avon - szukam konsultantki w Wawie

1. Data: 2004-01-21 09:29:56

Temat: avon - szukam konsultantki w Wawie
Od: "ZygZag" <Z...@Z...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie znam niestety nikogo, kto byłby konsultantką, a moje zapasy ukochanych
ich kosmetyków mi się już kończą. :(
-mam konkretną prośbę i konkretne zamówienie - które bym realizowałą raz na
jakiś czas.
jeśli jest ktoś z Was z Wawy i mógłby mi pomóc byłabym wdzięczna,

-zapraszam na priv. /mail w sygnaturce! /

pzdr.

--
ZygZag

atautografpl

1. Data: 2004-01-21 10:14:22

Temat: Re: avon - szukam konsultantki w Wawie
Od: "Joasia" <j...@S...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ZygZag" <Z...@Z...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jakiś czas.
> jeśli jest ktoś z Was z Wawy i mógłby mi pomóc byłabym wdzięczna,
>
> -zapraszam na priv. /mail w sygnaturce! /

Niestety nie potrafie wyslac maila do Ciebie. Ja jestem konsultantka z
Warszawy. moj e-mail to j...@w...pl.
pozdrawiam
Joasia

1. Data: 2004-01-21 10:36:15

Od: "Stella" <s...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mnie po kilku probach udalo sie odszyfrowac ten e-mail. :-) Ale
neistety jestem kosultanta z warszawy , wiec nic mi po nim.

pozdrawiam
stella

1. Data: 2004-01-21 10:41:30

Od: "Joasia" <j...@S...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stella" <s...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Mnie po kilku probach udalo sie odszyfrowac ten e-mail. :-) Ale
> neistety jestem kosultanta z warszawy , wiec nic mi po nim.

Mi tez w koncu. Ale nie bylo lekko ;) Musze sie napic kawy, bo jeszcze spie.
Joasia

1. Data: 2004-01-21 10:49:08

Od: "ZygZag" <Z...@Z...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joasia" <j...@S...wp.pl> napisał

> Mi tez w koncu. Ale nie bylo lekko ;) Musze sie napic kawy, bo jeszcze
spie.

oj..przesadzacie ;)

pozdrawiam serdecznie (dla ułatwienia moze jednak lekka modyfikacja sig'u)

--
ZygZag

at autograf pl

1. Data: 2004-01-21 11:09:48

Od: "Mania" <MartynaWojcik(usun to)@acn.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jakiś czas.
> jeśli jest ktoś z Was z Wawy i mógłby mi pomóc byłabym wdzięczna,
>
> -zapraszam na priv. /mail w sygnaturce! /

Witam rowniez jestem konsultantka z Wawy (dokladnie z bemowa)
i chetnie pomoge w uzupelnianiu zapasow ;)))

-=Mania=-
Wawa - Bemowo
gg 2095710

1. Data: 2004-01-21 14:23:40

Od: "IWONA" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ZygZag" <Z...@Z...pl> napisał w wiadomości

> -zapraszam na priv. /mail w sygnaturce! /

> [...]

Witam ,
ja tez poproszę , najchętniej Panie z Chomiczówki .
pozdrawiam
Iwona

1. Data: 2004-03-13 21:48:34

Od: "Mrowka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "IWONA" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> Witam ,
> ja tez poproszę , najchętniej Panie z Chomiczówki .
> pozdrawiam
> Iwona

A potrzebuje ktos konsultantki z Ochoty ? :-)

Magda

korektor pod oczy
Yves Rocher i czerwone torebki
VISION-żel do korekcji figury