Skład mielonego indyka ?;-o

1. Data: 2003-02-05 12:25:38

Temat: Skład mielonego indyka ?;-o
Od: Aleksander Kłosiewicz <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupiłem z braku laku coś takiego i chciałem dodać do sosu spaghetti...
W trakcie smażenia uzyskałem breję o wyglądzie krochmalu ;-((
Jakbym dopadł producenta to kazałbym mu to zjeść ;-))
pozdr.Alex - wkurzony

1. Data: 2003-02-05 13:14:48

Temat: Re: Skład mielonego indyka ?;-o
Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aleksander Kłosiewicz wrote:
> [...]
> W trakcie smażenia uzyskałem breję o wyglądzie krochmalu ;-((
> Jakbym dopadł producenta to kazałbym mu to zjeść ;-))

Czy to byl taki indyczek w pieknym opakowaniu tekturowym, ktore oplatalo
foliowa tacke?
Ja tez dzis robie spaghetti ale w tym celu miele dwa cycki kurze

/ walkie-talkie! GG:411958 \
/ w...@w...net.pl j...@w...net.pl \
/ http://walkie.cegla.art.pl http://lubie.to.pl \
/ Nawet ząb bywa wstawiony! \

1. Data: 2003-02-05 20:28:44

Od: "Dorota" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Miałam podobną przygodę , ale z kostką rybną. Chciałam zrobic orchideę, i
mało mnie nie trafiło, jak zobaczyłam, co z ryb zostało - po ościach można
było poznać, że dodałam rybę.....
podrowienia
Dorota - wtedy też wkurzona

1. Data: 2003-02-06 08:42:01

Od: "Irek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> W trakcie smażenia uzyskałem breję o wyglądzie krochmalu ;-((
> Jakbym dopadł producenta to kazałbym mu to zjeść ;-))

Ja naprawde nie puscilem zadnej klatwy za ta miktofale :-))))
pozdrawiam
Irek

1. Data: 2003-02-06 09:46:15

Od: "konradek" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aleksander Kłosiewicz" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> W trakcie smażenia uzyskałem breję o wyglądzie krochmalu ;-((
> Jakbym dopadł producenta to kazałbym mu to zjeść ;-))

Właśnie wczoraj chyba w programie "uwaga" na tvn
było o jakimś wykryciu że do miesa mielonego dodają jakąś skrobie
ziemniaczaną i galaretkę- o ile dobrze zrozumiałam.

Pozdrawiam Ola .

1. Data: 2003-02-06 09:55:03

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> W trakcie smażenia uzyskałem breję o wyglądzie krochmalu ;-((
> Jakbym dopadł producenta to kazałbym mu to zjeść ;-))

Wybrałby kulę w łeb - on wie, co jest w środku ;-)

Krycha

1. Data: 2003-02-06 13:55:49

Temat: Re: Sk?ad mielonego indyka ?;-o
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 06 Feb 2003 10:55:03 +0100, Krystyna Chiger
<k...@p...pl> wrote:

>Wybra?by kul? w ?eb - on wie, co jest w ?rodku ;-)
>
>Krycha

a ja to nie wiedzialam, ze Alex ma tendencje samobojcze, no no

Pierzasta ksieni
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-02-06 14:21:00

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:

> a ja to nie wiedzialam, ze Alex ma tendencje samobojcze, no no

Chyba tego nie zjadl, wiec nie ma. Do spaghetti przy kompletnym
braku czasu i produktow moze byc kielbasa nadzwyczajna. Jak sie
z niej wytopi cale swinstwo, to reszta jest jadalna. A soli wystarcza na
cala potrawe :-)

Krycha zza slupa

1. Data: 2003-02-06 14:34:31

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger wrote:

> [...]
> braku czasu i produktow moze byc kielbasa nadzwyczajna. Jak sie
> z niej wytopi cale swinstwo, to reszta jest jadalna. A soli wystarcza na
E tam to ja w takim wypadku wole spaghetti napolie :)

1. Data: 2003-02-06 14:38:58

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"walkie!" wrote:

> E tam to ja w takim wypadku wole spaghetti napolie :)

Ja, prawde powiedzaiwszy, wole wtedy zwykly makaron z serem, ale
sa tacy, co bez miesa nie uznaja obiadu :-)

Krycha miesozerna, ale nie obowiazkowo

szynka wieprzowa
RE: zupa serowa - mniam, mniam [P]
RE: zupa serowa - mniam, mniam [P]