Skociałam do szczętu :-)

31. Data: 2011-06-28 14:47:54

Temat: Re: Skociałam do szczętu :-)
Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

news:7sxmhgwv8i97$.1oppoyc31z4be.dlg@40tude.net...

> I nie nasika. Po pierwsze - buty trzymam w sieni, a koty tam nie
> przebywają. Po drugie - kocica od początku nauczyła je korzystania z
> kuwety, dostałam kotki już przyzwyczajone. Są u nas od 7 czerwca, a dotąd
> nie zdarzyła im się żadna, nawet najmniejsza "katastrofa", to niesamowite.
> Nawet mój mąż, całe dzieciństwo "skociały" wraz z całą rodziną, ocenia
> kotki jako niesamowicie czyste i niekłopotliwe.

cos ten Twoj maz nie za wiele wiedzial o kotach w tym swoim dziecinstwie.
Koty bardzo szybo ucza sie korzystac z kuwety, o ile sie im ta kuwete
zapewni.
Jak nie to sa uwazane, ze "brudza" Widac kuwety im nie dawali za dziecinstwa
meza.

32. Data: 2011-06-28 19:15:44

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotrek" <p...@p...na.berdyczow.info> napisał w wiadomości

> Tego niestety nie wiem. Ale ponieważ zdarzają się przypadki zatruć, i to
> wcale nie takie rzadkie to zgaduję że niekoniecznie.
>
> Zauważ zresztą, że wiele z tych roślin jest egzotyczna i raczej nieznana
> kotom żyjącym dziko (w Polsce). I może koty jeszcze się tego nie
> "nauczyły".
>
> Piotrek
ale to są koty z bardzo dobrego domu ;)

kiwiko

33. Data: 2011-06-28 19:42:12

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kiwiko" napisał w wiadomości grup
.pl...

> [...]
>
> Zauważ zresztą, że wiele z tych roślin jest egzotyczna i raczej nieznana
> kotom żyjącym dziko (w Polsce). I może koty jeszcze się tego nie

==============
Czy Twój dom jest aż tak zły, że aż tak bardzo zazdrościsz? Opowiesz nam o
tym?

--

Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

34. Data: 2011-06-28 19:54:14

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

==============
> Czy Twój dom jest aż tak zły, że aż tak bardzo zazdrościsz? Opowiesz nam o
> [...]
hihi, Chironie to jest was już więcej?

kiwiko

35. Data: 2011-06-28 22:02:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 28 Jun 2011 21:15:44 +0200, kiwiko napisał(a):

> Użytkownik "Piotrek" <p...@p...na.berdyczow.info> napisał w wiadomości

> ale to są koty z bardzo dobrego domu ;)

Tak, pochodzą z bardzo dobrego, Ty mała złośliwa szujko 3-)

--
XL
Prawda o GMO:

36. Data: 2011-06-28 22:04:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

==============
> Czy Twój dom jest aż tak zły, że aż tak bardzo zazdrościsz? Opowiesz nam o
> tym?

Zauważ, Chironie, jak różnią się ludzie: z Piotrkiem mogę normalnie, wręcz
bardzo miło pogadać o tych kotach, pomimo lekkiego starcia się w innych
tematach, z kiwiko nawet o zwykłych kotach się nie da normalnie.
Takie różnice wiele mówią o ww osobach.

37. Data: 2011-06-28 22:04:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

==============

> hihi, Chironie to jest was już więcej?
>
> kiwiko

Na pewno dwoje.
To co, opowiesz?

38. Data: 2011-06-28 22:20:45

Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

On 2011-06-28 14:52, Ikselka wrote:
> Znaczy mam skonsumować?
> ;-PPP

Zasadniczo po to chyba zostaniesz zaopatrzona w te zwłoki.
Ale oczywiście wybór należy do Ciebie ;-)

Piotrek

39. Data: 2011-06-28 22:23:04

Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

On 2011-06-28 08:24, Qrczak wrote:
> Przynoszą często żywe, to najlepiej się z nimi pobaw.

A to chyba dla odmiany po to, żeby człowiek w końcu nauczył się polować
sam. Ileż można go w końcu dokarmiać ;-)

Piotrek

40. Data: 2011-06-28 22:34:12

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
e.net...

[...]

Kilka razy zadałem pytanie, czy miała choć jedną wypowiedź na grupie, która
była by pozbawiona złośliwości skierowanej przeciw komuś- obojętnie, czy
była by to wypowiedź na temat psychologii, czy też może po prostu zwykła
pogaduszka. Ona inaczej po prostu nie potrafi.

--

Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

Szczotka do ustępów do mycia klamki
RÓWNOuprawnione czy oszustki?
Psychologia poznania - Tomasz Maruszewski - ksiazka do sprzedania
muzyczne dedykacje
Czy Boże Ciało zawsze jest w dzień nieparzysty? ;)