Absolutny brak zainteresowania seksem u 16-latka

1. Data: 2011-03-14 12:27:32

Temat: Absolutny brak zainteresowania seksem u 16-latka
Od: "Dorota" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Syn mojej siostry, chłopak, właściwie to już młody mężczyzna, 16 lat,
pierwsza klasa liceum. Rozwija się raczej prawidłowo, nie ma problemów z
nauką, nie ma problemów z rówieśnikami (brak konfliktów), posiada grono
kolegów, co prawda ograniczone do kilku amatorów gier video jak on sam, ale
jednak spotykają się po szkole u siebie w mieszkaniach, czy w kawiarenkach
internetowych.
Wyjątkiem jest fakt, że od samego początku (a mieszkamy obok siebie, spędzam
z nimi dużo czasu) Piotrek nigdy nie interesował się problematyką seksu.
Siostra i jej mąż (ojciec Piotrka) byli tym bardzo zdziwieni, syn nie pytał
się ich nawet skąd się biorą dzieci i w ogóle nie wykazywał żadnego
zainteresowania "tymi sprawami". Rodzice i ja wielokrotnie byliśmy
mimowolnymi świadkami, gdy jego koledzy poruszali (jak to w tym wieku przy
pomocy półsłówek, żartów) tematy damsko-męskie, coś mówili o koleżankach w
tym kontekście, Piotrek nigdy się do tego nie przyłączał. Jego mama podpytała
nawet starszą siostrę jego bliskiego kumpla i okazało się, że wśród
rówieśników Piotrek również unika tych tematów, w ogóle nie wykazuje
zainteresowania tą sferą. Interesują go gry komputerowe i gryzonie :) - bo
hoduje białe szczury, czyta też trochę na ten temat.
Rodzice odpuścili sprawę, uznali, że po prostu to jeszcze nie jest jego czas.
A mnie się wydaje, że to już nieco późno. Co o tym myślicie? Co byście
zrobili (jeśli w ogóle cokolwiek) na miejscu rodziców?
Dorota

2. Data: 2011-03-14 14:56:25

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

> A mnie się wydaje, że to już nieco późno. Co o tym myślicie?

Może go to po prostu nie interesuje.

> Co byście
> zrobili (jeśli w ogóle cokolwiek) na miejscu rodziców?

Sam sobie poradzi. Duży jest.

Agnieszka

3. Data: 2011-03-14 17:20:00

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-03-14 13:27, Dorota pisze:
> [...]
> A mnie się wydaje, że to już nieco późno. Co o tym myślicie? Co byście
> zrobili (jeśli w ogóle cokolwiek) na miejscu rodziców?

Prawdopodobnie (tak na 99%) mlody musial nakryc rodzicow na seksie i ma
teraz traume.
Moja kolezanka z klasy tak miala.
Praktycznie do 13 roku, czyli gdzies do 7 klasy podstawowki, wogole nie
interesowala sie seksem, co z kolei doprowadzalo innych do frustracji.
Dopiero cieplo i zaufanie otworzylo ja powoli na to poznanie (oczywiscie
na calosc poszla po uzyskaniu pelnoletnosci).
I nagosc, duzo nagosci ;)

4. Data: 2011-03-14 17:48:18

Od: <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> hoduje białe szczury, czyta też trochę na ten temat.

Jeśli hoduje szczury, to zapewne wie, skąd się biorą małe szczurzątka ;-).

> Rodzice odpuścili sprawę, uznali, że po prostu to jeszcze nie jest jego
> czas.
> A mnie się wydaje, że to już nieco późno.

Podzielam pogląd rodziców. W mediach jest tak dużo seksualnych podtekstów (a
i na dosłowność nastolat pewnie trafił), że przeciętnie inteligentny młody
człowiek wie, o co biega. Jak przyjdzie jego czas, dopyta rodziców lub
przyjaciól o szczegóły .

D.

5. Data: 2011-03-14 18:58:21

Od: Adam Moczulski <a...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> zainteresowania tą sferą. Interesują go gry komputerowe i gryzonie :) - bo
> hoduje białe szczury, czyta też trochę na ten temat.

A jak mu idzie ich rozmnażanie ?

Adam

6. Data: 2011-03-14 18:58:35

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> A mnie się wydaje, że to już nieco późno. Co o tym myślicie? Co byście
> zrobili (jeśli w ogóle cokolwiek) na miejscu rodziców?

Hm, w zasadzie to zgadzam się z poprzedniczkami - jak przyjdzie jego
czas - np. oczaruje go jakaś dziewczyna ;) - to sam się zainteresuje.
Oczywiście zakładam, że nie ma żadnych kłopotów zdrowotnych w sensie
fizycznym. Bo jeśli w jakiś szczególnie mocny sposób unika tematu, to
może coś go niepokoi - najlepiej jakby tata wysondował.

Ewa

7. Data: 2011-03-19 20:46:37

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-03-14 19:58, medea pisze:

> - najlepiej jakby tata wysondował.

Ciekawe jakby mial niby to zrobic?
Potrafilabys zaimplementowac jakis scenariusz, czy tylko tak walnelas na
odczep, w ramach pielegnacji swojego uzaleznienia od usenetu?

8. Data: 2011-10-19 06:37:39

Od: Jacek <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Skąd wiadomo, że się nie interesuje?
Że unika tematu przy rodzicach/ciociach to o niczym nie świadczy.
Jacek

9. Data: 2011-10-19 20:12:59

Od: Lolalny Lemur <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-03-14 19:58, medea pisze:

> Hm, w zasadzie to zgadzam się z poprzedniczkami - jak przyjdzie jego
> czas - np. oczaruje go jakaś dziewczyna ;) - to sam się zainteresuje.

Albo chłopak ;)
Chociaż to cholera wie w sumie co on do tych szczurów ma ... ;P

Ale to i tak już za późno.

--
Lemuria

http://krotkaseria.blox.pl

10. Data: 2011-10-20 14:15:13

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-10-19 22:12, Lolalny Lemur pisze:

> Albo chłopak ;)
> Chociaż to cholera wie w sumie co on do tych szczurów ma ... ;P
>
> Ale to i tak już za późno.

Ale stary kotlet odgrzałaś!

Ewa

psycholog Warszawa