Skurcze w nogach

1. Data: 2004-06-16 07:33:26

Temat: Skurcze w nogach
Od: "ola" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od kilku dni dokuczaja mi skurcze. Glownie w lydkach i stopach. Bardzo boli
i robi sie to co raz bardziej dokuczliwe, nawet po kilka razy w nocy budze
sie z bolem. Zaczelam brac Aspargin (potas+magnez) ale nie pomaga. Jak
jeszcze mozna sie pozbyc skurczow i co moze byc ich przyczyna?

ola

2. Data: 2004-06-16 07:38:32

Temat: Re: Skurcze w nogach
Od: "MagdaK." <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Od kilku dni dokuczaja mi skurcze. Glownie w lydkach i stopach. Bardzo
boli
> i robi sie to co raz bardziej dokuczliwe, nawet po kilka razy w nocy budze
> sie z bolem.

Skorcze lapaly mnie jak bylam w ciazy, gdy zaczelam barc Magnezin przeszlo
jak reka odjal.
Magda

3. Data: 2004-06-16 08:59:40

Od: "-DraconuS-" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Użytkownik "ola" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> sie z bolem. Zaczelam brac Aspargin (potas+magnez) ale nie pomaga. Jak
> jeszcze mozna sie pozbyc skurczow i co moze byc ich przyczyna?

Przegladnij watek "skurcze łydek - oprócz magnezu" pare postow nizej!
--
Maciej aka -DraconuS- .. Wroclaw .. GG#501084
(.) (.) .:Quake III Arena nightmare player

4. Data: 2004-06-16 09:00:37

Od: "K_a_s_i_a" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Jak
> jeszcze mozna sie pozbyc skurczow i co moze byc ich przyczyna?

Wtam,
miałam takie problemy jak byłam w ciąży. Brałam Aspargin i Sorbifer Durules
(ale to drugie jest chyba na receptę - nie pamiętam już). W nocy miałam
przygotowaną miedniczkę z wodą i ręcznik. Gdy brał mnie taki baaaardzo mocny
skurcz, to mój kochany moczył ręcznik i przykładał mi na łydkę na kilka
minut (3-5) i mijało. Spróbuj, może Ci pomoże.
Pozdrawiam i mnie skurczów życzę, Kasia

5. Data: 2004-06-16 13:57:57

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sie z bolem. Zaczelam brac Aspargin (potas+magnez) ale nie pomaga. Jak
> jeszcze mozna sie pozbyc skurczow i co moze byc ich przyczyna?

Może za małą dawkę i za krótko je bierzesz? Albo zamienić na np. Slowmag B6.
Zjadać produkty bogate w magnez, potas...
Przejrzyj posty poniżej.

Pzdr.
Iwona

pediatra Wrocław
zwyrodnienie stawów - czym się leczyć ???????????
skurcze łydek - co brać oprócz magnezu?
stomatolog chirurg- medicover Warszawa
rak i laser