Skad ksiazki na Kindla ?

1. Data: 2011-03-28 08:13:22

Temat: Skad ksiazki na Kindla ?
Od: " THX" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wybór padł na Kindla.
Bo to i pożyteczne czytanie jest, i posiadanie gadżetu zaspokaja.
Wręczając prezent chciałbym już mieć tam załadowanych trochę książek,
polskich i angielskich.
Polecicie jakieś źródła, gdzie można znaleźć bezpłatnie odpowiednie lektury
dla nastolatków?
BTW na samym Amazonie też jest sporo darmowych wydań eBooków (tych, do
których upłynęły prawa autorskie, niemało tam angielskiej i amerykańskiej
klasyki).
THX

2. Data: 2011-03-28 15:30:25

Temat: Re: Skad ksiazki na Kindla ?
Od: w_e <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 28 Mar 2011 08:13:22 +0000 (UTC), THX napisał(a):

> [...]
> BTW na samym Amazonie też jest sporo darmowych wydań eBooków (tych, do
> których upłynęły prawa autorskie, niemało tam angielskiej i amerykańskiej

Dużo o Kindle przeczytasz tu:
http://swiatczytnikow.pl/
http://forum.eksiazki.org/amazon-com-kindle-f146/?si
d=00838a619721cff78e1dca4eb60c3491

Mój wciąż jeszcze w drodze
--
w_e

3. Data: 2011-04-03 09:33:57

Od: root <r...@l...localdomain> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 28.03.2011 THX <j...@N...gazeta.pl> napisał/a:
> [...]
> BTW na samym Amazonie też jest sporo darmowych wydań eBooków (tych, do
> których upłynęły prawa autorskie, niemało tam angielskiej i amerykańskiej

Hmm... Jeśli nie boisz się o prawa autorskie i inne tego typu dzińdziboły,
zobacz na precyl.pl, peb.pl, torrentach i innych tego typu składowiskach.

Odszkodowanie alianz za 2 złamane zęby
Absolutny brak zainteresowania seksem u 16-latka
psycholog Warszawa
endokrynolog Warszawa
kardiolog Warszawa