Skraplacz klimy wisi na scianie u sasiada

151. Data: 2015-08-26 14:26:49

Temat: Re: Skraplacz klimy wisi na scianie u sasiada
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"masti" <g...@t...hell> wrote in message news:mrk337$jbi$1@dont-email.me...

> mieszanie z ciepłym to nie część klimy a standardowego systemu
> wentylacji

Mieszanie z ciepłym to jest właśnie to, o czym zapomniałeś
pisząc że nie ma jak zapobiec szokowi termicznemu bo klima
idzie tylko na maksa lub wcale. Gdybyś pamiętał o możliwości
płynnego pomieszania powietrza z ciepłym to nie palnąłbyś takiej bzdury.

System klimatyzacji to nie tylko ochładzanie ale też ogrzewanie
powietrza - to, że części ochładzającej brakuje w wielu samochodach
bo jest droga i osłabiająca bardzo silnik nie zmienia tu niczego.

Nawiasem mówiąc klima automatyczna dokładnie tak samo
jak ta sterowana ręcznie używa mieszania z ciepłym powietrzem
gdy ustawiona temperatura w kabinie jest wyższa niż powietrze
wlatujące z zewnątrz. Warto o tym pamiętać gdy np. chce się
użyć klimatyzacji do osuszania powietrza w kabinie w mokry
zimny listopadowy dzień, gdy puszczenie klimy "tylko zimne"
jest niekorzystne i konieczne jest właśnie pomieszanie z ciepłym.

152. Data: 2015-08-26 14:59:27

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Pszemol napisał:

> Nawiasem mówiąc klima automatyczna dokładnie tak samo jak ta
> sterowana ręcznie używa mieszania z ciepłym powietrzem gdy
> ustawiona temperatura w kabinie jest wyższa niż powietrze
> wlatujące z zewnątrz.

Rękodzieło cieszy się w społeczeństwie powszechnym uznaniem.
Buty wykonane ręcznie przez szewca dają stopm daleko większy
komfort, niż te wyprodukowane w fabryce przez automat. Tak samo
klima -- gdy jest sterowana ręcznie, jest o wiele zdrowsza od tej
automatycznej. Zwłaszcza gdy gałkami pokręca Wybitna Jednostka.

--
Jarek

153. Data: 2015-08-26 16:24:26

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol wrote:

> [...]
> idzie tylko na maksa lub wcale. Gdybyś pamiętał o możliwości
> płynnego pomieszania powietrza z ciepłym to nie palnąłbyś takiej bzdury.

gdybyś czytał ze zrozumieniem to byś nie gadał bez sensu.

> System klimatyzacji to nie tylko ochładzanie ale też ogrzewanie
> powietrza - to, że części ochładzającej brakuje w wielu samochodach
> bo jest droga i osłabiająca bardzo silnik nie zmienia tu niczego.

system klimatyzacji bez ochładzania? Co ty palisz?

> Nawiasem mówiąc klima automatyczna dokładnie tak samo
> jak ta sterowana ręcznie

i dlatego lepiej jest męczyć się ręcznie zamiast włączyć ją raz i
zapomnieć o temacie

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

154. Data: 2015-08-26 16:47:53

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-08-26 14:26, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:

> System klimatyzacji to nie tylko ochładzanie ale też ogrzewanie
> powietrza

A już myślałam, że nie dożyję tego odkrycia.

155. Data: 2015-08-27 02:03:27

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Qrczak" <q...@q...pl> wrote in message
> Dnia 2015-08-26 14:26, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:

> A już myślałam, że nie dożyję tego odkrycia.

:-) Qra, Ty sobie nie bimbaj dziewczyno! :-)

156. Data: 2015-08-27 02:08:27

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"masti" <g...@t...hell> wrote in message news:mrki6q$anf$1@dont-email.me...

> gdybyś czytał ze zrozumieniem to byś nie gadał bez sensu.

tak, tak, masz rację.

a zastanów się, co "wentylujesz" jak w swoim aucie zamkniesz
wlot powietrza z zewnątrz? masz cyrkulację w zamkniętym obiegu.
i wciąż jest to dostosowywanie parametrów powietrza do Twoich
wymogów - "klimatyzacja" to tworzenie klimatu, nie tylko chłodzenie
ale również ogrzewanie i osuszanie lub nawilgacanie :-))

> system klimatyzacji bez ochładzania? Co ty palisz?

to co się przyjęło nazywać klimatyzacją właściwie jest jego
częścią, tą częścią która ochładza i osusza powietrze...

> i dlatego lepiej jest męczyć się ręcznie zamiast włączyć ją raz i
> zapomnieć o temacie

:-)) no właśnie się drapiemy po głowie ze zdziwienia.

157. Data: 2015-08-27 21:49:31

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol wrote:

> to co się przyjęło nazywać klimatyzacją właściwie jest jego
> częścią, tą częścią która ochładza i osusza powietrze...

i część systemu nazywasz całością?
Czyli według Ciebie każdy samochód ma klimatyzację?
A Ci idioci klienci dopłacają za nią grubą kasę :)

158. Data: 2015-08-28 01:46:01

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"masti" <g...@t...hell> wrote in message news:mrnpkb$k74$1@dont-email.me...

> i część systemu nazywasz całością?
> Czyli według Ciebie każdy samochód ma klimatyzację?
> A Ci idioci klienci dopłacają za nią grubą kasę :)

Tak, wszyscy mają pewien rodzaj klimatyzacji...
Ci co dopłacają, dopłacają za dodatkową możliwość
ochładzania i osuszania. Tak, wiem że to nie jest
konwencja obecnie panująca i klimatyzacją nazywa
się tylko tą część ochładzającą, ale moim zdaniem
jest to mylące - co zareprezentowałeś właśnie twierdząc
błędnie, że nie da się ustawić inaczej tylko na maksa
mróz lub wcale.

159. Data: 2015-08-28 10:53:09

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol wrote:

> [...]
> konwencja obecnie panująca i klimatyzacją nazywa
> się tylko tą część ochładzającą, ale moim zdaniem

masz bardzo ciekawe pomysły tylko całkowicie niezgodne ze znaczeniem
słów oraz ich rozumieniem przez wszystkich innych

160. Data: 2015-08-28 13:38:16

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"masti" <g...@t...hell> wrote in message news:mrp7hl$r6r$1@dont-email.me...

> masz bardzo ciekawe pomysły tylko całkowicie niezgodne ze znaczeniem
> słów oraz ich rozumieniem przez wszystkich innych

Ten pomysł to narzędzie które miało Ci pomóc zrozumieć
Twój błąd polegający na napisaniu że klima chłodzi albo
na maksa albo wcale. Ale uciekasz bardzo od odpowiedzialności
za to co napisałeś i skrzętnie wycinasz z cytatów wszelkie
odniesienia dotego babola jakiego palnąłeś... W porząsiu :-)

Mycie auta - płyn nabłyszczający do zmywarki :-)
Mycie auta - płyn nabłyszczający do zmywarki :-)
Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
Cheap Dsquared2 Shoes Dsquared2 Jackets Dsquared2 Jeans wholesale www.FashionLeader.co
Cheap Prada shoes Prada T-shirts Prada Jeans Prada Handbags Prada sunglass Prada wallets Prada belts wholesale www.FashionLeader.co