pytanie kolezanki

1. Data: 2004-01-20 22:20:37

Temat: pytanie kolezanki
Od: Dj Gippo <d...@U...satfilm.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

pisze to w imieniu kolezanki... nie korzysta z usenetu - a nie daje sie
do tego przekonac ;)

czesc
3 dni temu przebilam dobie ucho na chrzastce , moj problem polega na tym
,ze boli mnie miejsce wokol kolczyka , przed przebiciem zdezynfekowalm
wszystko , 2 razy dzienni przemywam ucho woda utleniona ,ucho nie
zmienilo koloru , do tej pory nie zdarzylo mi sie zeby ucho bolalo az 3
dni. czy mozecie cos poradzic ?

pozdro
--
Dj Gippo
www.djgippo.prv.pl GG : #2364689

1. Data: 2004-01-21 00:54:18

Temat: Re: pytanie kolezanki
Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dj Gippo wrote:

> [...]
> wszystko , 2 razy dzienni przemywam ucho woda utleniona ,ucho nie
> zmienilo koloru , do tej pory nie zdarzylo mi sie zeby ucho bolalo az 3

Osobiscie dezynfekowalabym jakims spirytusem salicylowym itp, woda
utleniona nie wydaje mi sie byc szczegolnie skuteczna. Mnie bolalo przez
kilka dni po przekluciu platka ucha, a jestem odporna zdecydowanie, a na
chrzastce, jak sadze, boli bardziej i dluzej, bo miejsce bardziej
"skomplikowane". Inna sprawa, ze to problem na pl.sci.medycyna raczej.
Pozdrawiam,

T.

--
http://www.fun.from.hell.pl/2003-03-24/Hot_chick_wit
h_nice_pussy.jpg

1. Data: 2004-01-21 05:32:57

Od: "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Dj Gippo" <d...@U...satfilm.net.pl> napisal w
wiadomosci news:buk9jl$hit$1@news.telbank.pl...
> [...]
> wszystko , 2 razy dzienni przemywam ucho woda utleniona ,ucho nie
> zmienilo koloru , do tej pory nie zdarzylo mi sie zeby ucho bolalo az

Tez sobie dawno, dawno temu przebilam ucho "na górze" - chrzastka -
bolalo chyba ze dwa miesiace, ale nie mialam zakazenia. Podobnie kolega,
któremu przebijalam ucho w tym miejscu - tez kilka tygodni skarzyl sie
ból...

Ciesze sie ze chociaz tam teraz tej dziurki nie widac... Na platku mam 3
dodatkowe (razem z "normalna" 5 ) i to niestety widac choc nie nosze juz
kolczyków dodatkowych z 10 lat... Dobrze ze nie wpadlam na pomysl
zrobienia sobie tatuazu, bo chyba bym sie teraz zaplakala:-)

--

DominikaNM

FAQ grupy pl.rec.uroda - http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html
Moje makijaze - www.wizaz.pl/nowa_galeria/album02

1. Data: 2004-01-21 06:43:24

Od: "Olik" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Tib" <c...@a...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> chrzastce, jak sadze, boli bardziej i dluzej, bo miejsce bardziej
> "skomplikowane". Inna sprawa, ze to problem na pl.sci.medycyna raczej.

Wszystko zalezy od miejsca. Jezeli gdzies w polowie ucha, tam gdzie sie
chrzastki zalamuja, to musialam wyciagnac kolczyk i sie z nim pozegnac.
Bolalo jak diabli. Ale wyzej, gdzie chrzastka jest juz plaska nie powinno
nic bolec!
Olik

1. Data: 2004-01-21 08:25:29

Od: "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dobrze ze nie wpadlam na pomysl
> zrobienia sobie tatuazu, bo chyba bym sie teraz zaplakala:-)
> DominikaNM

Hmmm.... ;0

Magda

1. Data: 2004-01-21 12:06:49

Od: "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Hmmm.... ;0

;) Magda, ja jestem z tych co podziwiają tatuaże na innych ale na sobie
by mi się nie podobało:-) Chyba nie żałujesz że masz?

--

Moje makijaże - www.wizaz.pl/nowa_galeria/album02

1. Data: 2004-01-21 15:02:49

Od: "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ;) Magda, ja jestem z tych co podziwiają tatuaże na innych ale na sobie
> by mi się nie podobało:-) Chyba nie żałujesz że masz?
> DominikaNM

Bynajmniej :)
Żałuję za to że to kosztowna usługa, bo już kilka obrazków czeka w
kolejce... :)

Buziaki,
Magda

1. Data: 2004-01-21 15:13:36

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

DominikaNM wrote:

> [...]
> kolczyków dodatkowych z 10 lat... Dobrze ze nie wpadlam na pomysl
> zrobienia sobie tatuazu, bo chyba bym sie teraz zaplakala:-)

A niekoniecznie, to zalezy od indywidualnej wrazliwosci na bol, mnie
bolalo ze 2-3 dni po, a tatuaz mam
spory, spodziewalam sie, ze bol wylaczy mnie z zycia na tydzien, a
tymczasem nie bolalo niemal wcale.
W dodatku zapomnialam na smierc o smarowaniu jakastam mascia
przyspieszajaca gojenie, ale i tak zagoilo sie blyskawicznie :-)

Pozdrawiam :-)

Tib, wielka fanka tatuazy :-)

1. Data: 2004-01-21 15:32:03

Od: "Olik" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bynajmniej :)
> Żałuję za to że to kosztowna usługa, bo już kilka obrazków czeka w
> kolejce... :)

Hmm. Ja swój pierwszy tatoo zrobiłam w profesjonalnym zakładzie w Gdyni.
Zapłaciałam (3 lata temu) 160 zł i po jakimś czasie się okazało, ze jest
zrobiony kiepsko. Tak jakby facet się śpieszył.
Drugi robiłam po roku u kolegi na stole. Zapłaciłam 100 zł za o wiele
większy motyw. Z obu jestem b. zadowolona. Nawet z tego "gorszego"
Psychicznie mnie to podniosło na duchu, bo "przełamałam się". Zrobiłam coś,
na co bardzo długo się nie mogłam zdecydować. Od tego czasu lubię pokazywać
nogi :-)
Może kiedyś pozałuję, ale na razie jestem szczęsliwa, że mam swoje
jaszczurki... I co dziwne... na razie więcej nie chcę. A niby to
uzależnia...

--
Olik
AKWIZYTOROM MÓWIMY "NI"!

1. Data: 2004-01-21 15:34:22

Od: "Olik" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> W dodatku zapomnialam na smierc o smarowaniu jakastam mascia
> przyspieszajaca gojenie, ale i tak zagoilo sie blyskawicznie :-)

zazdroszcze... Samo robienie nie bolalo. Ba! Zasnelam facetowi na kozetce!!!
Ale pózniej.. Bleee. Lejace sie osocze, brudna posciel, skarpetka przez
tydzien zawinieta na kostke...
Gdyby nie Alantan chyba by mi noga odpadla.

--
Olik
AKWIZYTOROM MÓWIMY "NI"!

co sądzicie o tipsach akrylowych