Re: Serum

Data: 2002-10-09 16:02:38
Temat: Re: Serum
Od: "kwiat fl" <k...@g...pl>

Skakanka <k...@N...pl> napisał(a):

> Użytkownik <w...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> raczej
> >

> Nie bede czekac az sie zestarzeje do konca.
> Serum dziala w ten sposob, ze przenika w glebsze warstwy skory i ma wiele
> skladnikow odzywczych. Kremy i zwykle kosmetyki z definicji penetruja tylko
> powierzchniowe warstwy naskorka.
Serum takze dziala tylko na wierzchnie warstwy naskorka, zaden kosmetyk nie
siegnei do skory wlasciwej, taka jest definicja kosmetykow, tylko leki moga
wchlaniac sie przez skore do krwiobiegu. Czasem serum to nic innego tylko
lekki preparat i tylko tym rozni sie od kremu, czasem ma neico wiecej
skaldnikow aktywnych.