Re: Sex

Data: 2000-06-21 13:20:37
Temat: Re: Sex
Od: "Diana" <a...@a...net>

Użytkownik Marek <h...@b...umcs.lublin.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8iogqv$a76$...@h...man.lublin.pl...

> sie
>
> Teeretycznie (i pewnie praktycznie ;-)) mozna, tylko jak to za jakis czas
> wplynie na psychike pod katem przyszlego trwalego zwiazku.

No, nie wiem, jak dla mnie (oczywiście na podstawie mojego własnego
doświadczenia) nie widzę tu żadnych zagrożeń typu "kobietom potrzebne jest
to i to, a tamto wpływa źle na ich psychikę i przyszłe związki".

Wydaje mi się, że zaprzeczanie własnej naturze w efekcie wpływa na psychikę
znacznie gorzej. :)

Pozdrawiam,
Diana