Setki chłopców molestowanych seksualnie

1. Data: 2017-07-18 19:15:15

Temat: Setki chłopców molestowanych seksualnie
Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Niemcy, conajmniej ponad pół tysiąca dzieci z prestiżowego chóru
chłopięcego Katedry Regensburg bite i molestowane seksualnie na przestrzeni
lat 1945-1990 przez katolickich księży:

https://www.usnews.com/news/world/articles/2017-07-1
8/report-hundreds-of-boys-abused-at-german-choir-sch
ool

2. Data: 2017-07-18 19:50:56

Temat: Re: Setki chłopców molestowanych seksualnie
Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 18.07.2017 um 19:15 schrieb Pszemol:
> [...]
> lat 1945-1990 przez katolickich księży:
>
> https://www.usnews.com/news/world/articles/2017-07-1
8/report-hundreds-of-boys-abused-at-german-choir-sch

Dowcip w tym, ze chorem kierowal Georg Ratzinger, brat B16. Byli
uczniowie okreslaja czas spedzony w szkole jako "najgorszy okres zycia,
charakteryzujacy sie lekiem, przemoca i bezradnoscia". Zidentyfikowano
49 wychowawcow winnych przemocy i wykorzystywania seksualnego, a
Ratzinger jako kierownik choru wiedzial o wszystkim. Zarzuty kierowane
sa tez wobec bylego biskupa Regensburga (Ratyzbony) i odwolanego
niedawno szefa kongregacji wiary kardynala Gerharda Ludwiga Müllera,
ktory co prawda zlecil zbadanie zarzutow, ale dosc pozno i nie staral
sie o kontakty o ofiarami.

http://www.t-online.de/nachrichten/panorama/id_81685
496/regensburger-domspatzen-mindestens-547-chorknabe
n-wurden-misshandelt.html

--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

3. Data: 2017-07-18 19:57:48

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

silvio balconetti <s...@i...invalid> wrote:

> [...]
> sie o kontakty o ofiarami.
>
> http://www.t-online.de/nachrichten/panorama/id_81685
496/regensburger-domspatzen-mindestens-547-chorknabe

Bezkarność i nietykalność księży katolickich w społeczności Katolików która
pozwoliła im na takie karygodne zachowanie i przykrywanie go milczeniem
rodziców i opiekunów tych dzieci oznaczającą cichą akceptację takiego
traktowania podopiecznych istnieje również w Polsce.

Walczcie u siebie z tematami tabu!

Nie puszczajcie dzieci bez nadzoru ani opieki rodziców do zakrystii, do
samochodu z księdzem sam na sam, itp itd. Mówcie dziecku, że ksiądz ani
nikt inny nie ma prawa wywierać na nie presji fizycznej czy też wchodzić w
sfery intymne!

Jeśli ksiądz czyni zło to mówcie o tym! Mówcie z innymi rodzicami,
zgłaszajcie na Policję podejrzenia. Zło w rękach księdza nie staje się
dobrem - pozostaje złem z którym trzeba walczyć, nawet kosztem
nieuniknionego w wiejskich społecznościach ostracyzmu jaki spotka
niewątpliwie osoby atakujące publicznie księży.

4. Data: 2017-07-18 20:33:50

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>lat 1945-1990 przez katolickich księży:

>https://www.usnews.com/news/world/articles/2017-07-
18/report-hundreds-of-boys-abused-at-german-choir-sc

Czy tylko mi ta pszemololo propaganda przypomina walkę pisu z sędziami w
Polsce?

5. Data: 2017-07-18 21:25:44

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 18.07.2017 um 20:33 schrieb Ghost:

8/report-hundreds-of-boys-abused-at-german-choir-sch
ool

> Czy tylko mi ta pszemololo propaganda przypomina walkę pisu z sędziami w
> Polsce?

Niektorzy maja skojarzenia! :-) Grupa jest o psychologii w zyciu
codziennym, wiec ok.

6. Data: 2017-07-20 22:45:33

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "silvio balconetti" napisał w wiadomości grup

Am 18.07.2017 um 20:33 schrieb Ghost:

8/report-hundreds-of-boys-abused-at-german-choir-sch
ool

>Niektorzy maja skojarzenia! :-)

Skojarzenia dość oczywiste - pis wybiera czarne owce wśród sędziów i mówi,
rozjebać wszystko!
Pszemololo na podstawie czarnych owiec mówi - katolicyzm to gówno - robi to
od zawsze.

>Grupa jest o psychologii w zyciu codziennym, wiec ok.

Bzdura, te akcje pszemololo i jemu podobni robią od dziesiątek lat na grupie
religia, jak widać kończy się im widownia. Od dawna pręgierz zbiera syf z
polityki, od niedawna psychologia zbiera gównojadów z religii. Nie podobają
mi się oba zjawiska. Żadne ok. A jeśli ci się to podoba to możesz
spierdalać.

7. Data: 2017-07-22 00:21:56

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]

nieuniknionego w wiejskich społecznościach ostracyzmu jaki spotka
niewątpliwie osoby atakujące publicznie księży.

No i koniecznie mówcie dzieciom, że poza podejrzeniami są wychowawcy w internatach,
nauczyciele, dyrektorzy (poznańskich) chórów chłopięcych, seksuolodzy dziecięcy,
harcmistrzowie na obozach, trenerzy sportowi, rolnicy, piekarze, strażacy, hodowcy
rybek akwariowych, kosmonauci, filateliści, zawodowi treserzy lwów, dziennikarze,
sadownicy, policjanci na emeryturze, kasjerzy, referenci, dyrektorzy, księgowi,
operatorzy wózków widłowych, asfalciarze, górnicy, lekarze, muzycy rockowi, malarze
pokojowi, tancerze, bezrobotni, fryzjerzy psów i kotów...

8. Data: 2017-07-22 09:19:10

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@g...pl> napisał w wiadomości
ps.com...
> [...]

widłowych, asfalciarze, górnicy, lekarze, muzycy rockowi, malarze pokojowi,
tancerze, bezrobotni, fryzjerzy psów i kotów...
==========

...rabini. Ci to chyba najbardziej. Po ilości afer sądząc, najbardziej w tej
dziedzinie aktywni. I- o dziwo- niemlże nikt o tym nie wspomina. Dziwne...

--
Chiron

9. Data: 2017-07-22 10:01:14

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-07-22 o 00:21, i...@g...pl pisze:

> [...]
operatorzy wózków widłowych, asfalciarze, górnicy, lekarze, muzycy rockowi, malarze
pokojowi, tancerze, bezrobotni, fryzjerzy psów i kotów...

Ci akurat mają mniejsze szanse na łagodniejszy wyrok, albo na uniknięcie
kary. Nie przypominam sobie, żeby kosmonauci stawali w obronie
pedofilów, a swoich kumpli po cichu wywozili rakietami na Księżyc czy na
Marsa.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

10. Data: 2017-07-22 14:05:08

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:
> [...]

A to wyżej to moje słowa, nie Silvio... coś skopane z cytatami albo Silvio
mnie przedrzeźnia :-)

> [...]
> kary. Nie przypominam sobie, żeby kosmonauci stawali w obronie
> pedofilów, a swoich kumpli po cichu wywozili rakietami na Księżyc czy na

Przede wszystkim ci ludzie nie mają aureolki bożej nad głowami, nie mają w
społeczeństwie tej pozycji której księża mają. Babcie kościelne w chustkach
na głowie czy mamuśki nie są tak w piekarzy czy rolników zapatrzone jak są
zapatrzone, zakochane w księżach...

Ludzie też nie wysyłają do operatorów wózków widłowych swoich dzieci aby
pracowali jako ministranci i kręcili się w kwaterach księdza bo operator
wózka widłowego nie odprawia mszy.

Silvio, zawiodłem się na działaniu Twojego mózgu... ten przykład w cytacie
świadczy że musiałeś pisać te bzdury w upojeniu alkoholowym lub w mocno
zaburzonej czystości umysłu użyciem jakichś mocnych dragów... Zlituj się,
naprawdę nie widzisz różnicy w odbiorze przez społeczeństwo księdza i
rolnika lub piekarza?? Z byka całkiem spadłeś? Przecież to komentarz
niegodny człowieka z działającym rozumem...

Jestem w szoku, że coś tak bezwględnie głupiego mogłeś napisać...

Nie przyszła góra do Mahometa...
Polak nerwowy
Zaradny jak Polak
Cenzura internetu w Niemczech?