Skraplacz klimy wisi na scianie u sasiada

1. Data: 2015-08-08 15:29:39

Temat: Skraplacz klimy wisi na scianie u sasiada
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Czy jeśli mój dom stoi w granicy (bliźniak) to czy wolno mi
zainstalować skraplacz klimatyzacji dwuczęściowej na tej ścianie?
Tak, wiem, w razie gdyby sąsiad wybudował kiedyś swoją
część bliźniaka to będę musiał to zdemontować, ale teraz mogę?

2. Data: 2015-08-08 18:44:58

Temat: Re: Skraplacz klimy wisi na scianie u sasiada
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 8 Aug 2015 08:29:39 -0500, Pszemol napisał(a):

> [...]
> Tak, wiem, w razie gdyby sąsiad wybudował kiedyś swoją
> część bliźniaka to będę musiał to zdemontować, ale teraz mogę?

http://forumprawne.org/prawo-nieruchomosci-lokalowe-
budowlane/7263-wspolna-sciana-graniczna.html
I pomyśl.
--
XL
"Niech nie opuszcza ciebie twoja siostra Pogarda

3. Data: 2015-08-08 18:47:44

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol wrote:

> [...]
> Tak, wiem, w razie gdyby sąsiad wybudował kiedyś swoją
> część bliźniaka to będę musiał to zdemontować, ale teraz mogę?

a jak chcesz to zrobić na jego działce?

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

4. Data: 2015-08-08 19:54:17

Od: Dawid <x...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-08-08 o 15:29, Pszemol pisze:
> [...]
> Tak, wiem, w razie gdyby sąsiad wybudował kiedyś swoją
> część bliźniaka to będę musiał to zdemontować, ale teraz mogę?
To ja sąsiad, nie możesz.
Sąsiada zapytaj baranie.

5. Data: 2015-08-09 16:07:50

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"masti" <g...@t...hell> wrote in message news:mq5brf$mvl$1@dont-email.me...

> a jak chcesz to zrobić na jego działce?

Z jego pomocą, oczywiście... a jak inaczej?
Pytanie nie brzmi czy się sąsiad zgodzi, bo oczywiste jest
że bez jego zgody nic się nie zrobi, ale o to *czy wolno*
coś takiego zainstalowac na takiej ścianie...

6. Data: 2015-08-09 18:13:50

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Pszemol napisał:

> Z jego pomocą, oczywiście... a jak inaczej?

Można próbować podejść do tematu z góry. Da się.

> Pytanie nie brzmi czy się sąsiad zgodzi, bo oczywiste jest
> że bez jego zgody nic się nie zrobi, ale o to *czy wolno*
> coś takiego zainstalowac na takiej ścianie...

Tu by warto przeanalizować casus Telekomunikacji Polskiej SA i jej
biurowca przy ul. Twardej 18 w Warszawie (już inny właściciel, inna
nazwa). Pierwotny projekt budowy zakładał jakieś przewieszki gdzieś
w okolicy trzydziestego piętra. Zrzutowane na płaszczyznę powierzchni
gruntu naruszały strefy ochronne sąsiednich działek czy też działki
ulicy Twardej. Może nawet coś miało wystawać ponad ulicę -- tego
już dobrze nie pamiętam. No i się okazało, że *nie wolno*. Projekt
zminiono i dopiero według niego budowano.

Wolno natomiast sąsiadowi przyczepić coś do tej ściany. Wystarczy,
że spyta o zgodę. Widuje się w ten sposób umieszczone oświetlenie.
Może więc to być klimatyzator należący do sąsiada, który będzie
przy jego pomocy świadczył usługę skraplania czynnika R22 na rzecz
bliźniaczego partnera.

Jarek

--
Człowiek człowiekowi wilkiem
Lecz ty się nie daj zwilczyć

7. Data: 2015-08-10 09:32:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 9 Aug 2015 09:07:50 -0500, Pszemol napisał(a):

> Z jego pomocą, oczywiście... a jak inaczej?
> Pytanie nie brzmi czy się sąsiad zgodzi, bo oczywiste jest
> że bez jego zgody nic się nie zrobi, ale o to *czy wolno*
> coś takiego zainstalowac na takiej ścianie...

Pytałeś, czy na TEJ, a nie czy na TAKIEJ.
Oj, ma się kłopoty z artykulacją...

8. Data: 2015-08-10 10:46:51

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Pytałeś, czy na TEJ, a nie czy na TAKIEJ.
> Oj, ma się kłopoty z artykulacją...

http://picco.pl/product-pol-1341-Masc-na-bol-dupy.ht
ml

Spróbuj, może pomoże.
TA ściana, jest TAKĄ ścianą, która stoi w granicy.
I o montaż na takiej ścianie chodzi.

J.

www.kontestacja.com

9. Data: 2015-08-10 12:46:47

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 10 Aug 2015 10:46:51 +0200, krys napisał(a):

> http://picco.pl/product-pol-1341-Masc-na-bol-dupy.ht
ml

> Spróbuj, może pomoże.
> TA ściana, jest TAKĄ ścianą, która stoi w granicy.
> I o montaż na takiej ścianie chodzi.

Tak, panie Pszemol.

10. Data: 2015-08-11 01:51:43

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"krys" <k...@p...onet.pl> wrote in message

> http://picco.pl/product-pol-1341-Masc-na-bol-dupy.ht
ml

> Spróbuj, może pomoże.

Krys, jestes boska :-))

Mycie auta - płyn nabłyszczający do zmywarki :-)
Mycie auta - płyn nabłyszczający do zmywarki :-)
Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
Cheap Dsquared2 Shoes Dsquared2 Jackets Dsquared2 Jeans wholesale www.FashionLeader.co
Cheap Prada shoes Prada T-shirts Prada Jeans Prada Handbags Prada sunglass Prada wallets Prada belts wholesale www.FashionLeader.co