japans-famous-shrin
es

le-identified-as-target-of-vandal-1.2565767

> http://natemat.pl/124617,polecialem-do-korei-polnocn
ej-z-biletem-w-jedna-strone-polak-spedzil-tam-miesia
c-i-pokazal-kraj-jakiego-nie-znamy

> Nie chciał zostać???

Nawet znośnie. Krajobraz przypomina moje ukochane lata 80-te ;)
Jak japońskie piwo jest, to się da żyć...
==
No teraz to doładowałeś do pieca...japońskie piwo i japońska sake to
przecież pomyje. Tfu!
:-)
--
Chiron

13. Data: 2017-05-31 07:28:47

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
c-i-pokazal-kraj-jakiego-nie-znamy

> Piwo z ryżu? Daj spokój, przecie to gorsze nawet niż pszeniczne :-)))

He, he- właśnie mu to napisałem :-)
Z tego, co poznałem Koreańczyków (Japończycy są podobni pod tym względem)-
po jednym małym piwku (dosłownie!!!) są już ostro "nawaleni" :-) Ponoć to
sprawa genów- nie wiem:-). No ale skoro nie potrafią pić, to jak mają
wyprodukowac alkohole wysokiej jakości?
--
Chiron

14. Data: 2017-05-31 07:29:13

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-30 o 22:47, Ikselka pisze:
> [...]
466/police-investigate-vandalism-japans-famous-shrin
es

le-identified-as-target-of-vandal-1.2565767

Bredzisz i czytasz bez zrozumienia. Nie jestem chrześcijaninem.

Do cna wyprali ci mózg w tym RN? Tak szybko?
No w sumie zbyt dużo do wyprania nie mieli...

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

15. Data: 2017-05-31 07:36:31

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

==============
> [...]
> zostaną wyzwowleni przez USA może razem z Chinami- to już w ogóle zostaną

No przecież przepowiednia Kalaczakry mówi o odizolowanym małym kraju z armią
na poziomie supermocarstwa ze słowem Północ w nazwie o ustroju monarchii
absolutnej który napadnięty obroni światowy buddyzm za cenę zagłady opresorów
i agrersorów.

Zastanawiam się, czy jeżeli królestwo Kimów będzie odchodzić stopniowo od
ateizmu na rzecz buddyzmu, a reszta świata islamizować, to ta przepowiednia
się nie spełni. Dałbym z tego powodu trochę czasu na rozwój gospodarczo-
handlowy tego skansenu, poluzował sankcje na towary nie związane z przemysłem
zbrojeniowym...

16. Data: 2017-05-31 07:46:03

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

==============

> [...]
> handlowy tego skansenu, poluzował sankcje na towary nie związane z przemysłem

PS. Skoro nie można już liczyć na ponowną niepodległość Tybetu czy na
odrodzenie się imperium w Japonii, a król Tajlandii jest czakrawartinem, ale
dla buddyzmu południowego, to gdzie znaleźć silnego władcę popierającego
Mahajanę.

Szukałem już nawet w Kałmucji.

Chyba żeby wprowadzić kogoś takiego na tron polski ;)

17. Data: 2017-05-31 08:09:12

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> napisał w
wiadomości news:58fab7cb-cff5-401b-b9d0-9704027ba5e4@googlegrou
ps.com...

> [...]

Mahajanę.

Szukałem już nawet w Kałmucji.

Chyba żeby wprowadzić kogoś takiego na tron polski ;)

=====
W Polsce- jeśli restytuowana zostanie monarchia- królem będzie rzymski
katolik

--
Chiron

18. Data: 2017-05-31 08:24:25

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki

> [...]
> absolutnej który napadnięty obroni światowy buddyzm za cenę zagłady opresorów

Każdy ma swoje objawienia. Ja mam III Tajemnicę Fatimską.

19. Data: 2017-05-31 08:38:23

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> Jakub A. Krzewicki

> Każdy ma swoje objawienia. Ja mam III Tajemnicę Fatimską.

Czytałaś "Dom smagany wiatrem"? M.Malachi? Może powiedzieć, że opisuje on
efekt odrzucenia przez Kościół 3 Tajemnicy Fatimskiej. Wszystko, co z tego
wynikło i jeszcze wyniknąć może. Malachi później w wywiadzie, jakiego
udzielił powiedział, że Kościół wróci do formy, jaką mu nadali pierwsi
chrześcijanie...

--
Chiron

20. Data: 2017-05-31 10:01:40

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 31 maja 2017 08:09:16 UTC+2 użytkownik Chiron napisał:
> [...]
=====
> W Polsce- jeśli restytuowana zostanie monarchia- królem będzie rzymski

Może być, jednak faktem jest, że muzułmanie obawiają się buddyzmu bardziej
niż chrześcijaństwa. Teokratyczne państwo buddyjskie pod jakąkolwiek postacią
to dla nich mordor.

Rzucanie szyszkami w lesie
Tragedia na porodówce.
Cwietuś spadaj.