Re: Serum regenerujące na noc - AVON

Data: 2004-03-21 01:13:50
Temat: Re: Serum regenerujące na noc - AVON
Od: Justka <j...@i...pl>

On Mon, 15 Mar 2004 15:15:03 +0100, "Ania H-K" <g...@f...pl>
wrote:

>Witam wszystkich pięknie.
>Ponieważ w obecnej kampanii AVON jest w promocji serum regenerujące na noc
>(Advanced Night Support), a podczytując od czasu do czasu grupę jestem pod
>wrażeniem wiedzy Szanownych Grupowiczek, chciałabym zapytać, czy jest to
>produkt warty skorzystania z promocji :-)?
>Pozdrawiam,
>Ania, trzydziestolatka "za 5 minut"

Nie chcę nikogo namawiać ale słyszałam pochlebne opinnie no i moja
własna,/ sama jestem konsultantką avon i wiele produktów tej firmy już
używałam i szczerze mogę polecić/ nie będę sie powtarzać co do
działania serum bo o tym mówiono wcześniej zaznaczę tylko, że jest to
coś w rodzaju koncentratu witamin i składników odżywczych a nie krem w
czystej postaci tzn. nie tyle nawilża co głównie odżywia, regeneruje,
poprawia kondycje i koloryt skóry dlatego koniecznie przy cerze suchej
i nie tylko należy używać dodatkowo kremu /może być to np.krem głęboko
nawilżający na noc z serii avon solutions - zaletą jest to że
wszystkie kosmetyki avon są biozgodne czyli połączenie ich nie
powoduje np."ważenia sie" ich na skórze\.

Justyna