Skąd smrodek w zmywarce???

1. Data: 2002-08-01 07:31:09

Temat: Re: Skąd smrodek w zmywarce???
Od: "Idol" <n...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo prosto pozbyc sie tego zapachu ze zmywarki- wystarczy kupic
specjalny
> cytrynowy odswiezacz Calgonitu do zmywarek, starcza na dlugo i nic nie
> pachnie snieta ryba...
>
> Pozdrawiam,
>
> NIteczka

To tak jakby perfumować się zamiast mycia. Lepiej jest założyć zewnętrzny
syfon - taki jak od pralek.

Idol

1. Data: 2002-08-01 08:25:27

Temat: Skąd smrodek w zmywarce???
Od: "Pejocik " <p...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Od paru miesięcy mam zmywarkę i wcześniej nie miałem doświadczeń z takimi
urządzeniami.
Jest jeden problem: jak się cokolwiek do niej włoży, to po dwóch godzinach
strach to-to otworzyć. Capi jak cholewka, że tak powiem...
Myślałem, że to tak po prostu: resztki żarełka + ciepło + wilgotno +
zamknięte pudło = smrodek.
Ale zrobiłem takowe doświadcznie: po umyciu naczyń wyciągnąłem je wszystkie,
przesuszyłem zmywarkę zostawiając ją na parę godzin otwartą, po czym
zamknąłem ją i wyjechałem na 4 dni. Po powrocie otworzyłem i co? Śmierdziało
w taki sam sposób, choć być może nieco mniej intensywnie...
To jest dobra zmywarka (Siemens), używam Calgonitów.

To normalne? Jakieś pomysły?

Pozdro, Pejocik

1. Data: 2002-08-01 08:41:58

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To normalne? Jakieś pomysły?

Tylko jeden, cofka z rur kanalizacyjnych.
Czy masz podłączenie odpływu przez syfon?

Aaaa, jeszcze jeden, nie masz przypadkiem sitka na odpływie?
Tak jak w pralkach?
--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Learn the rules. Than break some."

1. Data: 2002-08-01 10:06:03

Od: "Pejocik " <p...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy <0...@m...pl> napisał(a):

> Tylko jeden, cofka z rur kanalizacyjnych.
> Czy masz podłączenie odpływu przez syfon?
Syfon jest, jak trzeba, a i smrodek jakiś taki bardziej chemiczno-spożywczy a
nie sanitarno-epidemiologiczny

> Aaaa, jeszcze jeden, nie masz przypadkiem sitka na odpływie?
> Tak jak w pralkach?
Mam parę sitek na dnie zmywary, nie mogą już być czystsze...

Ale widzę, że rozumujesz tym samym torem...

Pejocik

1. Data: 2002-08-02 10:16:31

Od: "Niteczka" <n...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To tak jakby perfumować się zamiast mycia. Lepiej jest założyć zewnętrzny
> syfon - taki jak od pralek.
>
> Idol

Ten zapach dziala tak jak wkladka do sedesu, w plastikowym opakowaniu zawies
zanym na jednym koszu zmywarki znajduje sie specjalny plyn, ktory podczas zm
ywania uwalnia swoje wonie:)

Pozdrawiam,

Niteczka

1. Data: 2002-08-07 14:09:20

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pejocik " <p...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> w taki sam sposób, choć być może nieco mniej intensywnie...
> To jest dobra zmywarka (Siemens), używam Calgonitów.

Hmm... Ciekawa sprawa... Było to tak - 3 tygodnie temu wyjechałam na wakacje
i tuż przed wyjściem włączyłam zmywarkę... Zmyło się, zmywarka stała pełne 3
tygodnie po zmyciu garów zamknięta z garami w środku - po przyjeździe
otworzyłam i gary były świeżutkie i pachnące jak zwykle... Może ten smrodek
jest jednak sprawą zmywarki... Bosh jest bezwonny.
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

Zapieknka z cukinii
Brokuły, szparagi - gdzie kupić w Łodzi ?
dzień dobry / ratatuja?
Prosba- przepis na kwas chlebowy
Re: Smaczne ciacho