haft krzyżykowy - czasopisma

1. Data: 2001-09-12 07:57:50

Temat: Odp: haft krzyżykowy - czasopisma
Od: "ulla" <u...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik GreGG <n...@g...krakow.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9nn46t$1lr$...@n...tpi.pl...

> Żona kupuje co miesiąc Susannę, najładniejsze wzory.
> Btw., czy ktoś widział już nowy numer? Wszedzie tylko lipcowo-sierpniowy.

Ela "Peg" widziała, a nawet ma i poleca strony na których podobno są
powalające wzory.
Susanna też jest moim zdaniem najlepsza.

> Drugi na liscie jest Rakam, też włoski.
> Do czytania ich żona 'wykorzystuje' naszego pracownika który mieszkał w la
> Bella Italia :)))))))))

pozdrawiam
ula.

1. Data: 2001-09-12 08:51:18

Temat: Re: haft krzyżykowy - czasopisma
Od: "GreGG" <n...@g...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Peg" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik ulla <u...@s...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych

1. Data: 2001-09-12 08:52:54

Od: "GreGG" <n...@g...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jo'Asia" <J...@r...art.pl> napisał w wiadomości
> Peg wystukała w wiadomości <9nl1fe$jii$1@news.tpi.pl>:
>
> czasopism rozumiem. Słowniczek w garść i już mamy kolory, jeśli chcemy je
> poznać zanim pójdziemy do sklepu po zakupy wedle symboli barw... ;)

W Susannie numery podane są w kodach DMC, ale dobre pasmanterie mają tez
tabele przeliczeniowe na Anchor.

Grzegorz Gembala

GP Hobby Ltd.
Skr. pocz. 56, 30-041 Kraków 16, Poland
Tel/Fax (+48 12) 632 05 62
http://www.gphobby.krakow.pl
E-mail: o...@g...krakow.pl

GP Hobby&Model shop/sklep
models and books, wholesale&retail
modele, książki, akcesoria, hurt i detal
ul. Ogrodniczek 7, 30-051 Kraków

1. Data: 2001-09-12 09:30:32

Od: "Peg" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Drugi na liscie jest Rakam, też włoski.
> Do czytania ich żona 'wykorzystuje' naszego pracownika który mieszkał w la

Elzbieta

1. Data: 2001-09-12 09:34:15

Od: "Peg" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ulla <u...@s...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9nn4ru$t4j$...@r...eu.org...

> [...]
>
> Ela "Peg" widziała, a nawet ma i poleca strony na których podobno są
> powalające wzory.
> Susanna też jest moim zdaniem najlepsza.

ogladalam, mozna sie zachwycic) powalila mnie grypa, nie wiem co bardziej,
ide dalej sie leczyc.
Ela

1. Data: 2001-09-12 09:38:26

Od: "ulla" <u...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Peg <t...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9nnadi$k97$...@n...tpi.pl...
> ogladalam, mozna sie zachwycic) powalila mnie grypa, nie wiem co bardziej,
> ide dalej sie leczyc.
> Ela

no to zdrowia życzę i przyjemnego haftowania - wzorów - oczywiście - w
łóżku.
ula.

1. Data: 2001-09-12 11:55:02

Od: "Justyna Goworek" <j...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> napisał:9nn4ru$t4j$...@r...eu.org...
> ogladalam, mozna sie zachwycic) powalila mnie grypa, nie wiem co bardziej,

A wiecie jaki jest objaw uzaleznienie od haftu krzyzykowego? Jak lekarz daje
L4 a ty myslisz tylko - to jeszcze do pasmanterii po nici, do apteki po leki
i znow mozna caly tydzien haftowac :-))))

Pozdrawiam i zycze milego krzyzykowania (mialalm napisac haftowania :-)) w
lozku i szybkiego ozdrowienia,
Justyna

1. Data: 2001-09-12 12:03:26

Od: "magdary" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i znow mozna caly tydzien haftowac :-))))
>
> Pozdrawiam i zycze milego krzyzykowania (mialalm napisac haftowania :-)) w

Przyłączam się:)))) i wyszywaj ile możesz:))))

Magda

1. Data: 2001-09-13 05:35:59

Od: "Peg" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Justyna Goworek <j...@c...com.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:9nnidh$2v8m$...@n...ipartners.pl...
> [...]
> lozku i szybkiego ozdrowienia,
> Justyna
>
> Jako zywo nie jestem uzalezniona ( chyba ze po powstaniu grupy, ale do
pasmanterii pognalam corke) i cos malego znalazlam do haftu - z Burdy urocze
dzbanuszki w stylu angielskim.
Zgadza sie, bede jednak krzyzykowac bez meczacego haftowania:))
Dzieki za zyczenia, juz duzo lepiej
Pozdrowienia
Elzbieta

1. Data: 2001-09-16 10:20:38

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

a w Internecie szukacie? To jest niesamowite zrodlo wszelakiej
wiedzy/wzorow do szycia, robienia na drutach, szydelkowania,
wyszywania wszelakiego krzyzyki i inne, kolderkowania, gobelinow
etc etc

Krysia

K.T. - starannie opakowana

ile muliny potrzeba do obrazka