Sie zastanawiam dlaczego tu tak cicho? :)

21. Data: 2005-02-20 20:58:10

Temat: Re: Sie zastanawiam dlaczego tu tak cicho? :)
Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Sun, 20 Feb 2005 19:16:06 +0000 (UTC), przyszła do mnie
wiadomość z adresu <m...@W...gazeta.pl> i powiedziała:

> A jednak zostala zabita wszelka dyskusja tutaj. przez wasze lenistwo
> panie "admin"

Pani, jeśli pozwolisz.

> Co z tego ze robisz cos za darmo jesli robisz to zle i bardziej
> szkodzisz niz pomagasz.

Odpisujesz po prawie miesiącu. Uważasz, że kilkugodzinne opóźnienie
zabiło wymowę tego, co napisałaś?

> Poza tym taka kontrolowana grupa w tak delikatnym
> temacie nie ma racji bytu.

Bo? Zapraszam na pl.news.nowe-grupy, jeśli chcesz zmienić status grupy
na niemoderowaną.

Zuzanka

*:.
Powinno się wystawić Cię w Sevres jako wzorzec cynizmu ;-) (C) Tib

22. Data: 2005-02-21 00:00:32

Od: " Daria" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

..:::WISKOLER:::... <R...@v...cy> napisał(a):

> [...]
> wiadomość datowaną na 20 luty ( niedziela) o godz. 20:16, o treści :

> Po pierwsze tnij posty na które odpowiadasz (netykieta się kłania)
> a po drugie możesz przeciez zaproponować utworzenie grupy o nazwie
> pl.soc.uzależnienia i zgłosić ją jako *nie moderowaną*. Nikt Ci nie każe tu
> przychodzić, czytać a tym bardziej pisać.
> Po trzecie, ale to kuż IMHO na takiej *nie moderowanej* grupie cała masa
> trolli tylko by wszystkim przeszkadzała i naśmiewała z problemów
> poruszanych, ja nadal jestem *za* utrzymaniem moderowania tejże grupy.

Przykro mi ze sie denerwujesz ale nie masz racji. Owszem mozesz sobie
moderowac jak juz musisz ale rob to sprawnie jak na innych grupach gdzie
posty ukazuja sie natychmiast. Jesli sobie nie radzisz to moze by cie ktos
zmienil? A ciac nie umiem.

23. Data: 2005-02-21 15:45:39

Od: "...:::WISKOLER:::..." <R...@v...cy> szukaj wiadomości tego autora

Hitler i Stalin nadal nie żyli a słynny grzebolog *Daria* odkopał dziwną
wiadomość datowaną na 21 luty ( poniedziałek) o godz. 1:00, treści :

> Przykro mi ze sie denerwujesz ale nie masz racji. Owszem mozesz sobie

Nie denerwuję się.

> moderowac jak juz musisz ale rob to sprawnie jak na innych grupach gdzie
> posty ukazuja sie natychmiast. Jesli sobie nie radzisz to moze by cie ktos

Nie jestem moderatorem.

> zmienil? A ciac nie umiem.

To się naucz, ile lat masz komputer? Nie wiesz jak działa SHIFT+UP oraz
DEL?

--
..::WISKOLER::..
^^^ Koty to najlepsi przyjaciele ^^^

24. Data: 2005-05-16 11:15:57

Od: "Kara" <u...@l...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

uwazam, ży ta grupa jest bardzo potrzebna, p[omaga ludziom w trudnych
sytuacjach, jeżeli ją konfigurojecie, albo jest w trakcie nowej konfiguracji
, to powiedzcie to, a nie, ze my chodzimy na inne grupy
Użytkownik " Daria" <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> bardziej
> szkodzisz niz pomagasz. Poza tym taka kontrolowana grupa w tak delikatnym

Nowelizacja ustawy o przeciwdziałaniu narkomanii
Konferencja dla osóbuzależnionych od nałogów
Strony www
(none)
uzaleznienie od komputera