Składki na "Komitet"

1. Data: 2006-09-28 18:46:46

Temat: Składki na "Komitet"
Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Grupę !
Dziś zostałem członkiem Rady Rodziców w szkole i za tydzień mamy ustalić
wysokośc składek na tzw. komitet czyli na Radę Rodziców. Obecnie jest to 25
zł rocznie z czego 40% zostaje w klasie a 60% jest do dyspozycji Rady
Rodziców.
Chciałbym prosić Grupę o pomoc. Proszę o podanie ile w Waszych szkołach
wynoszą składki i ewentualnie jakie procenty są dla RR a ile dla klasy.
Byłbym też bardzo wdzięczny za informacje o tym jaka część rodziców płaci
składki (bo w naszej szkole to nie jest nawet połowa).
Proszę też podać jakie miasto i jaka szkoła (podst. gimnazjum czy liceum)

z góry dziękuję
Jacek

2. Data: 2006-09-28 19:22:14

Temat: Re: Składki na "Komitet"
Od: "Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:efh5bs$nkh$1@nemesis.news.tpi.pl>
Jacek <n...@w...pl> pisze:

> Chciałbym prosić Grupę o pomoc. Proszę o podanie ile w Waszych
> szkołach wynoszą składki i ewentualnie jakie procenty są dla RR a ile
> dla klasy.

100 zł rocznie na Komitet Rodzicielski
50 zł rocznie na składki klasowe
60 zł rocznie na świetlicę lub pomoce naukowe lub zabawki

> Byłbym też bardzo wdzięczny za informacje o tym jaka część
> rodziców płaci składki (bo w naszej szkole to nie jest nawet połowa).

U nas jest bardzo podobnie.
Sama płacę całość na składki klasowe i połowę na komitet.
Na świetlicę nie płacę, bo zanoszę papier do ksero.

> Proszę też podać jakie miasto i jaka szkoła (podst. gimnazjum czy
> liceum)

Szkoła podstawowa w Gdyni.

--
Nixe

3. Data: 2006-09-28 20:40:00

Od: "Aga B." <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> składki (bo w naszej szkole to nie jest nawet połowa).
> Proszę też podać jakie miasto i jaka szkoła (podst. gimnazjum czy liceum)

40 zł rocznie. Płaci około 50-60% . 30% wpłat idzie na fundusz klasowy.
Podstawówka Białystok
Aga B.

4. Data: 2006-09-28 20:57:32

Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

--
Elżbieta

5. Data: 2006-09-28 20:59:50

Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 28 Sep 2006 20:46:46 +0200, Jacek napisał(a):

> Proszę o podanie ile w Waszych szkołach
> wynoszą składki i ewentualnie jakie procenty są dla RR a ile dla klasy.

Jedno dziecko w szkole 6 zł miesięcznie z tego 5zł na komitet 1 zł dla
klasy
dwoje dzieci w szkole po 5zł miesięcznie z tego 4zł komitet, 1 zł klasowe
przy większej ilości dzieci następne nie płacą
--
Elżbieta

6. Data: 2006-09-28 21:04:20

Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 28 Sep 2006 22:57:32 +0200, Elżbieta napisał(a):

> Elżbieta

O kurcze, post widmo.
Przepraszam
--
Elżbieta

7. Data: 2006-09-28 22:04:32

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek" <n...@w...pl> wrote in message

> Chciałbym prosić Grupę o pomoc. Proszę o podanie ile w Waszych szkołach
> wynoszą składki

10 zl miesięcznie (120 rocznie)

> i ewentualnie jakie procenty są dla RR a ile dla klasy.

Nie ma takiego podziału. Z pieniędzy RR są finansowane nagrody w szkolnych
konkursach, nagrody na koniec roku, trofea sportowe, bale karnawałowe,
uzupełniana są pracownie komputerowe itp, itd. Pieniądze wracają do dzieci,
ale nie na zasadzie % dla klasy. Wyjątek: 3 klasy, w których jest najwięcej
wpłat dostają ekstra nagrodę na koniec roku typu np. sfinansowanie wypadu do
kina:)

> Byłbym też bardzo wdzięczny za informacje o tym jaka część rodziców płaci
> składki (bo w naszej szkole to nie jest nawet połowa).

Bardzo różnie, około połowy. Gdyby płaciło więcej rodziców, składki mogłyby
być pewnie niższe. Niestety, wcale nie jest tak, że nie płacą najbiedniejsi.
Tu uwaga: u nas każdy sam deklaruje kwotę. Jeśli ktoś nie może płacić aż
tyle, ale chce płacić, deklaruje niższą sumę. 120 to jest ta "zalecana
kwota"

> Proszę też podać jakie miasto i jaka szkoła (podst. gimnazjum czy liceum)

Warszawa, gimnazjum, ale w podstawówce było identycznie.

> z góry dziękuję

No problem,
Anka

8. Data: 2006-09-28 22:07:09

Od: "@nn" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek wrote:
> [...]
> rodziców płaci składki (bo w naszej szkole to nie jest nawet połowa).
> Proszę też podać jakie miasto i jaka szkoła (podst. gimnazjum czy
Głogów, podstawówka.
32zł na jedno dziecko, 25 jesli dwójka, na 4 i kolejne jakoś mniej, ale nie
pamiętam dokładnie. Jeśli 80% rodziców (w klasie) zapłaci do grudnia - w
klasie zostaje 60%.
Ania
--
Kiedy sądzisz, że już gorzej być nie może - na pewno będzie.
Kiedy sądzisz, że będzie dobrze - kompletnie się mylisz.

9. Data: 2006-09-29 04:19:30

Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 29 Sep 2006 00:04:32 +0200, miranka napisał(a):

> Tu uwaga: u nas każdy sam deklaruje kwotę. Jeśli ktoś nie może płacić aż
> tyle, ale chce płacić, deklaruje niższą sumę. 120 to jest ta "zalecana
> kwota"

zapomniałam o tym napisać, u nas też. Każdy rodzic dostaje deklarację.
--
Elżbieta

10. Data: 2006-09-29 06:24:46

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję za już i proszę o jeszcze.
Wasze posty podsunęły mi cenną radę, jak poprawić "ściągalność "składek
Jacek

kolorowanki, labirynty, modelina i inne
Przedszkole i katar
wiersz na przysiege pierwszoklasistow
miesiączka
Ilość godzin lekcyjnych dla zerówkowicza?