Składnik czynny w Kokainie ???

1. Data: 2000-10-21 08:37:08

Temat: Składnik czynny w Kokainie ???
Od: "Bart" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos wie jaka substancja lub substancje są czynne w Marichuanie.
Za odpowiedz z góry dziękuję.

2. Data: 2000-10-22 18:29:52

Temat: Re: Składnik czynny w Kokainie ???
Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bart napisał(a) w wiadomości: <8srkbp$dd8$1@orfika.office.polbox.pl>...
>Czy ktos wie jaka substancja lub substancje są czynne w Marichuanie.
>Za odpowiedz z góry dziękuję.

Najpierw subject - skladnikiem czynnym w kokainie jest kokaina. Pytanie w
sumie nie jest glupie, biorac pod uwage zawartosc czystej kokainy w
produkcie "ulicznym".

A co do konopi/haszyszu/oleju haszyszowego to glownymi substancjami
dzialajacymi na oun sa pochodne kanabinolu (CBN), ktory sam jest nieczynny
farmakologicznie:
- tetrahydrokanabinol (THC) czyli
7,8,9,10-tetrahydro-6,6,9-trimetylo-3-pentylo-6H-dib
enzo[b,d]piran-1-ol;
najsilniej dzialajacy
- kanabidiol (CBD),
- kwas kanabidiolowy (CBDA)
- tetrahydrokanabiwaryna.

Adam B.

3. Data: 2000-10-22 22:38:07

Od: "Maciej R" <r...@l...citynet.pl> szukaj wiadomości tego autora

THC?

4. Data: 2000-10-23 18:58:37

Od: "Prezes" <k...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Baaaardzo ładna odpowiedź. Czy mogę rozwinąć temat i zapytać o skład
ilościowy najbardziej popularnych odmian konopii? Wybaczcie lenistwo, ale
daleko mam do stosownego podręcznika. Agn.
Użytkownik Adamus <a...@m...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8svc52$d96$...@s...icm.edu.pl...

5. Data: 2000-10-24 16:20:40

Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Prezes napisał(a) w wiadomości: <8t21rk$7rs$1@korweta.task.gda.pl>...
>Baaaardzo ładna odpowiedź. Czy mogę rozwinąć temat i zapytać o skład
>ilościowy najbardziej popularnych odmian konopii?

Wybacz tym razem moje lenistwo, ale mam za daleko do stosownej publikacji...
Poza tym zajmuje sie raczej legalnymi srodkami odurzajacymi i substancjami
psychotropowymi,a nielegale to takie hobby.

Adam B.

6. Data: 2000-10-29 19:58:09

Od: "Prezes" <k...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czyli farmaceuta? Mogę spytać o tytuł owej publikacji i gdzie się ukazała?
Pozdrawiam. Agn.
Użytkownik Adamus <a...@m...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8t4e5j$h5a$...@s...icm.edu.pl...

7. Data: 2000-10-31 23:11:12

Temat: Re: Re: Składnik czynny w Kokainie ???
Od: kard. Glemp <k...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

In article <8t4e5j$h5a$1@sunsite.icm.edu.pl>,
"Adamus" <a...@m...pl> wrote:

> [...]
> Poza tym zajmuje sie raczej legalnymi srodkami odurzajacymi i
substancjami
> psychotropowymi,a nielegale to takie hobby.

Szkoda ze tak uwazasz. Gdyby Piekny Maniu poczytal troche, to moze
doszedlby do wniosku ze narkomania to choroba, a nie konkurencja
dla jego wspolnikow finansowych (BAT).

Swoja droga, ja sie tez troche interesuje i chetnie sie dowiem.
Mianowicie, roznice cocaine i crack cocaine (proszek a twarda).
Zwlaszcza w swietle rekacji zwiazkow amoniaku z nikotyna. Czyli, do
jakiego stopnia mozna porownac przerabianie cocaine na crack cocaine
wobec tytoniu z fermentowanego naturalnie tytoniu (sole), a tytoniu z
dodatkiem amoniaku (Marlboro z Krakowa).

Miro

Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.

Seks.