Kielce - koncert.

1. Data: 2017-05-30 18:04:15

Temat: Kielce - koncert.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Koncert Polskiej Piosenki w Kielcach powinien być bezstronną promocją
młodych talentów.
Czas wreszcie zerwać z konwencją opolską, czczącą postkomunistyczne święte
krowy, dopuszczającą do głosu ambitnych młodych wykonawców tylko wtedy,
jeśli ci są skłonni wypłynąć na fali lewacczyzny, wspomagając się np. swoim
metroseksualnym wyglądem (jak np. pan z polakierowanymi paznokietkami) albo
prowokując swoją antykatolickością, skłonni pójść z lewacczyzną na całość
dla kariery - jak kiedyś pani, co dziś "odmawia", z komuną.

2. Data: 2017-05-30 19:22:20

Temat: Re: Kielce - koncert.
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-30 o 18:04, Ikselka pisze:
> Koncert Polskiej Piosenki w Kielcach powinien być bezstronną promocją
> młodych talentów.

A rozumiesz znaczenie słowa "bezstronną"?
Bo widzisz, taki np. atak faszystów na teatr, to nie jest bezstronność.

> albo prowokując swoją antykatolickością

Antykatolickość to obrona.
Tyle razy ci to tłumaczyłem, podawałem przykłady i nadal nie dotarło.
Co za beton :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

3. Data: 2017-05-30 20:19:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> [...]
> prowokując swoją antykatolickością, skłonni pójść z lewacczyzną na całość
> dla kariery - jak kiedyś pani, co dziś "odmawia", z komuną.

Ustalenia z Kurskim: koncert za rok, jako impreza cykliczna z szansą
przekształcenia w festiwal.
Żadnej kontynuacji opolskich schematów.
Kielce zasługują na taka imprezę.

I tak trzymać. Nastroje opadną, a artystom dano czas na zastanowienie, czy
postkomunistyczna, lewacka, przy tym już mocno przeterminowana gwiazdka
Kayah jest warta poświęceń z ich strony i czy warto się z nią identyfikować
u progu własnej kariery.

Wysłać to Cejrowskiemu
Seria wandalizmu świątyń buddyjskich w Japonii i U.S. przez chrześcijańskie sekty
Rzucanie szyszkami w lesie
Tragedia na porodówce.
Cwietuś spadaj.