korektor pod oczy

1. Data: 2004-01-21 09:16:13

Temat: korektor pod oczy
Od: "Felicity " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc dziewczyny,
Szukam dobrego i kryjacego korektora pod oczy, ktory by skutecznie zatuszowal
moje cienie pod oczami. Kiedys czytalam o Touche Eclat YSL, co jeszcze
dobrego i sprawdzonego mozecie polecic?
Pozdrawiam
Felicity

1. Data: 2004-01-21 16:06:48

Temat: Re: korektor pod oczy
Od: "sheba20" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Felicity " <a...@g...pl> napisał:

> Szukam dobrego i kryjacego korektora pod oczy, ktory by skutecznie
zatuszowal
> moje cienie pod oczami. Kiedys czytalam o Touche Eclat YSL, co jeszcze
> dobrego i sprawdzonego mozecie polecic?

Pisałam już kiedyś o tych korektorkach, ale są na tyle dobre, ze trzeba
o nich przypominać..:). Jeden to korektor do twarzy firmy PuPa - w malutkiej
tubce, bardzo wydajny, cena ok. 57, a drugi to Art Deco - w opakowaniu z
pędzelkiem, tkże wydajny, kosztuje ok. 40 zeta.. ..chyba...

________
sheba 20

Yves Rocher i czerwone torebki
VISION-żel do korekcji figury