Skonczylam 13-tkę: -4,7 kg!

1. Data: 2004-01-18 10:40:18

Temat: Skonczylam 13-tkę: -4,7 kg!
Od: Franka <z...@n...dojdzie.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam ponownie wszystkich zainteresowanych.
Muszę się podzielić z wami swoim sukcesem. Od 5.01. stosowałam (razem
z R.) dietę 13 dniową kopenhaską. Wczoraj był nasz ostatni dzień.
Dzisiaj rano waga wskazała:
- ja -4,7kg(BMI 24,1, było 25,8)
- R. -5,5kg(BMI 29,7, było 31,4)
Jestm naprawdę zadowolona, bardzo chcialabym utrzymać tę wagę. R.
powinien jeszcze schudnąć ok 8kg. Oboje jesteśmy b.happy....
Dzisiaj robimy sobie mały odpust- jakieś winko, trochę smakołyków, a
od poniedziałku - niskowęglowodanowa, rozdzielna - może Atkins,
optymalnej jednak się trochę obawiam. Nie mam jednak dokładnych danych
odnośnie Atkinsa, może zakupię książkę. Czy gdzieś w sieci mogę
znaleźć dokładne zasady Atkinsa.Będę wdzięczna za wasze porady, i
zdanie.

pozdrawiam wszystkich chudnących, to jest naprawdę możliwe!!!!
FrAnka
mail: ruanna malpa os kropka pl

2. Data: 2004-01-18 11:43:13

Temat: Re: Skonczylam 13-tkę: -4,7 kg!
Od: Barbara Anna <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Franka napisał:

> [...]
> powinien jeszcze schudnąć ok 8kg. Oboje jesteśmy b.happy....
> Dzisiaj robimy sobie mały odpust- jakieś winko, trochę smakołyków,

...i od razu + 2 kg :>

Ja nie rozumiem naprawde. Mozna powtarzac siedem tysiecy razy i jak
do sciany. Nikt tu chyba nigdy nie napisal dobrego slowa o tej
nieszczesnej kopenhaskiej (nawiasem mowiac taka ona z Kopenhagi jak
ja z dworu angielskiej krolowej), a ludzie z uporem maniaka
probuja i jeszcze wierza, ze to moze dac trwale efekty.

> pozdrawiam wszystkich chudnących, to jest naprawdę możliwe!!!!

A jakze. Tylko nie tak.

Tak, jestem wredna i niemila. Ale te 5 kg, ktore jakoby schudlas, to gdzies
w 30% woda, w 30% zawartosc jelit. Rzeczywisty ubytek tluszczu to moze
z kilogram. Sorry Winnetou.

Pozdrawiam,

BA

3. Data: 2004-01-18 12:15:46

Od: "Hoody" <hoodszy_@_o2_.pl_usunpodkreslenia> szukaj wiadomości tego autora

> Dzisiaj robimy sobie mały odpust- jakieś winko, trochę smakołyków

Winko OK (byle wytrawne i w umiarze), ale co to za "smakolyki" ???

Dokladnie! Jedyny ratunek: natychmiast, bez jakiegokolwiek
okresu "odpuszczania sobie w nagrode" (zadnych smakolykow
typu slodycze) - przejsc na zywienie niskowewglowodanowe.
Atkins bedzie chyba na poczatek najlepszy, a ksiazke kupisz tu:
http://www.merlin.com.pl/sklep/sklep/strona.glowna?s
tr=fis265633&skad=uzkmucpmny
(uwaga - dlugi link, moze trzeba bedzie skleic)
albo tu
http://wysylkowa.pl/ks373161.html
Po stabilizacji i szczesliwym (oby) uniknieciu joja mozna pomyslec
o Montignacu...
Do DO sam jeszcze ostatecznie nie dojrzalem [;)], ale jest to
tez powazna opcja.

pzdr
H.

4. Data: 2004-01-18 12:44:46

Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Franka napisał:

Czy gdzieś w sieci mogę
> znaleźć dokładne zasady Atkinsa.Będę wdzięczna za wasze porady, i
> zdanie.

zobacz u mnie www.hafsa.republika.pl dzial diety.
Pozdraiwam Hafsa
--
mój adres:
h...@p...onet.pl

strona domowa:
www.hafsa.republika.pl

"Ludzie zbyt łatwo wygrywają bitwę o utratę zbędnych kilogramów,
tylko po to, żeby potem przegrać wojnę o utrzymanie wagi." Robert Atkins

5. Data: 2004-01-18 12:48:07

Od: Evunia <j...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 18 Jan 2004 13:15:46 +0100, na pl.misc.dieta, Hoody napisał(a):

> Atkins bedzie chyba na poczatek najlepszy, a ksiazke kupisz tu:
> http://www.merlin.com.pl/sklep/sklep/strona.glowna?s
tr=fis265633&skad=uzkmucpmny

Zajrzałam tam, bo mnie ta książka też interesuje. Wpadło mi w oko na
stronie "Cieszyć się szczupłą sylwetką i zdrowiem przez całe życie, jedząc
to, co lubisz" - nie lubie takiego sposobu zachęcania do diety, bo jeśli
ktoś lubi słodycze (węglowodany ! jakie by one nie były, ale słodycze
przede wszystkim) to przecież nie jest prawdą, że będzie mógł je jeść ;]

www.tinyurl.com - bardzo fajnie skraca urle :) Warto korzystać :)

--
Eva Sheers

6. Data: 2004-01-18 12:52:15

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara Anna" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> ja z dworu angielskiej krolowej), a ludzie z uporem maniaka
> probuja i jeszcze wierza, ze to moze dac trwale efekty.

Witaj w "klubie wrednych"... ;)

--
Krystyna*Opty* [na DO od 06.98 r.]

Nie ten przyjaciel, kto współczuje, lecz ten kto pomaga. Thomas Fuller

7. Data: 2004-01-18 14:08:41

Od: "Hoody" <hoodszy_@_o2_.pl_usunpodkreslenia> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ktoś lubi słodycze (węglowodany ! jakie by one nie były, ale słodycze
> przede wszystkim) to przecież nie jest prawdą, że będzie mógł je jeść ;]

Niestety nawet okladka lacznie z samym tytulem wkurza, bo jest
doslownym niemal tlumaczeniem z amerykanskiego pierwowzoru. A
w Ameryce jak to w Ameryce - wiadomo jakie sa wymogi
marketingu...

pzdr/H

8. Data: 2004-01-18 14:14:13

Od: "Iza Radac'" <i...@i...org> szukaj wiadomości tego autora

Oczywiście, że jest.
Policzmy: każdy kilogram naszego sadła to ok. 7 000 kcal.
Jeżeli przez siedem dni uda nam sie uciąć 1000 kcal, to prawdopodobnie po 7
dniach będziemy mieć o 1 kg sadła mniej...o ile nie wpadniemy w tryb głodowy
(!) - oszczędzający nasze zapasy.
Tak więc po 2 tygodniach diety "kopenhaskiej" możemy się spodziewać:
- utraty 2 kg tłuszczu
- spadku p.p.m
- wzrostu możliwości odkładania tkanki tłuszczowej

pozdrawiam,
Iza

9. Data: 2004-01-18 14:27:15

Od: Barbara Anna <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Iza Radac' napisał:

> [...]
> - utraty 2 kg tłuszczu
> - spadku p.p.m
> - wzrostu możliwości odkładania tkanki tłuszczowej

No i wszystko prawda, tak tylko pro(te)stuję dla formalnosci, bo to
nie ja jestem entuzjastka "13", a troche Ci sie niezrecznie
zacytowalo.

Pozdrawiam,

BA

10. Data: 2004-01-18 14:37:04

Od: "Iza Radac'" <i...@i...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara Anna" <b...@o...pl> napisał:

> No i wszystko prawda, tak tylko pro(te)stuję dla formalnosci, bo to
> nie ja jestem entuzjastka "13", a troche Ci sie niezrecznie
> zacytowalo.

Najmocniej przepraszam!
Jestem nie wyspana.

Dobranoc Państwu :-)

I.

Jak przytyć ??
Eskimo diet
kisiel MM
Oferta pracy !!! Jak robiae pieni?dze w internecie
Poznan - Pływalnia