haft krzyżykowy - czasopisma

1. Data: 2001-09-25 13:46:56

Temat: Re: haft krzyżykowy - czasopisma
Od: "Justyna Goworek" <j...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na pewno znacie serie Calico Crossroads Kats By Kelly.
Cala prawda o kotach i do tego szybko sie robi (chyba) :-))
http://www.solocrafts.com/cal00001.htm
Pozdrowienia
Justyna

1. Data: 2001-09-25 14:47:19

Od: Dorota 'Lakshmi' Podlejska <l...@l...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

skrzacik napisal(a):
: > > Ja jej nie powiem. Tylko módl się, żeby nie zaczęła czytać tej grupy :)
: > :-) Też jej nie powiem, ale poproszę o te kocie wzory. Co prawda
: > nie haftowałam od lat szkolnych, ale na koty chyba się skuszę.
:
: oki, kilka juz mam ale wciaz grzebie po sieci, co coelniejsze podesle.

To ja też chcę, najlepiej od razu wyhaftowane :)))

--
Dorota 'Lakshmi' Podlejska <l...@l...eu.org>
... You want to shut out the night, you want to shut down the sun

1. Data: 2001-09-25 15:05:50

Od: Jo'Asia <J...@r...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Justyna Goworek wystukał w wiadomości <9oq1rq$517$1@news2.ipartners.pl>:

> Na pewno znacie serie Calico Crossroads Kats By Kelly.
> Cala prawda o kotach i do tego szybko sie robi (chyba) :-))
> http://www.solocrafts.com/cal00001.htm

Na tej stronie znalazłam właśnie zestaw kotów w czterech porach roku:
<http://www.solocrafts.com/dcb00001.htm>

Jo'Asia

--
(\(\ Joanna Słupek (\_/) http://rassun.art.pl /)/)
=(';')= j...@h...pl =(';')= http://www.esensja.pl =(';')=

1. Data: 2001-09-26 13:54:18

Od: "skrzacik" <s...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota 'Lakshmi' Podlejska" <l...@l...eu.org> napisał w
wiadomości news:slrn9r167n.q56.lakshmi@witch.underley.eu.org...
> [...]
> : oki, kilka juz mam ale wciaz grzebie po sieci, co coelniejsze podesle.
> To ja też chcę, najlepiej od razu wyhaftowane :)))

nie ma sprawy, zrobie wiecej kopii :)

skrzacik

1. Data: 2001-09-26 14:03:51

Od: "skrzacik" <s...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota 'Lakshmi' Podlejska" <l...@l...eu.org> napisał w
wiadomości news:slrn9r0l6o.4mo.lakshmi@witch.underley.eu.org...
> [...]
> : > : > Kasica, bo ja mam w tej chwili pięć kotów. :)
> : > : no i szlag trafil niespodzianke :((((((((((((((((
> : > : lahsmi nie mow nic kasicy i udawaj, ze sama nic nie wiesz :)
> : > Ja jej nie powiem. Tylko módl się, żeby nie zaczęła czytać tej grupy
:)
> : za pozno, juz wie :(
> : a ty zrobisz mi uprzejmosc i zdziwisz sie jak dostanie wyhaftowanego
kota?
> Nie ma sprawy, będę się dziwić :))) Teraz z niecierpliwością czekam aż
> dziewczynki podrosną, żeby móc do krzyżyków wrócić.

hmm, za jakies trzy-cztery lata, jesli dominika wykaze zainteresowanie,
mozesz ja zaczac uczyc prostych sciegow i latwych wzorow. mniej wiecej w tym
wieku zostalam zarazona bakcylem haftowania przez moja babcie.

skrzacik

1. Data: 2001-09-29 12:36:40

Od: Dorota 'Lakshmi' Podlejska <l...@l...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

skrzacik napisal(a):
[...]

Wiesz, ja swoją pierwszą krzyżykową serwetkę wyhaftowałam w wieku 5-6 lat.
Jak z Dominiką będzie, to zobaczymy za czas jakiś. Na razie do igieł się
pcha i po łapach obrywa.

--
Dorota 'Lakshmi' Podlejska <l...@l...eu.org>
... I, hate the rain and sunny weather,

1. Data: 2001-10-09 07:25:51

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

skrzacik napisala:

> oki, kilka juz mam ale wciaz grzebie po sieci, co coelniejsze podesle.

No to czekam, wróciliśmy z kotami ze wsi, przetwory pokonałam, moge się zająć
innymi dziwnymi pracami :-)

Krycha&Co(ty)

ile muliny potrzeba do obrazka
,na drutach