Sierp i Młot

131. Data: 2015-01-26 13:13:13

Temat: Re: Sierp i Młot
Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> Użytkownik "LeoTar" <L...@w...pl> napisał w wiadomości

> Tyle, że zaprzeczasz samemu sobie. Piszesz o podjęciu rękawicy, więc
> pojedynku, czyli rywalizacji. Ja - przynajmniej staram się- nie
> wchodzić w pojedynki własnie- uważam, że korzyści z nich zero. Ty-
> piszesz, że powinniśmy być równi, nie rywalizować, więc nie
> podejmowac rękawicy. Dlaczego więc chcesz, żebym ją podjął?

Poszukując prawdy dyskutujemy - możesz to uznać za rywalizacje, jeśli
chcesz...

> Kolejna sprawa- uznałeś to za sarkazm; jak sobie wyobrażasz
> PRAKTYCZNIE taką inicjację seksualną w rodzinie? Zapewniam Cię, że
> (nawet, jeśli tu jakiś nieświadomy sarkazm jest)- jest to baaaaaardzo
> logiczne pytanie. Jak to ma wyglądać? No bo załóżmy, że o tym
> decyduje np kalendarz, rozeznanie rodziców, etc. Tak czy siak-
> przychodzi TEN dzień. No i teraz co? Ilu tatusiów patrzy pożądliwie
> na swe córy, ale całe to tabu kulturowe sprawia, że uważa to za
> wielkie zło- i tego nie zrobi przenigdy? Ależ całe mnóstwo. Nic w tym
> złego.

To nie chodzi o to by tatuś miał radochę z obcowania ze swoja córką lecz
o to by stał się "wagą" na której córka porówna się i zrówna ze swoją
matką. Oboje rodzice mają posłużyć córce do tego by stała się równa
emocjonalnie matce a więc od matki niezależna. Niezależna od ojca stanie
się dlatego, że zapozna się z tajemnicą matki - dopóki córka nie pozna
ojca, tajemnicy matki, dopóty będzie emocjonalnie zależna od matki oraz
od ojca. Córka chce tez otrzymać z rąk matki kompletny wzorzec mężczyzny
i chodzi o tego mężczyznę, z którym zapoznawała się przez lata, który
gwarantował jej bezpieczeństwo fizyczne i uczuciowe i którego na swego
partnera wybrała sobie jej matka. W ten sposób matka przekazuje córce
najważniejsza informację: takiemu ufaj i takiego szanuj gdyż ja do
takiego mam absolutne zaufanie.

Podobnie wyglądają relacje syna z matką i ojcem - inicjacja seksualna
nie dotyczy tylko córek

> Teraz jednak Ty likwidujesz to tabu. Ilu facetów- tatusiów zacznie
> tak kombinować, manipulować- żeby w odpowiednim wieku oprócz
> podstarzałej żony mieć młodą nałożnicę- córkę?

Pomyśl DLACZEGO zaczynają traktować swoje córki jako zastępczynie swoich
żon. Nie czynią tego dobrowolnie lecz są przez żony odsuwani od seksu z
powodu prostytucji małżeńskiej, którą ich żony z nimi uprawiają.
Wyjaśniałem to zjawisko już w jednym z poprzednich maili, ale jeżeli
zechcesz chętnie Ci powtórzę. Niechęć kobiet do współżycia jest tym
większa im dzieci bliższe są samodzielności, bo kobiety w ten sposób
jakoby wyzwalają się od prostytucji, którą same sobie narzuciły i do
której uprawiania nie chcą się przyznać obciążając mężów winą za to,że
uprawiają seks pod przymusem.

Zauważ, że jeżeli w rodzinie jest dorastający syn to żona/matka
skierowuje swoje zainteresowania emocjonalne w jego stronę, odstawia
męża od seksu i czyni z młodego następcę podświadomie znienawidzonego
"starego". Wiem o czym pisze bo przeżyłem to na własnej skórze;
dorastający, młodszy syn powiedział mi wręcz, że on teraz tutaj (w domu)
rządzi. A wcześniej, gdy moja eks wyrzucała mnie z domu podjudzała go
przeciwko mnie by publicznie przeciwko mnie wystąpił (miał wtedy 12
lat). Przeżyłem w realu zastąpienie starego króla przez młodego z
inicjatywy kobiety. Aż dziw, że udało mi się przeżyć bez obrażeń fizycznych.

Najbardziej uzależniającą postacią w rodzinie jest kobieta i w celu
uzależnienia, podporządkowania sobie pozostałych członków rodziny
wykorzystuje ona bezwzględnie, choć nieświadomie, seks. A zaczyna się od
braku poczuci własnej wartości wynikłego z braku inicjacji seksualnej
wśród rodziców. Nie ufając dąży do podporządkowania sobie całego
otoczenia i w tym celu posługuje się seksem (kobiecy seksapil), który
traktuje instrumentalnie. Zamiast jednoczyć za pomocą seksu wykorzystuje
go do dzielenia swoich najbliższych i manipuluje tak by wszyscy byli od
niej zależni.

Na pocieszenie i obronę tego negatywnego obrazu kobiety należy dodać, że
gdyby nie to negatywne wykorzystanie seksu nigdy nie zeszlibyśmy z drzew
na ziemię. To ten negatywny kobiecy seks napędza rywalizację i jej
konsekwencję postęp technologiczny oraz zbliża nas ku wyzwoleniu z
jarzma szeroko rozumianej przemocy. Przemocą zwalczamy nieświadomą
przemoc zainicjowaną przez przemoc seksualną przemoc kobiety.

> Nie ma możliwości, żeby rozwiązać choćby ten jeden jedyny problem. A
> zapewniam- jest ich o wiele, wiele więcej.

W miarę jak będziesz rozumiał i akceptował potrzebę inicjacji seksualnej
dzieci wśród rodziców odpowiedzi na kolejne pytania będą się przed Tobą
pojawiać same.

> --
>
> Chiron

Wladek Tarnawski, LeoTar
Rozmowy z LeoTar'em. @ http://leotar.friko.pl/fall_2014/

---
Avast.

132. Data: 2015-01-26 13:21:04

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun pisze:

> Piszę o ewoluowaniu człowieka i obyczajów w kierunku społeczeństwa
> idealnego. My raczej tego nie doczekamy, ale wszystko wskazuje że
> ewolucja w tym kierunku zmierza.

Któryś z wielkich powiedział, że "jesteśmy łajnem dla przyszłych
pokoleń". A jeszcze ktoś inny zauważył, że Natura jest bardzo rozrzutna
na drodze ewolucji ku lepszemu.

> Na dzień dzisiejszy mamy to co mamy, a na dodatek nie sposób nie widzieć
> że sama Polska w tej ewolucji cofnęła się do głębokiego średniowiecza.

czy jednak duuuży krok wstecz nie oznacza, że będziemy musieli dokonać
jeszcze większego kroku wprzód na drodze przemian. Klinem klina...:-)

Wladek Tarnawski, LeoTar
Jak to na wojence 1996-99 bywalo. @ http://leotar.friko.pl/war_1996-99/

---
Avast.

133. Data: 2015-01-26 14:33:33

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Trybun wrote:

> No chyba że
> teraz Rosjanie i inni z tamtych terytoriów też jeżdżą ale nie używają
> języka rosyjskiego.

Też jeżdżą tyle że do Paryża, Londynu, Monte Carlo, Bangkoku etc.
Bo to już są te "nowe ruskie", wicie rozumicie, co to o nich tak trąbią w
mendiach.

??????? ??????
http://youtu.be/00Rlnxjch10

Za Sowietów musieli siedzieć jak mysz pod miotłą w jakiejś Kałudze czy innym
Durakowie, to teraz nadrabiają.

> Myślę że to kolejny mit, to że w ZSRR rządziły tajne
> służby/stowarzyszenia.

Nie tylko że rządziły (bardziej lub niej skłócone frakcje z tymi co są w
USA) ale i rozwaliły.

> Samo pojęcie "żelaznej kurtyny", kraje bloku wschodniego musiały się
> jakoś chronić przed agresywną polityką USA i ich wasali.

Tylko że jak się mur buduje to zawsze z zamysłem szczelności w _obie_
strony.

--
????
???

134. Data: 2015-01-26 15:34:15

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trybun" <i...@j...ru> napisał w wiadomości

> Paradoksalnie, ale jednym z tych nielicznych jest ultraprawocowiec,
> niejaki Marek Jurek. Ja na niego i tak nie oddam góolsu bo to nie moje
> interesy będzie reprezentował, ale zwolennikom prawicy szczerze
> zazdroszczę że mogą oddać głos na kogoś takiego jak ten pan, na pewno nie
> jest to lis farbowany.

To lewicowiec. Tyle, że katolicki.

--

Chiron

135. Data: 2015-01-26 16:59:21

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-01-25 22:03, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

Bóg, i też się uczy.

136. Data: 2015-01-26 17:06:29

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Bóg, i też się uczy.

Zawsze musisz mieć ostatnie słowo?
:-))))

--

Chiron

137. Data: 2015-01-26 18:00:05

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-01-26 17:06, obywatel Chiron uprzejmie donosi:
> Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości

[...]

> Zawsze musisz mieć ostatnie słowo?
> :-))))

Odżałowuję, że nigdy nie miałam pierwszego.

138. Data: 2015-01-26 21:41:34

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2015-01-26 17:06, obywatel Chiron uprzejmie donosi:
>>
> [...]
>
> Odżałowuję, że nigdy nie miałam pierwszego.

Hmmm, ciekawe:-).

--

Chiron

139. Data: 2015-01-27 20:24:50

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-01-25 o 22:03, Chiron pisze:

> Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości

> Ponieważ Pan Bóg przekonał się, że potop był nieskuteczny- nie powtórzył
> [...]

a wcześniej nie wiedział? słabo...

--
"Until your god pays taxes he has no say in my goverment"

140. Data: 2015-01-27 20:35:37

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-01-25 o 23:54, Fragi pisze:

> "Wierzący (...) wie, że zostanie z tego rozliczony." Gdzie tutaj masz
> strach przed piekłem? Gdzie tutaj w ogóle jest mowa o strachu?
> Przedziwnie odebrałaś to zdanie.

serio? to czym jest to rozliczenie, jak nie nagrodą lub karą?
z tego, co napisał Chiron wynika, że jeśli nie wierzysz w boga, a co za
tym idzie w ostateczne rozliczenie - nie możesz postępować właściwie. A
z tego wynika, że Chiron uważa, że tylko wiara w rozliczenie jest batem
pozwalającym skłonić jednostkę do moralnych zachowań. Stąd wniosek, że
Chiron bez wiary w rozliczenie byłby złym człowiekiem. Czyli strach
przed piekłem (jakkolwiek pojmowanym) skłania go do wyborów zachowań,
które wg niego będą kiedyś nagrodzone, a nie potępione.
proste.
i tak, jest to przedziwne.

--
"Until your god pays taxes he has no say in my goverment"

Gramsci w pełnym rozkwicie
The Houseboat Summit
UWAGA Epidemia ospy wietrznej w Polsce
Przysięga małżeńska w kościele, jedna z przyczyn gwałtów w rodzinie.
Czujecie się obrażani?