haft krzyżykowy - czasopisma

1. Data: 2001-09-10 14:56:19

Temat: haft krzyżykowy - czasopisma
Od: "ulla" <u...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ciekawa jestem Waszych opinii na temat czasopism dot. haftu krzyżykowego,
moim ulubionym jest "Susanna".
Włosi naprawdę potrafią wspaniale dobierać barwy i cienie.
Niekiedy nawet wkurzam się kiedy na jednym kawałku haftu trzeba
użyć 5 odcieni tego samego koloru, ale przechodzi mi, kiedy widzę efekt
końcowy.
"Anna" ujdzie, ale nie przepadam, te ich hafty są jakieś takie pozbawione
życia.
ula.

1. Data: 2001-09-10 19:45:45

Temat: Re: haft krzyżykowy - czasopisma
Od: "Peg" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ulla <u...@s...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9nikkh$kar$...@s...icm.edu.pl...
> [...]
> ula.
>
> Nigdy nie spotkalam Susanny, gdzie to mozna zdobyc? Kupuje tylko Anne, ale
niestety dawniej byla duzo ciekawsza. Hobby studio w Elblagu ma ladne
katalogi i mozna u nich zamowic konkretny wybrany haft.
Elzbieta

1. Data: 2001-09-11 05:29:44

Od: Arleta <a...@f...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> niestety dawniej byla duzo ciekawsza. Hobby studio w Elblagu ma ladne
> katalogi i mozna u nich zamowic konkretny wybrany haft.
> Elzbieta

Susanne mozna dostac w Empiku, podobnie jak wiele innych zagranicznych
czasopism o tej tematyce. Niestety wszystkie sa dosc drogie :-(

Anne kupowalam kiedys co miesiac, ale malo tam teraz haftu krzyzykowego,
a to co jest rzadko zachwyca. Burda wydaje dwa razy w roku (w okolicach
kwietnia i pazdziernika) "Haft krzyzykowy" poswiecony w calosci tylko
temu zagadnieniu. Poza tym czasami cos wpadnie w rece, ale sa to jedynie
pojedyncze sztuki np. w "Kobiecych pomyslach" lub "Robotkach recznych".

Pozdrawiam i zycze milego dnia :-) Arleta

1. Data: 2001-09-11 06:56:38

Od: "ulla" <u...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Peg <t...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9nj5g4$l6k$...@n...tpi.pl...

> niestety dawniej byla duzo ciekawsza. Hobby studio w Elblagu ma ladne
> katalogi i mozna u nich zamowic konkretny wybrany haft.
> Elzbieta

Można dostać w Empikach - cena obecnie dość zaporowa, ale czego się nie
robi..... bodajże 21 zł. Można jeszcze dostać ją w supermarketach gdzie są
kioski Kolportera lub Innmedio, np. Geant albo Carrefour i Auchan.,ale też
nie we wszystkich są.
Niekiedy pojawia się zeszyt tematyczny Susanny - tylko dla dzieci, jest
jeszcze droższa bo ok. 30 zł., oraz zeszyt dotyczący tylko jakiejś dziedziny
np. - kuchnia - wtedy kosztuje juz ok, 45-50 zł. Raz się skusiłam - i nie
żałuję.
Nieraz kupuje też "Rakam" - tez włoskie, ale tam są wszystkie rodzaje haftu
i dość mało wzorów, większość trzeba zamawiac oddzielnie i są dość drogie,
ale nieprawdopodobnie piękne niestety.
Kiedyś Susanna była po 9,90 ale numer był z 3-miesięcznym opóźnieniem.
Mnie to nie przeszkadzało, ale komuś najwyraźniej tak, bo obecnie numer jest
bieżący ale droższy.
ula.

1. Data: 2001-09-11 07:11:24

Od: "Peg" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Arleta <a...@f...interia.pl> w wiadomości do grup dys
kusyjnych napisał:3...@f...interia.pl...

> [...]
> pojedyncze sztuki np. w "Kobiecych pomyslach" lub "Robotkach recznych".
>
> Pozdrawiam i zycze milego dnia :-) Arleta

Dzieki, porozgladam sie, nie wiedzialam o istnieniu Susanny, dzieki.
Elzbieta

1. Data: 2001-09-11 12:49:23

Od: "Peg" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ulla <u...@s...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9nkct4$eos$...@s...icm.edu.pl...

> [...]

> ula.
>
> Dzieki, dostalam w empiku w gdyni, susanna piekna. Czemu nie uczylam sie w
loskiego? :(
Milego dnia
Elzbieta

1. Data: 2001-09-11 12:58:26

Od: Jo'Asia <J...@r...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Peg wystukała w wiadomości <9nl1fe$jii$1@news.tpi.pl>:

> Użytkownik ulla <u...@s...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:9nkct4$eos$...@s...icm.edu.pl...

> Dzieki, dostalam w empiku w gdyni, susanna piekna. Czemu nie uczylam sie
> wloskiego? :(

Ja nie uczyłam sie niemieckiego, a wzory haftu krzyżykowego z niemieckich
czasopism rozumiem. Słowniczek w garść i już mamy kolory, jeśli chcemy je
poznać zanim pójdziemy do sklepu po zakupy wedle symboli barw... ;)

Jo'Asia

--
(\(\ Joanna Słupek (\_/) http://rassun.art.pl /)/)
=(';')= j...@h...pl =(';')= http://www.esensja.pl =(';')=

1. Data: 2001-09-11 13:06:34

Od: "ulla" <u...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jo'Asia <J...@r...art.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9...@s...hell.pl...

dyskusyjnych

. Czemu nie uczylam sie

> [...]
> czasopism rozumiem. Słowniczek w garść i już mamy kolory, jeśli chcemy je
> poznać zanim pójdziemy do sklepu po zakupy wedle symboli barw... ;)

to prawda, mnie zupełnie nie przeszkadza brak znajomosci włoskiego,
wystarcza mi w zupełności jak odczytam symbol i numer muliny, i rozmiar
tkaniny potrzebny do wykonania dzieła, reszta mnie nie obchodzi.
A jak bardzo potrzebuję się dowiedzieć jak coś zamówić, sunę do koleżanki co
umie po włosku. więc się Elu nie przejmuj, cieszę sie że Ci się pismo
podoba, zbieram je od sierpnia 1998 r.
ula.

1. Data: 2001-09-11 17:47:07

Od: "Peg" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ulla <u...@s...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9nl2ip$b1s$...@s...icm.edu.pl...

> Użytkownik Jo'Asia <J...@r...art.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnyc
> napisał:9...@s...hell.pl...

> dyskusyjnych
> >
> . Czemu nie uczylam sie

> to prawda, mnie zupełnie nie przeszkadza brak znajomosci włoskiego,
> wystarcza mi w zupełności jak odczytam symbol i numer muliny, i rozmiar> p
odoba, zbieram je od sierpnia 1998 r.
> ula.
>
> Oczywiscie i schemat i symbol umiem odczytac, kiepska jestem w wykanczaniu
brzegow itp, Anna jest b. dokladna pod tym wzgledem, ale wzory haftow nie um
ywaja sie do Susanny, szczegolnie strony 25,26 i 27 we wrzesniowej powalaja
na kolana.
Elzbieta

1. Data: 2001-09-12 06:44:02

Od: "ulla" <u...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Peg <t...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9nlitq$iig$...@n...tpi.pl...

szczegolnie strony 25,26 i 27 we wrzesniowej powalaja
> na kolana.
> Elzbieta

jeszcze nie kupiłam, ale chyba zaraz popędzę po Twojej rekomendacji.
u.

ile muliny potrzeba do obrazka
,na drutach
mhm