rak i laser

1. Data: 2004-06-15 21:15:31

Temat: rak i laser
Od: "<J>" <wi-fi@.wywalto.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Usłyszałem dziś (15 czerwca 2004) w faktach TVN o walce z rakiem za
pomocą lasera. Wprowadza się do organizmu jakis zwiazek chemiczny, ktory
zatrzymuje sie w komorkach rakowych. Nastepnie poddaje sie naswietleniu
laserem. Ow zwiazek chemichny w jakis sposob reaguje ze swiatlem lasera i
niczszy kamorki raka.

Wlasnie w taki sposob to zrozumialem. Czy znacie moze jakis link, gdzie
moglbym o tym poczytac wiecej?

2. Data: 2004-06-15 21:57:50

Temat: Re: rak i laser
Od: Lech Trzeciak <l...@R...pl> szukaj wiadomości tego autora

wrote:
> [...]
> niczszy kamorki raka.
>
> Wlasnie w taki sposob to zrozumialem. Czy znacie moze jakis link, gdzie

poszukaj o terapii fotodynamicznej. Nie jest to panaceum, ale w
niektórych przypadkach są próby stosowania, również w Polsce.

Leszek

krwawienie z pepka - to normalne?
swędzenie ;]
Witam. Znacie? Projekty przetwarzania rozproszonego
boli mnie ręka po chemi
co to za diagnoza