Wysłać to Cejrowskiemu

1. Data: 2017-05-30 14:20:12

Temat: Wysłać to Cejrowskiemu
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dopatrywał się diabła w buddyzmie (rzeźby u progu świątyni), a tymczasem:

http://www.tvn24.pl/pomorze,42/slupsk-podczas-remont
u-znalezli-10-rzezb-tzw-diabla-piszacego,742970.html

Na początku postać Tutivillusa, czyli "diabła piszącego", funkcjonowała tylko
w opowieściach mnichów. Miał on być gwarantem posłuszeństwa i dyscypliny.
Kaznodzieje opowiadali, że diabeł obserwuje wiernych i spisuje ich grzechy.
Szczególnie "łasy" miał być na spóźnialskich.

2. Data: 2017-05-30 19:02:54

Temat: Re: Wysłać to Cejrowskiemu
Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 30.05.2017 um 14:20 schrieb Jakub A. Krzewicki:
> [...]
> Kaznodzieje opowiadali, że diabeł obserwuje wiernych i spisuje ich grzechy.
> Szczególnie "łasy" miał być na spóźnialskich.

Kto to jest Cejrowski? Byl on moze w Rennes-le-Chateau, bo ja bylem?

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/c4/
Asmodis.jpg
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

3. Data: 2017-05-30 19:41:07

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-30 o 19:02, silvio balconetti pisze:

> Kto to jest Cejrowski?

To taka podróżnicza wersja posłanki Pawłowicz albo ikselki, co na jedno
wychodzi :)
Różni się tym, że jest szczupły.

Pozdrawiam
Piotr

4. Data: 2017-06-01 11:18:56

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 30 maja 2017 19:41:05 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:

> To taka podróżnicza wersja posłanki Pawłowicz albo ikselki, co na jedno
> wychodzi :)
> Różni się tym, że jest szczupły.
>
> Pozdrawiam
> Piotr

Poglądy ma nieco podobne, ale niekoniecznie.
Jest z rodziny pochodzenia żydowskiego (hiszpańskich marranów de Navarro-Zeyer)
jak i jego druga żona też ma takowe pochodzenie.
Bardzo gorliwy, jawny filosemita (jakoś nie kłoci się to z jego katolicyzmem).

5. Data: 2017-06-01 12:10:06

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 1 czerwca 2017 11:18:57 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

> [...]
> jak i jego druga żona też ma takowe pochodzenie.
> Bardzo gorliwy, jawny filosemita (jakoś nie kłoci się to z jego katolicyzmem).

"Zabraklo mi w przemówieniu Trumpa powiedzenia ze Jerozolima to
stolica Izraela. Ale mysle ze to sie niedlugo stanie. Polska powinna
uznac oficjalnie Jerozolime za stolice Izraela. Jest szansa by
ograniczyc produkcje terrorystów w Autonomii Palestynskiej. Nie ma
takiego narodu jak Palestynczycy, zostal on wymyslony przez terroryste
Arafata by zaszkodzic Zydom."

https://vod.tvp.pl/video/minela-dwudziesta,25052017,
30951867

Seria wandalizmu świątyń buddyjskich w Japonii i U.S. przez chrześcijańskie sekty
Rzucanie szyszkami w lesie
Tragedia na porodówce.
Cwietuś spadaj.
Polacy POMAGAJĄ.