Sinoczerwony ślad po wycięciu włókniaka

1. Data: 2004-03-03 08:25:24

Temat: Sinoczerwony ślad po wycięciu włókniaka
Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pod koniec października miałam wycinanego włókniaka z łydki, był niewielki,
średnica ok.0,5 cm, lecz dość uciążliwy (depilacja).
Niestety ranka się rozeszła, b. brzydko i długo goiła, trochę ropiało.
Do dziś mam paskudny sinoczerwony ślad, ok 1x2 cm i zaczynam żałować, że w
ogóle dałam to sobie wyciąć.
Czy jest szansa, że to zmieni kolor? Minęło sporo czasu i zaczynam tracić
nadzieję, że coś się zmieni.....

--
Pozdr. Ewa

2. Data: 2004-03-03 17:27:04

Temat: Re: Sinoczerwony ślad po wycięciu włókniaka
Od: "strychnos" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Za ok. 10 lat nie bedzie widac blizny, tak mi powiedział lek. jak wycinał mi
narośl na wewn. zgięciu łokcia.
Może w tym przypadku też będzie tak.

KF

3. Data: 2004-03-03 19:46:20

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "strychnos" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> Za ok. 10 lat nie bedzie widac blizny

Mało pocieszające..................
Ewidentnie się spieprzyło, już miałam wycinane inne znamię i goiło się
zupełnie inaczej.

--
Pozdr. Ewa

4. Data: 2004-03-03 20:17:16

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ciągłe psychiczne napiecie
Guillaine-Barre: szukam neurologa - "zawziętego" pasjonata - cięzki przypadek
Male swedzace bąble na recach
nolicin a candida
nolicin a candida