Się muszę pochwalić..

1. Data: 2002-07-15 19:48:46

Temat: Się muszę pochwalić..
Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zrobiłem sobie głodówkę (całkowitą, tylko woda)
Nie było specjalnych przyczyn ku temu - ot, czułem się troszku już
nazbyt ociężały i zapuszczony.
Głodowałem 12 dni - spokojnie mógłbym pociągnąć dużo dłużej, ale tryb
pracy mi to uniemożliwił (drugi tydzień z rzędu jestem na wyjeździe) -
trudno byłoby mi w takich warunkach na delikatne wyjście z głodówki
(kleiki itd.), więc wykorzystałem weekend i zacząłem jeść.
Ale jak skończy się okres wyjazdów, to sobię pogłoduję trochę dłużej,
czym nie omieszkam się pochwalić.

Info dla dietomaniaków: nie mam pojęcia czy i ile schudłem. Nie ważyłem
się przed ani po.
Podobno optycznie wyglądam szczuplej (wiem...wiem..to był żart -
powiedzmy: mniej obszernie :)

Przy okazji z góry przepraszam Martę MJ: znowu wetnie mnie na jakiś
czas.
Potęsknisz trochę?

sadyl

1. Data: 2002-07-15 20:06:04

Temat: Re: Się muszę pochwalić..
Od: "Domin" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zrobiłem sobie głodówkę (całkowitą, tylko woda)
> Nie było specjalnych przyczyn ku temu - ot, czułem się troszku już
> nazbyt ociężały i zapuszczony.
> Głodowałem 12 dni [ciach]

No wlasnie mnie ostatnio tez cos korcilo ale sie nie zdecydowalem na tak
desperacki krok :)
Po pierwsze interesuje mnie jak to jest ( jakbys mogl w skrocie opisac).
Slyszalem ze 2-3 pierwsze dni przezywa sie spore bole (z glodu) a pozniej
juz jest spoko looz.
No i ciekawi mnie same sedno tej calej glodowki - podobno oczyszcza sie caly
organizm z wszelkich toksyn.
No i czy organizm musi byc w 100% zdrowy tzn. dobra kondycyja ogolna i
wogole .
Jak cos to napisz cos na te moje domysly.

Pozdrawiam.

Dominik

1. Data: 2002-07-15 21:10:07

Od: "Monika B-W" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Domin" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Po pierwsze interesuje mnie jak to jest

Faceci, idzcie z tym na priva albo na diety. Nie paskudzic kuchni
glodowka!!!!

Bo chyba tu niewielu interesuje jak to jest (tu sie je!)....

:-) Monika

1. Data: 2002-07-15 21:45:48

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Monika B-W wrote:

> [...]
> glodowka!!!!
>
> Bo chyba tu niewielu interesuje jak to jest (tu sie je!)....

Co ty, Monika, glodowka to tez o jedzeniu, tyle, ze odwrotnie. I wazna
dyskusja, bo wielu z nas to robilo, powymieniac mozna opinie i
doswiadczenia. Pisalam kiedys o takiej diecie, ktora stosuje na odtrucie
organizmu raz na 3-6 miesiecy - dieta-czystka. Nie jest to glodowka, ale
je sie tylko ryz i pare warzyw-owocow. Rowniez duzo zielonej herbaty,
ktora bardzo oczyszcza organizm. Takie czystki sa bardzo wazne dla
organizmu, bo tylko wtedy uda sie mu wydalic te trucizny, ktore osiadaja
w tluszczu i watrobie. Bez glodowki siedza tam one latami i powoduja raka.
Brawo, Sadyl. 12 dni to troche dlugo, ale widac, ze masz zaciecie, mocna
wole i poczucie humoru na dodatek. Moze nastepnym razem sprobuj moja
diete ryzowa, zeby nie nadwerezyc zawartosci mineralow i witamin w organizmie.

(Ryz, bialy, brazowy, dziki, banany, mango, papaya, avocado,
zielona herbata, woda - w dowolnych ilosciach. Nie wolno soli, przypraw,
cukru lub sokow)

Magdalena Bassett

1. Data: 2002-07-15 22:49:17

Od: "Domin" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Faceci, idzcie z tym na priva albo na diety. Nie paskudzic kuchni
> glodowka!!!!
>
> Bo chyba tu niewielu interesuje jak to jest (tu sie je!)....

No i co ja mam na to odpowiedziec.
Korci mnie zeby wywolac jakas burzliwa dyskusje ;-)
Dobra twierdzisz ze niewielu to interesuje - na jakiej podstawie, moze i
masz racje ale dlaczego wypowiadasz sie za reszte ?
Twierdzisz ze tu sie je ( a ja twierdze ze tu sie w jakichs 20% je, a reszta
to sa listy zwiazane z tematem grupy ale nie do konca :)) ) - wiec czemu
glodowka ma sie wylamywac z tych ram ?

Pozdrawiam goraco i glodowkowo.

Dominik

1. Data: 2002-07-16 05:11:20

Od: "Monika B-W" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
a reszta
> to sa listy zwiazane z tematem grupy ale nie do konca :)) ) - wiec

To po co jest pl.misc.dieta???????????????????????????

:-) Monika

P.S.1 Choc faktem ze tam na "dietach" to tak mniej sympatycznie ....
P.S.2 Ja akurat jestem na strrrrasznie rygorystycznej diecie, akurat
nie dla siebie, tylko dla dziecka, ktore karmie i ktore odczulam
dietetyczno-homeopatycznie (choc mi tez w sumie dobrze sluzy) i
wydawalo mi sie, ze nie bede Grupy tu zameczac opisami... A naprawde
musze sie nagimanstykowac, zeby zjesc cos jadalnego i pozywnego z tych
nielicznych skladnikow. A jak przyjda goscie, to mam nie lada zadanie
(w niedziele mialam obiad na 4 rozne diety i udalo mi sie!!). Ale
najwieksze akrobacje, to zjesc cos u kogos (zostaja glownie ziemniaki,
o ile bez masla), restauracja praktycznie niewykonalna.

1. Data: 2002-07-16 06:12:01

Od: "Monika B-W" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <m...@w...net> napisał w wiadomości
> Co ty, Monika, glodowka to tez o jedzeniu, tyle, ze odwrotnie. I
wazna

Magda, ja sie nie tyle na te glodowke obruszylam, co na te opisy
bolesci.... Przestraszylam sie, ze zaraz pojda jeszcze bardziej
naturalistyczne, a ja wrazliwa jestem, nawet pajaka nie ubije!

:-) Monika

1. Data: 2002-07-16 06:52:15

Od: "Beata M." <b...@k...umcs.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika B-W napisał(a):

> Magda, ja sie nie tyle na te glodowke obruszylam, co na te opisy
> bolesci.... Przestraszylam sie, ze zaraz pojda jeszcze bardziej
> naturalistyczne, a ja wrazliwa jestem, nawet pajaka nie ubije!

Pajakow sie nie zabija;-)!!!
pozdrawiam glodzacych sie i opychajacych sie
Beata M.

1. Data: 2002-07-16 06:57:10

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>bolesci.... Przestraszylam sie, ze zaraz pojda jeszcze bardziej
>naturalistyczne, a ja wrazliwa jestem, nawet pajaka nie ubije!

pajaki nalezy szanowac. jedza mszyce i inne swinstwa

Trys, przyjaciel pajonkuf
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-07-16 07:12:49

Temat: Re: Si? musz? pochwali?..
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Monika B-W napisa?(a):

>Pajakow sie nie zabija;-)!!!
>pozdrawiam glodzacych sie i opychajacych sie
>Beata M.

brawo! Pajak - przyjaciel domu (tak mawiala moja niania), na co
moj Ojciec wstal kiedys na pol opuchniety i na pytanie -
omatkococisiestalo, odparl z wrodzonym sobie stoicyzmem -
przyjaciel domu mnie uzarl...

Trys
K.T. - starannie opakowana

Nalewka orzechowa - jak zrobić?