Sezamki

1. Data: 2001-01-06 18:00:34

Temat: Sezamki
Od: Robert Keller <n...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy macie moze jakies sprawdzone sposoby na zrobienie w domu sezamkow? -
bylabym bardzo zobowiazana.
A moze znacie inne przepisy na jakies slodkie "chrupanki"? "Chodza za
mna" ostatnio jakies takie batoniki zbozowe, slodkie przegryzki
bakaliowo-zbozowe. Macie jakis pomysl jak zrobic wlasnym sumptem cos
takiego?
Pozdrawiam
Aneta

1. Data: 2001-01-06 18:36:49

Temat: Re: Sezamki
Od: Patrycja Kazala <k...@m...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Robert Keller wrote:

> [...]
> mna" ostatnio jakies takie batoniki zbozowe, slodkie przegryzki
> bakaliowo-zbozowe. Macie jakis pomysl jak zrobic wlasnym sumptem cos

w niedziele wybieram sie do kogos, kto robi rewelacyjne "chrupanki"
amarantusowo-bakaliowe wlasnie.
postaram sie zdobyc dla sibie (i dla siebie ;-) przepisisk.

pat
--
Puszatkowo http://www.puszatkowo.prv.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl

1. Data: 2001-01-08 01:28:01

Od: "Kefir \(P.L.\)" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert Keller" <n...@k...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> mna" ostatnio jakies takie batoniki zbozowe, slodkie przegryzki
> bakaliowo-zbozowe. Macie jakis pomysl jak zrobic wlasnym sumptem cos

Ja wyprobowalem swietny przepis z jakiejs strony... juz nie pamietam, czy to
bylo na proszynskim, czy w archiwum grupy.
Wklejam przepis i zycze smacznego, bo naprawde dobre. (Nie do konca
chrupiace, ale naprawde pycha)

Składniki
10 dag suszonych moreli, po 5 dag suszonych jabłek, rodzynek, siekanych
orzeszków pistacjowych, wiórków kokosowych i płatków migdałowych (lub
posiekanych migdałów), 15 dag płatków owsianych górskich, 8 dag masła, 8 dag
miodu, jajko, po szczypcie soli, cynamonu i mielonego ziela angielskiego;
pergamin do wyłożenia formy i całe obrane migdały do dekoracji

Suszone owoce posiekać, dodać rodzynki i zalać w misce gorącą wodą. Zostawić
na kilka godzin, a najlepiej na całą noc. Płatki owsiane uprażyć na patelni
bez tłuszczu, ostudzić. Masło i miód rozpuścić w garnku na małym ogniu,
ostudzić. Dodać jajko i ubić na puszystą masę. Dodać przyprawy, płatki
owsiane, migdały i orzeszki pistacjowe. Suszone owoce dobrze odsączyć na
sitku i także dodać do masy. Blachę wyłożyć pergaminem. Dwoma łyżeczkami
układać ciasteczka na blasze (łyżeczki maczać w ciepłej wodzie, aby masa się
nie kleiła). Na każdym ciasteczku położyć migdał. Piec w nagrzanym
piekarniku 20-25 minut

1. Data: 2001-01-08 13:23:40

Od: Patrycja Kazala <k...@m...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Patrycja Kazala wrote:

> w niedziele wybieram sie do kogos, kto robi rewelacyjne "chrupanki"
> amarantusowo-bakaliowe wlasnie.
> postaram sie zdobyc dla sibie (i dla siebie ;-) przepisisk.

niestety spotkanie zdominowaly inne sprawy, a dzieki dzieciakom moj znajomy
nie mial nawet czasu mi go spisac.
teraz niestety ma zepsuty monitor, wiec nie moze odpisywac. ale jak tylko
znow bedzie online ;) to wyciagne od niego przepis. sama tez zreszta jestem
nim zainteresowana :)

pat

1. Data: 2001-01-08 18:38:34

Od: busek <b...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie otoz ja w chwilach slodkiej slabosci i przy malej ilosci
czasu robie tak: na bardzo malo ilosc rozgrzanego oleju wrzucam ziarno
sezamowe chwile to podsmazam a nastepnie zalewam to miodem i tak powstalo
mieszanine wylewam np
na talerz ktory stawiam na naczyniu z zimną woda i po krotkim
..........mozna jesc
polecam

1. Data: 2001-01-17 11:42:01

Od: Robert Keller <n...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Robert Keller wrote:

> [...]
> mna" ostatnio jakies takie batoniki zbozowe, slodkie przegryzki
> bakaliowo-zbozowe. Macie jakis pomysl jak zrobic wlasnym sumptem cos

W zwiazku z "komputerowymi" problemami nie mialam okazji wczesniej Wam
podziekowac za przepisy. Juz wyprobowalam, efekt byl zadowalajacy, a ja
szczesliwa :-) Wielkie dzieki!
Pozdrawiam
Aneta

Infekcja
Re: Czy rosol /wywar/ na miesie jest zdrowy?
co na poprawe humoru? ciacho!!! :)))
kawa - czy to prawda?
Sajgonki