"Siwy" kolor na czarne wlosy ?

1. Data: 2004-01-21 13:07:17

Temat: "Siwy" kolor na czarne wlosy ?
Od: ">.<" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie !

Mam problem - chce uzyskac efekt siwizny, ale jestem brunetem. Dzis
dowiedzialem sie ze jedyny efekt to byc moze jasnozloty kolor.

Czy sa jakies farby ktore umozliwialyby rozjasnienie i pofarbowanie koncowek
moich wlosow na kolor popielaty, szary i bialy ?

1. Data: 2004-01-21 16:58:38

Temat: Re: "Siwy" kolor na czarne wlosy ?
Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 21 Jan 2004 18:52:11 +0100, Beth Winter <r...@a...net> wrote:
: ">.<" wrote:
: >
: > Witajcie !
: >
[...]
:
: Podejrzewam, ze cos takiego nalezaloby robic u fryzjera - to bardzo
: mocne rozjasnianie. Ludzie robia sobie w czarnych wlosach biale pasma,
: wiec dac sie da.

popieram - tylko fryzjer, i nalezy sie przygotowac na dlugi proces
technologiczny (zapewne kilkukrotne utlenianie). i to musi dobry fryzjer
byc.

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

1. Data: 2004-01-21 17:52:11

Od: Beth Winter <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

">.<" wrote:

> [...]

Podejrzewam, ze cos takiego nalezaloby robic u fryzjera - to bardzo
mocne rozjasnianie. Ludzie robia sobie w czarnych wlosach biale pasma,

-- Neil Gaiman

1. Data: 2004-01-21 19:48:36

Od: "Tusia" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ">.<" <t...@o...pl> napisał

> Czy sa jakies farby ktore umozliwialyby rozjasnienie i pofarbowanie
koncowek
> moich wlosow na kolor popielaty, szary i bialy ?

Najpierw trzeba mocno rozjasnic i na to niebieska plukanka. Ale jak masz
ciemne wlosy to lepiej niech zrobi to fryzjer ;))

1. Data: 2004-01-22 07:36:50

Od: ">.<" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Najpierw trzeba mocno rozjasnic i na to niebieska plukanka. Ale jak masz
> ciemne wlosy to lepiej niech zrobi to fryzjer ;))

Za te odpowiedzi bardzo dziekuje.

Oczywiscie wiem, ze musi zrobic to fryzjer, nie wyobrazam sobie tego inaczej
i nawet nie bede probowal na wlasna reke.
Ale skoro rozmawiamy juz o fryzjerach to czy znacie kogos kto bylby w stanie
to zrobic w Warszawie. W Jean Louis David w Galerii Mokotow rozlozyli rece

1. Data: 2004-01-22 07:50:46

Od: Beth Winter <n...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

">.<" wrote:

> [...]
> to zrobic w Warszawie. W Jean Louis David w Galerii Mokotow rozlozyli rece

Z mojego doswiadczenia to w JLD w ogole panicznie sie boja zrobic
cokolwiek, czego nie ma w katalogu. Dobrze farbuja np. w Studio Calypso
przy metrze Ursynow (Wella), w salonach L'Oreala tez wisza na scianach
plakaty z czyms podobnym, wiec powinni umiec to zrobic :)

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2004-01-22 10:04:34

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 22 Jan 2004 08:36:50 +0100, >.< <t...@o...pl> wrote:
[...]

JLD to nic dziwnego, ze nie umieja. rozne dziwne zabawy z kolorami
potrafia robic w salonie Nowogrodzka 42. drogo, ale chyba mozna na nich
polegac. pracuja na l'orealu.

kasica

1. Data: 2004-01-22 12:17:15

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa wrote:

> [...]
>
> popieram - tylko fryzjer, i nalezy sie przygotowac na dlugi proces
> technologiczny (zapewne kilkukrotne utlenianie). i to musi dobry fryzjer

Długi, bo jeszcze i farbę trzeba dać, samo ulenienie da własnie ten złocisty
efekt.

Krycha

1. Data: 2004-01-22 16:55:57

Od: "*madzik*" <m...@b...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@p...pl> napisał w wiadomości

> Długi, bo jeszcze i farbę trzeba dać, samo ulenienie da własnie ten
złocisty
> efekt.

Taki odcien, o jaki chodzi, moze dac mycie wlosow w szamponie do mycia
wlosow Wella Regenal - chodzi o ten w czarnej butelce. NIe wiem, czy go
przypadkiem nie wycofali, ale jeszcze jakis rok byl w sprzedazy. Szampon
jest przeznaczony do nadawania srebrnego polysku wlosom blond i siwym. Z
moich doswiadczen wynika, ze spelnia swoja role, tyle ze trzeba go trzymac
na wlosach jakies 15-20 minut i dopiero zmyc. Kolor utrzymuje sie przez pare
myć, ale w sumie mycie tym szamponem (juz bez tych 20 minuta trzymania)
mozna kontynuowac, bo jest dosc przyjemny w uzyciu. Szampon nie za bardzo
dziala na wlosach blond _naturalnych_, czyli uzywa sie go po rozjasnieniu
wlosow na blond.
Opowiedziala mi kiedys o nim jedna moja fryzjerka. Potem go dosc dlugo
stosowalam sama, dopoki nie zatrzestalam rozjasniania wlosow.

--
Magda, z pozdrowieniami

FAQ grupy: http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html
Archiwum: http://www.google.com/advanced_group_search?hl=pl

1. Data: 2004-01-22 20:29:54

Od: "Kometa" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "*madzik*" <m...@b...op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wlosow Wella Regenal - chodzi o ten w czarnej butelce. NIe wiem, czy go
> przypadkiem nie wycofali, ale jeszcze jakis rok byl w sprzedazy.

Na pewno jest w sprzedazy :) Widzialam na poczatku tygodnia na polce w
hipermarkecie Carrefour.

Kometa
GG 2138081
kometa(malpa)gazeta(kropka)pl