Re: Sklepowe ciasto na baklawe?

1. Data: 2002-02-26 07:11:27

Temat: Re: Sklepowe ciasto na baklawe?
Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:...

> > Czyli pewnie w Polsce nie ma :(

ja nie widzialam...jedyne cos w te melodie co spotkalam, to papier ryzowy,
ale z tym Waszym ciastem to raczej nie ma wiele wspolnego...

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2002-02-26 07:13:44

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

przepraszam za te powtorke, ale dostalam dziwaczny list, ze moja odpowiedz
nie zostala zamieszczona na grupie, poniewaz nie ma mnie na liscie
subskrybentow...zglupialam i wyslalam list raz jeszcze a teraz widze, ze
pomimo tego dziwacznego listu moja odpowiedz jest...czy ktos rozumie co to
znaczy???

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2002-02-26 16:50:28

Od: Magdalena Bassett <M...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Basia wrote:

> [...]
> pomimo tego dziwacznego listu moja odpowiedz jest...czy ktos rozumie co to

Ja tez - kto to sie panoszy i decyduje, kto tu na liste moze pisac?
Przeciez nigdy nie trzeba sie bylo zapisywac? Pachnie to Bigbrotherem...
Cytuje list, ktory dostalam (z bledem):

Subject: Proba wyslania wiadomosci na liste "pl-rec-kuchnia" przez osobe niezapisana
Date: Tue, 26 Feb 2002 04:09:11 +0100

---- Automatyczna odpowiedz ---

Twoje wiadomosc wyslana na liste: pl-rec-kuchnia
nie zostala dostarczona poniewaz adres email:
Magdalena Bassett <M...@w...net>
nie istnieje w spisie subskrybentow wspomnianej listy.

Prosze przeczytac uwagi na temat wysylania listow, ktore znajduja sie
na stronie: http://www.newsgate.pl/emailnews.shtml#send

W razie trudnosci prosze wyslac list wraz z opisem problemu na adres
n...@n...pl

Rafal Lukawski

1. Data: 2002-02-27 06:21:15

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja tez - kto to sie panoszy i decyduje, kto tu na liste moze pisac?

Diabli wiedza...dostalam dokladnie to samo co Ty cytujesz. Napisalam do tego
administratora z pytaniem o co chodzi, ale na razie bez odzewu...

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2002-03-05 05:40:13

Od: c...@i...pl (Marychna) szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett napisała:
Ja tez - kto to sie panoszy i decyduje, kto tu na liste moze pisac?
Przeciez nigdy nie trzeba sie bylo zapisywac? Pachnie to
Bigbrotherem...
Cytuje list, ktory dostalam (z bledem):

Subject: Proba wyslania wiadomosci na liste "pl-rec-kuchnia"
przez osobe niezapisana
Date: Tue, 26 Feb 2002 04:09:11 +0100

---- Automatyczna odpowiedz ---

[...]

Wybierz sobie melodie, ktora lubisz >>> http://sms.interia.pl/

Musze powiedziec, ze zdarzylo mi sie to kilka razy.Za kazdym
razem musialam zapisywac sie na nowo i przez to tracilam listy z
grup. Pisalam do administratora, ale on jest chyba gluchy. Pozniej
myslamam, ze to wina interii na ktorej mam zalozone konto, ale
ten administrator mi odpisal ze z ich strony wszystko jest w
porzadku. Jak na razie jest OK. Niestety niewiem na jak dlugo.

Pozdrawiam Marychna

Najlepsza bezplatna poczta w Polsce >>> http://poczta.interia.pl/
Jako jedyna oceniona bardzo dobrze przez Komputer Swiat (nr 5/2002)

Czy to jest spam?
OT Spotkanie w marcu
poping z amarantusa
Archiwum