Skierowanie i co z tego?

1. Data: 2011-11-22 08:58:43

Temat: Skierowanie i co z tego?
Od: "IYIS" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Dostałem skierowanie na badanie diagnostyczne od lekarza(nfz).
Obdzwoniłem kilka placówek (nie prywatnych oczywiście)z pytaniem,
czy realizuję to badanie w ramach nfz i wszystkie po kolei odpowiadały,
że tak, ALE - UWAGA:
mają swoją własną listę placówek a nawet nazwiska lekarzy(!), których
skierowania realizują. Nie obchodzi ich, że lekarz kierujący ma kontrakt
NFZ i sami też mają podpisaną umowę z NFZ. Kazali mi wrócić do lekarza,
który wypisał skierowanie po listę placówek realizujących JEGO skierowania.
Czy to jest k...wa jakiś matrix czy po prostu jestem nieświadomy w jakim
stanie
rozkładu jest "służba" "zdrowia" ?

Czy ktoś już się spotkał z takim zachowaniem
placówek zakontraktowanych z nfz ?

Dodam, że jestem po rozmowie z infolinią nfz i cisną mi się na usta
wyrazy bez wykropkowywania...

IYIS

2. Data: 2011-11-22 10:18:36

Temat: Re: Skierowanie i co z tego?
Od: Albercik <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.11.2011 09:58, IYIS pisze:

> Czy ktoś już się spotkał z takim zachowaniem
> placówek zakontraktowanych z nfz ?

Tak, spotkałem się, jednak tylko w przypadku badania krwi, lekarz
rodzinny dając skierowanie, powiedział gdzie konkretnie mam się udać na
badanie, bo gdzie indziej to musiał bym płacić.

3. Data: 2011-11-22 12:50:49

Od: "Greg" <niema_nic@i_juz.lp> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktoś już się spotkał z takim zachowaniem
> placówek zakontraktowanych z nfz ?

od wieków placówki zdrowotne mają swoich podwykonawców.
i nie jest to matrix tylko normalna kolej rzeczy. Tak jak w każdej branży.

Selekcja pacjentów dla ich dobra
Pielęgnacja protez zębowych
Warszawa: Dlaczego nie uratowano Ewy?
Fragmin i ewentualne ryzyko związane z odmową przyjmowania leku
borelioza - gdzie (w W-wie) super lekarz