Skraplacz klimy wisi na scianie u sasiada

11. Data: 2015-08-11 11:35:23

Temat: Re: Skraplacz klimy wisi na scianie u sasiada
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 10 Aug 2015 18:51:43 -0500, Pszemol napisał(a):

> "krys" <k...@p...onet.pl> wrote in message

ml

> Krys, jestes boska :-))

Pomogło?
--
XL
"Niech nie opuszcza ciebie twoja siostra Pogarda

12. Data: 2015-08-11 13:28:37

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol wrote:

> "krys" <k...@p...onet.pl> wrote in message

ml

> Krys, jestes boska :-))

Wiem :-P

J.

www.kontestacja.com

13. Data: 2015-08-11 13:33:59

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

ml

> Tak, panie Pszemol.

"Nie widzę związku - ja staram się zawsze merytorycznie komuś radzić."
Kopyrajt baj XL.
J.

www.kontestacja.com

14. Data: 2015-08-11 14:27:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 11 Aug 2015 13:33:59 +0200, krys napisał(a):

ml

> "Nie widzę związku - ja staram się zawsze merytorycznie komuś radzić."
> Kopyrajt baj XL.

Że niby zazdroszczę ściany, czy może raczej klimy?
3-]]]
--
XL
z dżungli bez ścian i klimy

15. Data: 2015-08-11 14:33:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 11 Aug 2015 14:27:24 +0200, Ikselka napisał(a):

ml

> Że niby zazdroszczę ściany, czy może raczej klimy?
> 3-]]]

Generalnie - [nazwijmy, że] podziwiam, jak szybko opustoszały wszelkie
Castoramy itp, skąd ludziska z powodu 3-tygodniowych upałów wykupili
klimatyzatory, zamiast się cieszyć pięknym latem, które już za 2 tygodnie
się skończy i przyjdzie chłód, deszcz i zawierucha aż do następnego
sierpnia 3-]

16. Data: 2015-08-11 15:53:13

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> klimatyzatory, zamiast się cieszyć pięknym latem, które już za 2 tygodnie
> się skończy i przyjdzie chłód, deszcz i zawierucha aż do następnego

Przy okazji młodzież dowie się, co to jest 20. stopień zasilania.

17. Data: 2015-08-12 00:21:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 11 Aug 2015 15:53:13 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2015-08-11 14:33, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

> Przy okazji młodzież dowie się, co to jest 20. stopień zasilania.

Ale tylko pracując u odbiorcy energii elektrycznej o mocy umownej powyżej
300 kW. W domu raczej nie ma szans.

18. Data: 2015-08-12 07:32:58

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

ml

> Że niby zazdroszczę ściany, czy może raczej klimy?
> 3-]]]

Wnioski z czapy.
Cytat z XL.
Merytoryczność porady w lesie.

J.

www.kontestacja.com

19. Data: 2015-08-12 07:37:08

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> [...]
> klimatyzatory, zamiast się cieszyć pięknym latem, które już za 2 tygodnie
> się skończy i przyjdzie chłód, deszcz i zawierucha aż do następnego

Może skazać Cię na cieszenie się pięknym latem w kawalerce na 10 piętrze?
Czasami człowiek musi, inaczej sie udusi.
I nie ma, że sobie wyjdę i "gościu, siądź pod mym liściem".
Naprawdę tak trudno zrozumieć?

J.

www.kontestacja.com

20. Data: 2015-08-12 09:01:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 12 Aug 2015 07:37:08 +0200, krys napisał(a):

> Może skazać Cię na cieszenie się pięknym latem w kawalerce na 10 piętrze?
> Czasami człowiek musi, inaczej sie udusi.
> I nie ma, że sobie wyjdę i "gościu, siądź pod mym liściem".
> Naprawdę tak trudno zrozumieć?

Wątek dotyczy przypadków w rodzaju "Czy jeśli mój dom stoi w granicy
(bliźniak)".
Chyba rozumiesz?
3-]

--
[...]

Mycie auta - płyn nabłyszczający do zmywarki :-)
Mycie auta - płyn nabłyszczający do zmywarki :-)
Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
Cheap Dsquared2 Shoes Dsquared2 Jackets Dsquared2 Jeans wholesale www.FashionLeader.co
Cheap Prada shoes Prada T-shirts Prada Jeans Prada Handbags Prada sunglass Prada wallets Prada belts wholesale www.FashionLeader.co