Re: "Siwy" kolor na czarne wlosy ?

Data: 2004-01-22 16:55:57
Temat: Re: "Siwy" kolor na czarne wlosy ?
Od: "*madzik*" <m...@b...op.pl>

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@p...pl> napisał w wiadomości
news:400FBF4B.E7F28CA1@people.pl...

> Długi, bo jeszcze i farbę trzeba dać, samo ulenienie da własnie ten
złocisty
> efekt.

Taki odcien, o jaki chodzi, moze dac mycie wlosow w szamponie do mycia
wlosow Wella Regenal - chodzi o ten w czarnej butelce. NIe wiem, czy go
przypadkiem nie wycofali, ale jeszcze jakis rok byl w sprzedazy. Szampon
jest przeznaczony do nadawania srebrnego polysku wlosom blond i siwym. Z
moich doswiadczen wynika, ze spelnia swoja role, tyle ze trzeba go trzymac
na wlosach jakies 15-20 minut i dopiero zmyc. Kolor utrzymuje sie przez pare
myć, ale w sumie mycie tym szamponem (juz bez tych 20 minuta trzymania)
mozna kontynuowac, bo jest dosc przyjemny w uzyciu. Szampon nie za bardzo
dziala na wlosach blond _naturalnych_, czyli uzywa sie go po rozjasnieniu
wlosow na blond.
Opowiedziala mi kiedys o nim jedna moja fryzjerka. Potem go dosc dlugo
stosowalam sama, dopoki nie zatrzestalam rozjasniania wlosow.

--
Magda, z pozdrowieniami

FAQ grupy: http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html
Archiwum: http://www.google.com/advanced_group_search?hl=pl