Polak nerwowy

1. Data: 2017-07-17 14:12:59

Temat: Polak nerwowy
Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Mieli zielone światło, nie mogli jednak skręcić w lewo, bo drogę
zablokowała ciężarówka. To nie spodobało się jednemu z kierowców, który
wystawił rękę i zaczął nią wymachiwać. W odwecie kierowca samochodu
ciężarowego wyszedł z kabiny i zaatakował.

http://tinyurl.com/y9bo4ygu

Tez bym sie wnerwil, ale nie jezdze ciezarowka. :-)
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

2. Data: 2017-07-18 14:01:44

Temat: Re: Polak nerwowy
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"silvio balconetti" <s...@i...invalid> wrote in message
> [...]
> ciężarowego wyszedł z kabiny i zaatakował.
>
> http://tinyurl.com/y9bo4ygu
>
> Tez bym sie wnerwil, ale nie jezdze ciezarowka. :-)

A co mu tą ręką wymachiwał? Myślisz że mu środkowy palec pokazał?
Nie wiem czemu ludzie tak ten gest przezywają - tu w Chicago się
słyszy czasem jak ktoś komuś "show a finger" i potem jest strzelanina.
A czemu nie można olać? Pokazał? Fajnie, jedziemy dalej... co się stało?

Zaradny jak Polak
Cenzura internetu w Niemczech?
Płaska ziemia?
Polska dla Polaków!