Seria wandalizmu świątyń buddyjskich w Japonii i U.S. przez chrześcijańskie sekty

1. Data: 2017-05-30 09:03:13

Temat: Seria wandalizmu świątyń buddyjskich w Japonii i U.S. przez chrześcijańskie sekty
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Południowokoreański chrześcijanin aresztowany za obcięcie mieczem głowy buddy
w Fukushimie - zniszczył albo uszkodził ponad 100 obiektów:
http://mainichi.jp/english/articles/20161212/p2a/00m
/0na/002000c
http://www.asahi.com/ajw/articles/AJ201612090064.htm

Japoński doktor z chrześcijańskiej sekty podejrzewany przez policję
o inspirowania wandalizmów:
http://www.scmp.com/news/asia/east-asia/article/2085
466/police-investigate-vandalism-japans-famous-shrin
es

Polski wandal zniszczył świątynię buddyjską w Niagara Falls:
http://www.iheartradio.ca/610cktb/news/buddhist-temp
le-identified-as-target-of-vandal-1.2565767

Wandalizm świątyni w Columbia Borough:
http://fox43.com/2017/05/29/vandals-target-buddhist-
temple-in-columbia-borough/

2. Data: 2017-05-30 09:34:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:
> [...]
> http://www.iheartradio.ca/610cktb/news/buddhist-temp
le-identified-as-target-of-vandal-1.2565767

Co chcesz tymi epizodami udowodnić? Że chrześcijanie to wandale? Kiepska
strategia. Wstyd.
Przypomnij tu, kto zniszczył największe cywilizacje świata.

3. Data: 2017-05-30 09:48:41

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 30 maja 2017 09:34:36 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:
> [...]
> strategia. Wstyd.
> Przypomnij tu, kto zniszczył największe cywilizacje świata.

Oczywiście, że muzułmanie.
Tylko że ta ostatnia fala wandalizmu nie jest od muzułmanów tylko od jakiejś
chrześcijańskiej sekty.

Stawiam na powiązania z Koreą Południową.

4. Data: 2017-05-30 12:22:29

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Oczywiście, że muzułmanie.
> Tylko że ta ostatnia fala wandalizmu nie jest od muzułmanów tylko od jakiejś

Przygotuj się na kolejny porządny upadek cywilizacji w muzułmańskim
wykonie, co tam jakieś chrześcijańskie sekty.

5. Data: 2017-05-30 21:59:52

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 30 maja 2017 12:22:30 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:
> [...]
> >

> Przygotuj się na kolejny porządny upadek cywilizacji w muzułmańskim
> wykonie, co tam jakieś chrześcijańskie sekty.

Chyba rzeczywiście za parę lat będę musiał się przeprowadzić do Korei i to tej
Północnej. Ja pitolę - nie dość, że głupki (+) są blisko upadku jak napisałaś
w muzułmańskim wykonie, to jeszcze muszą wandalizować świątynie zen po drodze.
Po jaką cholerę? Poświęciliby trochę tej energii na walkę z salafizmem.
To jest właśnie jedna z przyczyn, dla której przegrywają - koncentracja
na pierdołach.

6. Data: 2017-05-30 22:46:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
temple-in-columbia-borough/

> Chyba rzeczywiście za parę lat będę musiał się przeprowadzić do Korei i to tej

http://natemat.pl/124617,polecialem-do-korei-polnocn
ej-z-biletem-w-jedna-strone-polak-spedzil-tam-miesia
c-i-pokazal-kraj-jakiego-nie-znamy

Nie chciał zostać???

7. Data: 2017-05-30 22:47:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> http://www.iheartradio.ca/610cktb/news/buddhist-temp
le-identified-as-target-of-vandal-1.2565767

Atam. Cwietuś nazywa to OBRONĄ.

8. Data: 2017-05-30 23:58:17

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 30 maja 2017 22:47:28 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> [...]
>
> http://natemat.pl/124617,polecialem-do-korei-polnocn
ej-z-biletem-w-jedna-strone-polak-spedzil-tam-miesia

Nawet znośnie. Krajobraz przypomina moje ukochane lata 80-te ;)
Jak japońskie piwo jest, to się da żyć...

9. Data: 2017-05-31 00:18:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
c-i-pokazal-kraj-jakiego-nie-znamy

> Nawet znośnie. Krajobraz przypomina moje ukochane lata 80-te ;)
> Jak japońskie piwo jest, to się da żyć...

Piwo z ryżu? Daj spokój, przecie to gorsze nawet niż pszeniczne :-)))

10. Data: 2017-05-31 00:31:16

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 31 maja 2017 00:18:09 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> Piwo z ryżu? Daj spokój, przecie to gorsze nawet niż pszeniczne :-)))

Ja go nie mogę znaleźć już parę ładnych miesięcy w rozsądnej cenie.
Produkowali kiedyś w kraju "Złotego Smoka", to niemal wyłącznie jego piłem.
Jak się skończył, to rzucili do sklepu koło mnie partię piwa "Happy Buddha"
z Chin. Po czym przestali sprzedawać ze względu na niszowość.
"Kirin" w Sushi Barze "Hoshi" ddwie przecznice za rogiem niestety 12 PLN
kosztuje.

Rzucanie szyszkami w lesie
Tragedia na porodówce.
Cwietuś spadaj.