Sklepy z tkaninami

1. Data: 2001-09-13 08:01:34

Temat: Sklepy z tkaninami
Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos zna jakies godne uwagi, dobrze i ciekawie zaopatrzone sklepy z
tkaninami w Warszawie? Ja czesto robie zakupy w takim sklepiku przy ul.
Walicow, polecam.

Agata Solon, naturalna

1. Data: 2001-09-13 11:16:41

Temat: Re: Sklepy z tkaninami
Od: "ulla" <u...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agata Solon <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9npor7$7df$...@n...tpi.pl...
> Czy ktos zna jakies godne uwagi, dobrze i ciekawie zaopatrzone sklepy z
> tkaninami w Warszawie? Ja czesto robie zakupy w takim sklepiku przy ul.
> Walicow, polecam.
>
> Agata Solon, naturalna

Szyjesz, czy haftujesz?
Jeśli robisz to równie dobrze jak gotujesz /wypróbowałam parę Twoich
przepisów na gościach, byli baaardzo ukontentowani/, to chciałabym to
zobaczyć. :-)))))))
Ja porzuciłam szycie na rzecz haftowania i przestałam zwiedzać sklepy z
tkaninami
ale miałam taki ulubiony i nie wiem nawet czy jeszcze jest bo dawno w nim
nie byłam, nazywał się "Sklep bławatny", za nic nie pamiętam ulicy, ale
był na Żoliborzu, nieprawdopodobnie dobrze zaopatrzony no i oczywiście dość
drogi.
Postaram się przypomnieć sobie ulicę.
ula.

1. Data: 2001-09-13 13:18:21

Temat: Odp: Sklepy z tkaninami
Od: "ulla" <u...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agata Solon <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9nqbj9$43o$...@n...tpi.pl...
> jednak bardzo szybko ujawniła się u mnie dziedziczna choroba, szyjofilia,
na
> którą cierpią wszystkie kobiety w mojej rodzinie. Szyję już ponad
> dwadzieścia lat
> Pozdrowienia, Agata

to zabawne w mojej rodzinie też wszystkie kobiety szyją, a kobiet wyjątkowo
dużo, najmłodszą szwaczką - hafciarką jest moja 4 i pół letnia córka.
Jest też największym szkodnikiem, uwielbia snuć nici ze szpulki wokoło
wijących się w naszym domu schodów. A igły wbija w kanapę.
ula.

1. Data: 2001-09-13 13:21:32

Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ulla <u...@s...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9nq4sr$qdb$...@s...icm.edu.pl...

> [...]
> nie byłam, nazywał się "Sklep bławatny", za nic nie pamiętam ulicy, ale
> był na Żoliborzu, nieprawdopodobnie dobrze zaopatrzony no i oczywiście
Ło Jezusicku, jaki miód w moje serce! ;o)))))Cieszę się, że moje przepisy
się sprawdziły. Kiedyś, jeszcze nastolatką będąc, próbowałam haftować,
jednak bardzo szybko ujawniła się u mnie dziedziczna choroba, szyjofilia, na
którą cierpią wszystkie kobiety w mojej rodzinie. Szyję już ponad
dwadzieścia lat i muszę sobie przyznać, że doszłam do niezłej wprawy. Teraz
mam niezbyt dużo czasu, bo mi rok temu przybyło trzecie dziecię, ale
oczywiście już obmyślam kolekcję jesienno-zimową. Jak Ci się przypomni adres
tego sklepu, to koniecznie daj znać!
Pozdrowienia, Agata

1. Data: 2001-09-13 13:43:29

Od: "ulla" <u...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ewis <e...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...home.net.pl...
> Ten sklep mieści sie przy ulicy Reymonta, w takim piętrowym pawilonie
> handlowym, przy skrzyżowaniu z ulicą Broniewskiego. Dobry dojazd.
Faktycznie
> wybór tkanin jest duży, chyba największy w Warszawie.
>
> Pozdrawiam,
> Kasia

oooo, dzięki dzięki za pomoc mojej pamięci.
ula.

1. Data: 2001-09-13 13:47:08

Od: "ewis" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-09-13 14:52:11

Od: "Ewelina" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,
Sporo ładnych i przede wszystkim tanich tkanin można kupić na stadionie
dziesięciolecia w Warszawie. Jest kilka stoisk od strony ronda. Za 80
złociszy możesz sporo tego nabrać.
pozdrawiam, Ewelina

1. Data: 2001-09-17 13:33:18

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

Jest taki sklepik- dziupla midzy Targowa a Jagiellonska na pradze
- wiem, ze i jedna i druga dluga, ale jak na Jagiellonskiej jest
sklep Rema, mniej wiecej na rogu, ot idac wglab Jagiellonskie
nastepna przecznica, w lewo. tam obok jest tez swietna
piekarnia!! ten sklepik z materialami jest wprost cudowny!
Faceci, co go prowadza maja jakies kontakty wsrod upadlosci i
sprzedaja potem materialy np len , za 17 czy 18 zl za metr...

jakby kogo interesowalo, to moje metne instrukcje co do "gdzie"
moga byc sprecyzowane za pomoca bratowej, co mieszka na
Jageillonskiej i ma tam juz chyba sezonowa znizke - zarazila
mnie szalami - na prawie kazdy material patrzxymy z punktu
widzenia - nadaje sie na szal czy nie nadaje????

Pozdr.

Krysia

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-10-07 22:00:10

Od: "anda" <a...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

>jakby kogo interesowalo, to moje metne instrukcje co do "gdzie"
>moga byc sprecyzowane za pomoca bratowej, co mieszka na
>Jageillonskiej
strasznie prosze, sklepu szukalam i nie znalazlam ( ale zlosliwi mówia, ze
sie potrafie o cos potknac i nie znalezc...)
Pozdrawiam
anda

tak na poczatek
krzyżyk