Skociałam do szczętu :-)

181. Data: 2011-07-02 05:50:05

Temat: Re: Skociałam do szczętu :-)
Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

On 2011-07-01 22:56, Ikselka wrote:
> odrobaczać i tak trzeba, bo u kotow robaki są niejako "dziedziczone" wraz z
> krwią czy przy urodzeniu, nie pomnę dokładnie - u kocicy mogą się nie
> rozwijać, ale u kociąt jako słabszych tak, tak mi powiedział
> mąż-zootechnik).

Fiu, fiu! Nobel z biologi w drodze!

Trzeba tylko obalić jakieś ludowe przesądy opisane na przykład tu:
http://www.cats.alpha.pl/odrobaczanie.htm i gotowe.

Trzymam kciuki!

Piotrek

182. Data: 2011-07-02 06:13:14

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Skontwiesh? - siedziałeś z nim już w budzie?
On tak zawsze:-)
--
Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

183. Data: 2011-07-02 09:43:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 02 Jul 2011 07:50:05 +0200, Piotrek napisał(a):

> Fiu, fiu! Nobel z biologi w drodze!
>
> Trzeba tylko obalić jakieś ludowe przesądy opisane na przykład tu:
> http://www.cats.alpha.pl/odrobaczanie.htm i gotowe.
>
> Trzymam kciuki!

"Glistnice
Podstawowe fakty
- nicienie Toxocara cati i Toxascaris leonina
- bytują w jelicie cienkim
- zarażenie po spozyciu inwazyjnych larw znajdujących się w środowisku oraz
żywicieli niespecyficznych, np. gryzoni
- w przypadku T. cati mozliwe zakażenie środmaciczne lub z mlekiem matki".

Coś nie tak? - przecież napisano "śródmacicznie".
Czyli larwy wędrują przez żyłę pępkową do płodu. Jak wiadomo, w żyle jest
krew.
To co z tym Noblem dla mnie?

--
XL
Prawda o GMO:

184. Data: 2011-07-02 10:21:59

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
et...

========================

> [...]
> (np. pies posilek dostaje jako pierwszy), raz jako czlonka stada (np.
> wlasciciel decyduje o porze zabawy z psem) tworzy metlik w glowie psa,
> pies
> jest zagubiony. Taki pies nie bedzie szczesliwy, choc wlascicielowi moze
> sie wydawac, ze jest najszczesliwszym pieskiem pod sloncem. Decydujac sie
> na psa trzeba myslec o jego psychice, a nie o swoim wlasnym poczuciu
> szczescia, czy wygody. To co nam sie wydaje dobre, wcale nie musi byc
> dobre
> dla psa. I najczeciej nie jest. Czlowiek robi sobie dobrze, a nie psu.

faktycznie, już się nie dowiem czy mój pies był szczęśliwy, ani czy tylko mi
się tak wydawało. Ale ja też przeczytałam wiele mądrych książek, no i nie
był to mój pierwszy pies w życiu. Decydując się na takiego psa myślałam
przede wszystkim o nim, a nie o sobie. To się zdarza ;)
Czy trzeba sypać mądrościami z rękawa, by nie być uznanym za dyletanta?

kiwiko

185. Data: 2011-07-02 11:29:08

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Skontwiesh? - siedziałeś z nim już w budzie?
> :-PPP
> --
> XL

W sumie też chciałabym to zobaczyć.

MK

PS. A pisałam o norze, a nie budzie :-P. Norę można zrobić z koca
zwieszonego z boku kanapy. Między bokiem kanapy i kocem tworzy się wtedy
świetne i ciemne schronienie (Parsony (moje terriery) nie są wielkie).

186. Data: 2011-07-02 11:29:58

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

========================

> [...]
> myślałam przede wszystkim o nim, a nie o sobie. To się zdarza ;)
> Czy trzeba sypać mądrościami z rękawa, by nie być uznanym za dyletanta?

Nie e,
wystarczy... olać. Serio :-))), MK

187. Data: 2011-07-02 11:44:02

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A do Ciebie się zbliża?

Jestem najlepszym przykładem na to, że to bzdura, że psy znają się na
ludziach.
Bo jakoś się do mnie chętnie zbliżają. Pokojowo i radośnie.
A powinny mnie gryźć!

188. Data: 2011-07-02 12:09:18

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kiwiko" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> Czy trzeba sypać mądrościami z rękawa, by nie być uznanym za dyletanta?

W druga strone - trzeba sypac glupotami z rekawa, by byc uznanym za
dyletenta. Np. przepychac teze, ze pamiec ksztaltu (metali) jest przeslanka
ku wierze w pamiec wody.

189. Data: 2011-07-02 12:11:22

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

========================

>>> szczesliwym. Ta pozycja musi byc stala. Traktowanie psa raz jako
>>> przywodcy

> Nie e,
> wystarczy... olać. Serio :-))), MK

nie mogę wszystkiego olewać, bo potem nie mam się czym wykazać ;)

kiwiko
hihi ;)

190. Data: 2011-07-02 12:12:06

Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

On 2011-07-02 11:43, Ikselka wrote:
> Coś nie tak? - przecież napisano "śródmacicznie".

No faktycznie. Całe życie się człowiek uczy. I nawet nie można się
przyczepić do tego dziedziczenia, bo w cudzysłowach.

> To co z tym Noblem dla mnie?

Sama rozumiesz, że w takiej sytuacji to po prostu niemożliwe. Ktoś
wcześniej już to opisał. :-P

Piotrek

Szczotka do ustępów do mycia klamki
RÓWNOuprawnione czy oszustki?
Psychologia poznania - Tomasz Maruszewski - ksiazka do sprzedania
muzyczne dedykacje
Czy Boże Ciało zawsze jest w dzień nieparzysty? ;)