Serwisy kulinarne <please>

1. Data: 2003-04-18 10:58:49

Temat: Serwisy kulinarne <please>
Od: "Leszek.Pawlisz" <l...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Blagam, podajcie mi jakies adresy serwisow www traktujacych
ogolnie rzecz biorac o kuchni, gotowaniu, a szczegolnie o pubach,
przepisach na drinki, historie alkoholi itp.

Kiedys bywalem na jednej takiej stronce, ale to bylo dawno
i zapomnialem jej adres. Pamietam, ze byl tam na stronie glownej
zawsze drink tygodnia, danie tygodnia i chyba wino tygodnia.
Bylo tez cos takiego jak "Master bartender poleca". Ten serwis
byl bardzo OK i dlatego jesgo szczegolnie szukam.

Dzieki za wszelka pomoc.

--
pozdrowienia
Leszek Pawlisz | Krakow | Dicere non est facere | GG 6912

1. Data: 2003-04-18 11:07:57

Temat: Re: Serwisy kulinarne <please>
Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Witam
>
> Blagam, podajcie mi jakies adresy serwisow www traktujacych
> ogolnie rzecz biorac o kuchni, gotowaniu, a szczegolnie o pubach,
> przepisach na drinki, historie alkoholi itp.

Wpisz sobie w www.google.com haslo "drink tygodnia" + troszke wysilku i
znajdziesz strone jaka szukasz !
pozdr
Norek

1. Data: 2003-04-18 12:32:26

Od: z...@o...pl (monika Zarczuk) szukaj wiadomości tego autora

Podawałam przed chwilą kuchnia.o2.pl tam są jakieś alkohole, ale nie
zaglądałam może link źle podałam być może to jest kuchniao2.pl

1. Data: 2003-04-19 05:29:40

Od: "Przyklejka" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może to Cie zadowoli :-)

http://www.e-drinks.com.pl/drinki/

Pozdrawiam świątecznie :-)
--
Kasia

Zyczenia
polecam
zUPA SERKOWA
dzieki za fajne przepisy i wesołosci światecznych
Czy mogę zamrozić sos ze smietaną??