Re: Absolutny brak zainteresowania seksem u 16-latka

From: Lebowski <lebowski@*****.net>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: Absolutny brak zainteresowania seksem u 16-latka
Date: Mon, 14 Mar 2011 18:20:00 +0100

W dniu 2011-03-14 13:27, Dorota pisze:
> Witam,
> Syn mojej siostry, chłopak, właściwie to już młody mężczyzna, 16 lat,
> pierwsza klasa liceum. Rozwija się raczej prawidłowo, nie ma problemów z
> nauką, nie ma problemów z rówieśnikami (brak konfliktów), posiada grono
> kolegów, co prawda ograniczone do kilku amatorów gier video jak on sam, ale
> jednak spotykają się po szkole u siebie w mieszkaniach, czy w kawiarenkach
> internetowych.
> Wyjątkiem jest fakt, że od samego początku (a mieszkamy obok siebie, spędzam
> [...]

Prawdopodobnie (tak na 99%) mlody musial nakryc rodzicow na seksie i ma
teraz traume.
Moja kolezanka z klasy tak miala.
Praktycznie do 13 roku, czyli gdzies do 7 klasy podstawowki, wogole nie
interesowala sie seksem, co z kolei doprowadzalo innych do frustracji.
Dopiero cieplo i zaufanie otworzylo ja powoli na to poznanie (oczywiscie
na calosc poszla po uzyskaniu pelnoletnosci).
I nagosc, duzo nagosci ;)