Setki chłopców molestowanych seksualnie

11. Data: 2017-07-22 14:05:25

Temat: Re: Setki chłopców molestowanych seksualnie
Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:
> [...]

A to wyżej to moje słowa, nie Silvio... coś skopane z cytatami albo Silvio
mnie przedrzeźnia :-)

> Ci akurat mają mniejsze szanse na łagodniejszy wyrok, albo na uniknięcie
> kary. Nie przypominam sobie, żeby kosmonauci stawali w obronie
> pedofilów, a swoich kumpli po cichu wywozili rakietami na Księżyc czy na
> Marsa.

Przede wszystkim ci ludzie nie mają aureolki bożej nad głowami, nie mają w
społeczeństwie tej pozycji której księża mają. Babcie kościelne w chustkach
na głowie czy mamuśki nie są tak w piekarzy czy rolników zapatrzone jak są
zapatrzone, zakochane w księżach...

Ludzie też nie wysyłają do operatorów wózków widłowych swoich dzieci aby
pracowali jako ministranci i kręcili się w kwaterach księdza bo operator
wózka widłowego nie odprawia mszy.

Silvio, zawiodłem się na działaniu Twojego mózgu... ten przykład w cytacie
świadczy że musiałeś pisać te bzdury w upojeniu alkoholowym lub w mocno
zaburzonej czystości umysłu użyciem jakichś mocnych dragów... Zlituj się,
naprawdę nie widzisz różnicy w odbiorze przez społeczeństwo księdza i
rolnika lub piekarza?? Z byka całkiem spadłeś? Przecież to komentarz
niegodny człowieka z działającym rozumem...

Jestem w szoku, że coś tak bezwględnie głupiego mogłeś napisać...

12. Data: 2017-07-22 14:45:11

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-07-22 o 14:05, Pszemol pisze:

> A to wyżej to moje słowa, nie Silvio... coś skopane z cytatami albo Silvio
> mnie przedrzeźnia :-)

Masz rację. Ikselka skopała cytowania.
Odpowiedziała na Twój post bez oznaczenia twojego fragmentu jako cytat.

> [...]
> rolnika lub piekarza?? Z byka całkiem spadłeś? Przecież to komentarz
> niegodny człowieka z działającym rozumem...

Masz rację. Bo to ikselka napisała, a nie Silvio :)
Ja odpowiadałem ikselce.

> Jestem w szoku, że coś tak bezwględnie głupiego mogłeś napisać...

:):)

Pozdrawiam
Piotr

13. Data: 2017-07-22 14:59:21

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Kviat" wrote in message news:597348d6$0$646$65785112@news.neostrada.pl...

> Masz rację. Ikselka skopała cytowania.
> Odpowiedziała na Twój post bez oznaczenia twojego fragmentu jako cytat.

> Masz rację. Bo to ikselka napisała, a nie Silvio :)
> Ja odpowiadałem ikselce.

A... to wszystko się teraz zgadza.
Ona takie bzdury nawet na trzeźwo pisze :-)))) Dla niej to norma.

> :):)

Dzięki, że wyprostowałeś moją szokującą obserwację :-))))

14. Data: 2017-07-22 15:03:17

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> Użytkownik <i...@g...pl> napisał w wiadomości
ps.com...
> [...]

8/report-hundreds-of-boys-abused-at-german-choir-sch
ool

496/regensburger-domspatzen-mindestens-547-chorknabe
n-wurden-misshandelt.html

> ...rabini. Ci to chyba najbardziej. Po ilości afer sądząc,
> najbardziej w tej dziedzinie aktywni. I - o dziwo - niemalże nikt o
> tym nie wspomina. Dziwne...

A nikt nie chce wspomnieć o domowych pedofilkach, czyli wielbionych i
kochanych mamuśkach?

LeoTar Gnostyk

15. Data: 2017-07-22 20:21:48

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Dziwne? - a niby kto ma media w kieszeni? Żydzi przecież. Stąd najazd na księży.

16. Data: 2017-07-22 21:09:28

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-07-22 o 20:21, i...@g...pl pisze:
> Dziwne? - a niby kto ma media w kieszeni? Żydzi przecież. Stąd najazd na księży.

Rydzyk jest Żydem? Ciekawe...

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

17. Data: 2017-07-22 23:32:59

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Rydzyk najeżdża na księży????
LOL

18. Data: 2017-07-22 23:40:48

Temat: Setki chłopców molestowanych seksualnie
Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Niemcy. Otóż to.

19. Data: 2017-07-23 10:02:56

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

==========

> ...rabini. Ci to chyba najbardziej. Po ilości afer sądząc, najbardziej w
> tej dziedzinie aktywni. I- o dziwo- niemlże nikt o tym nie wspomina.
> Dziwne...

Dziwnym trafem watek ten dotyczy afery w chorze chlopiecym w
Regensburgu, a nie w szkole koranicznej czy szkolce lesnej. Jesli masz
kolego dane, statystyki dotyczace pedofilii wsrod policjantow,
politykow, treserow i innych, to podziel sie z nami tymi informacjami,
ale w innym watku.

--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

20. Data: 2017-07-23 10:52:28

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

silvio balconetti <s...@i...invalid> wrote:

> Dziwnym trafem

BARDZO DZIWNYM.

> [...]
> kolego dane, statystyki dotyczace pedofilii wsrod policjantow,
> politykow, treserow i innych, to podziel sie z nami tymi informacjami,

... bo policjanci i treserzy inaczej gwałcą? Nie sądzę. Więc nie ma powodu,
aby powielać wątki, panie Mundry.

http://natemat.pl/85477,kim-sa-polscy-pedofile-okazu
je-sie-ze-nie-ksiezmi-ani-nauczycielami

http://wpolityce.pl/m/polityka/182043-jeden-ksiadz-n
a-poltora-tysiaca-skazanych-gdzie-ta-pedofilia-w-kos
ciele

Nie przyszła góra do Mahometa...
Polak nerwowy
Zaradny jak Polak