Sex analny w ciąży?

21. Data: 2002-08-22 17:19:15

Temat: Re: Sex analny w ciąży?
Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl> napisał w
wiadomości news:ajp1rk$462$1@news.tpi.pl...

> Grrrr:-)) Opinia fachowca:-))) Mąż miał na myśli ze żona boi się zapytac a
> nie ze boi się uprawiac:-))). A wracajac do tematu panie doktorze- są
jakies
> przeciwskazania?:-)))
>
> HaNkA ŻoNa PepeRa:-)))))

Hanciu... przy zachowaniu higieny nie widze przeciwskazan... no chyba ze sa
tez do tradycyjnej formy wspolzycia

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

22. Data: 2002-08-22 17:22:40

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przeciwskazan nie ma. Proponuje jednak w Waszej sytuacji (ciaza) saczenie
> dobrego winka w lozku - przelozyc na po porodzie. ;)
>
> Pozdro :))
> Negatyw

a kto powiedzial ze nie mozna pic winka w czasie ciazy?

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

23. Data: 2002-08-23 06:58:17

Od: "Negatyw" <n...@N...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a kto powiedzial ze nie mozna pic winka w czasie ciazy?

Medycyna i ...Kobiety - z pokolenia na pokolenie.

Pozdro :)
Negatyw

24. Data: 2002-08-23 07:16:06

Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Negatyw" <n...@N...o2.pl> napisał w wiadomości

> Medycyna i ...Kobiety - z pokolenia na pokolenie.

No to tym razem trafiles jak kulą w plot z tymi swoimi "mądrościami"
domoroslego erotomana. Wydaje mi się, ze pouczanie lekarza o tym co zaleca
medycyna mozesz sobie darowac. Proponowalabym tez, abys ze swoimi poradami
przepiąl sie jednak na grupe pl.soc.sex - tam znajdziesz wieksze pole do po
popisu dla swojej fantazji.:-)

Pozdrawiam,

HaNkA

25. Data: 2002-08-23 07:17:04

Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> jakies
> >

> Hanciu... przy zachowaniu higieny nie widze przeciwskazan... no chyba ze

dziekuje Doc:-) O to wlasnie chodzilo:-))))))

HaNkA CiĄzArOoFkA

26. Data: 2002-08-23 08:44:42

Od: "Negatyw" <n...@N...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl> napisał w
wiadomości news:ak4ngm$1s4$1@news.tpi.pl...

> No to tym razem trafiles jak kulą w plot z tymi swoimi "mądrościami"
> domoroslego erotomana.

Oooo - kolejna panienka z kompleksami... ??? :))))) he he he
Dlaczego normalnie rozwinietego faceta, okreslasz mianem erotomana ??!!!!!!

> Wydaje mi się, ze pouczanie lekarza o tym co zaleca medycyna mozesz sobie
darowac.

Ja nikogo nie mam zamiaru pouczac! Powtarzam tylko powszechnie krazace
opinie.
Pokaz mi lekarza, ktory - podczas ciazy - podpowiada marki trunkow (?????).

> Proponowalabym tez, abys ze swoimi poradami
> przepiąl sie jednak na grupe pl.soc.sex - tam znajdziesz wieksze pole do
po
> popisu dla swojej fantazji.:-)

Nie traktuje grupy jako "pola do popisu".
Tematyka tej grupy, od czasu do czasu ZAWSZE przeplata sie tematyka seksu.
Nic na to nie poradzisz i jako lekarz (zapewne) zdajesz sobie z tego
sprawe... :)))

Pozdro
Negatyw

27. Data: 2002-08-23 09:12:38

Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Negatyw" <n...@N...o2.pl> napisał w wiadomości

> Pokaz mi lekarza, ktory - podczas ciazy - podpowiada marki trunkow
(?????).

> Nic na to nie poradzisz i jako lekarz (zapewne) zdajesz sobie z tego
> sprawe... :)))

Na dodatek nie umiesz czytac z sensem. Cóz. Nie ja jestem lekarzem ale
Waldim, który zanegowal zakaz picia wina w trakcie ciazy. A tak sie sklada
ze On jest lekarzem, ze pozwole sobie zacytowac " pracującym
w Katedrze i Klinice Położnictwa i Ginekologii II Wydziału Lekarskiego
Akademii Medycznej w Warszawie". Pozwolisz wiec ze majac do wyboru rady
dyletanta mówiacego jak sam okresliles z pozycji 'wieloletniego praktyka
seksualnego" a fachowca pozostanę przy radach tego drugiego. Skadinad
poinformuje Cię, ze picie wina w ilosci jedna lampka na 2 dni nie jest
szkodliwe - w przypadku anemii zaleca sie tak np picie wina "bycza krew".

Natomiast moja propozycja przeniesienia sie na grupe pl.soc.sex jest jak
najbardziej powazna - z 'kwalifikacjami" typu wieloletni praktyk seksualny
bedziesz czuł sie tam lepiej niz na grupie medycznej i mniejsza jest obawa,
ze swoimi "radami" wyrzadzisz komus wiecej krzywdy niz pozytku.

Pozdrawiam

HaNkA

28. Data: 2002-08-23 09:23:10

Od: "Negatyw" <n...@N...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl> napisał w
wiadomości news:ak4ub6$6vp$1@news.tpi.pl...

> Na dodatek nie umiesz czytac z sensem. Cóz.

Przyklad "elokwencji" w niewlasciwym kierunku... :)))

> Akademii Medycznej w Warszawie". Pozwolisz wiec ze majac do wyboru rady
> dyletanta mówiacego jak sam okresliles z pozycji 'wieloletniego praktyka
> seksualnego" a fachowca pozostanę przy radach tego drugiego.

Moje "dyletanckie" informacje, pochodza z podslyszanych opinii lekarzy.

> poinformuje Cię, ze picie wina w ilosci jedna lampka na 2 dni nie jest
> szkodliwe - w przypadku anemii zaleca sie tak np picie wina "bycza krew".

Nikt nie wspominal w tym watku o anemii...

> [...]
obawa,
> ze swoimi "radami" wyrzadzisz komus wiecej krzywdy niz pozytku.

ROTFL :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Pozostajac w tematyce tego watku - wsadz sobie swoje przemyslenia w...
:)))

Pozdro
Negatyw

29. Data: 2002-08-23 09:33:51

Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Negatyw" <n...@N...o2.pl> napisał w wiadomości

> Nikt nie wspominal w tym watku o anemii...

Ale wspominal o ciazy. Skoro "podsluchujesz" swoich lekarzy to spróbuj
uslyszec czy kobieta w ciazy może miec anemie. A pozniej wyciag jakies
wnioski - wierzę, ze Ci się uda. Nieszczescie tego kraju polega na tym, ze
kazdy mysli ze jest specjalistą w kazdej dziedzinie. Moze otwórz prywatna
praktykę medyczną skoro czujesz sie na siłach do udzielania porad
medycznych?

>Pozostajac w tematyce tego watku - wsadz sobie swoje przemyslenia w...
> :)))

To samo moglabym powiedziec o Twoich "poradach" ale nie zrobię tego bo jak
zauwazyla p. Jola Pers - z uwagami ad personam się nie dyskutuje bo to
przejaw buractwa czystej wody a ja do takiego poziomu się nie znizę. Po
drugie to grupa SCI- Twoja argumentacja najdobitniej swiadczy, ze nie
dorosles do tej wlasnie grupy.

HaNkA

30. Data: 2002-08-23 09:41:33

Od: "Negatyw" <n...@N...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl> napisał w
wiadomości news:ak4viv$cea$1@news.tpi.pl...

> Twoja argumentacja [...]

Pozdro
Negatyw

ucho:)
mukowiscytoza - pytanie.
utrata sluchu wskutek bledu lekarskiego ?
Osteogenesis imperfecta - poszukuję kontaktu
tabletki antykoncepcyjne